Страница 1 от 1
Проблеми с разхода на гориво-CVH
Публикувано: 12 юли 2006, 14:22
от fiestaracing
Здравейте колеги,имам мнооого гаден проблем!!!От известно време(1-1.5години) разхода ми беше доста висок и на бензин и на газ-13.5л/100км-(без значение градско или не),но нямах време да се занимавам с това!Та реших да се намеся в техниката!Смених всички филтри,кабели,свещи,ремонтен комплект на карбуратора-гарнитури О-пръстени,игла и т.н!Всичко беше много старателно почистено и сглобено!След това регулировка на карбуратора и газов анализ,регулировка на газовата система и пак газов анализ-всичко ОК!
Наливам и на любимата бензинец,газчица и....... тестове!Първо при леко подаване на газ(при работа на бензин) има страшно прекъсване в работата-поне 1-1.5сек и след това всичко се изчиства с един много неприятен тласък!Второ-разход на бензин извънградско-при скорост 80-120км/ч-9-9.5,за градско не ми се и опитва,разход на газ отново 13.5!Никаква динамика нито на газ нито на бензин!И всичко това при положение че колата е със сигурност правилно сглобена и регулирана!Нивото на СО е напълно в границите на нормалното!Нямам си и представа вече от какво може да е!
Публикувано: 12 юли 2006, 15:34
от MasterBo
Не съм специалист, нито твърдя, че разбирам, но ще ти кажа какво съм виждал.
Провери за спукана свещ. Свидетел съм как чисто нова свещ след 20км се пука Bosch. Провери си замасяването на двигателя. На някои автомобили съм виждал такъв резултат при неизправен смукач (механичен).
Малко вероятно, но също възможно е слаб генератор, или някакъв проблем в делкото ако не е EDIS.
Като последно, ремъци сменял ли си? Обтегнати ли са правилно?
Прекъсването и тласъка на място на празен ход ли се получава или в движение?
Публикувано: 12 юли 2006, 15:50
от fiestaracing
Алтернатора ми е нов т.е рециклиран в заводски условия!Свещите са ми NGK които сам си продадох,за това съм на 100000000000% сигурен в тях!При подаване на газ на място първо се замисля(заглухва с прекъсване) и така се форсира!А иначе в движение колкото и леко да и подавам газ първо забива и така започва да ускорява-адски дразнещо и опасно особенно в града нещо!Смукача ми е автоматичен но е полуелиминиран за да паля на газ,иначе си работи перфектно!Колата е с DIS запалителна система!
Като ми регулираха системите ми казаха,че проблема е в мотора,а не в карбуратора и газовото!Разрежда добре на средни обороти но има проблеми със свалянето на нивото на CO!Въпреки това е регулирано в норма!Не ми гори и капка масло-наливам 3.8л и при смяна източвам толкова!Мотора лично съм го правил,замервах и компресия-12атм равни за всички цилиндри!

Публикувано: 12 юли 2006, 16:05
от MasterBo
Интересно е че в AutoData, Фиеста 1.4 FUJ (89-93г.) не е CVH а OHC. Коя годинка е таз Фиеста?
Публикувано: 12 юли 2006, 16:27
от fiestaracing
CVH е!!!!!!!!!Разфасовал съм го лично пък и продавам части от почти 5години!OHC показва само разположението на разпределителния вал-просто стандартен термин
Публикувано: 12 юли 2006, 17:07
от buhap
На дис-а има ли маркуч за вакума (мапа ).Дали мести центровката (ъгала) в преходните режими или пук да закъснява да я промени? Баси и CVH-ите .
Публикувано: 13 юли 2006, 15:35
от fiestaracing
Вчера намалих дебита на изпарителя,та поне на газ да свали малко разхода!Надявам се да има ефект!
Публикувано: 18 юли 2006, 17:03
от fiestaracing
ОК няма проблеми!
Усъмних се в системата с многото вакумчета!Вчера разглобих всичките тия маркучета с клапани,филтърчета,и всичките подобни боклуци по които минава въздух и вакуум-имаше общо 2 запушени които елиминирах,а всички останали почистих и промих!Продухах всички маркучета,за тези в които се съмнявах-ги смених!Ефект нямаше никакъв!Опитах да проверя всички съпротивления по ел инсталацията-датчици проводници ,бобина и т.н-всичко си беше в граници!Само съпротивлението на първичната намотка на бобината в аутодата дават да е 0.4-0.6,а моето е 2-2.2,всичко останало е на ред!Възможно ли е просто бобината ми да дава слаба искра и в това да се крият повечето ми мъки!?
На бензин сякаш просто нямам ускорителна помпа-а тя работи-със сменеи мембрани е целия карбуратор!Смених и въздушния филтър-без промяна
Публикувано: 19 юли 2006, 00:59
от J6B
Да не би да нямаш центровка бе,я хвърли едно око...
А може и километража да те лъжи малко,да не си и сложил други гуми освен от предписаните
Публикувано: 19 юли 2006, 01:23
от disc
fiestaracing,
Чета ти мненията и гледам че си мераклия

Защо не минеш направо на пълна инжекция и програмируемо запалване? Това си е съвсем на сериозно!
С колекторите на пълната инжекция ще получиш по-голяма дроселова клапа, много добър респонс и вероятно малко покачване на мощността. Единственото усложнение което виждам е електрическата помпа.
Казваше, че имаш и вал от турбо (макар че англичаните твърдят, че вала е като на XR2i, както и главата)...
Малко перформанс да извадиш от таз Фиеста
Виж за разхода нищо не мога да кажа...

, пък може и да спадне, знае ли човек!
edit: г-н Микрокат е на същото мнение като англичаните, разпределителният вал на Фиеста турбо е като на този на 1.6EFI
Публикувано: 19 юли 2006, 19:40
от disc
Имам EFi колектори които сега седят в гаража...
И понеже е за опита ще ти ги заема за извесно време. Само ще платиш куриера до теб и после когато ми ги връщаш?
Публикувано: 21 юли 2006, 15:04
от fiestaracing
Братле,много се радвам за обърнатото внимание!В момента съм много зает,до ден два ще се свържа с Теб,за да уговорим нещата,стига само да открия малко свободно време!Просто в момента съм на 200% зает и извън работа се занимавам с какви ли не "кочини"!В момента единственото което обмислям е варианта как да се прибера като/ако ми свърши газчицата по пътя!
Снощи поразглобих карбуратора и установих че няма достатъчно налягане на изхода на разпръсквача на ускорителната помпа!Струйката се точи мноого "финно" и мисля че това(количество гориво) е крайно недостатъчно!А от главния разпръсквач в малкото дифузьорче горивото направо се лее!!!Не зная тоя пич дето ми прави карбуратора какво е правил,но работата не е добре!Преди гореше много и вървеше много, а сега гори същото и изобщо не върви!
М
ежду другото:питах доста приятелчета относно проблемите ми,едно мнение ми се стори логично:Когато отворите за щуцерите за газта(при "издупчване" на карбуратора,както при мен)подаване на газта се разпробият малко по-високо спрямо най-тясното сечение на дифузьорите се закачат част(1-2бр) от магистралите за въздух и гориво,и по този начин карбуратора респ. мотора се осакатява .....до следващия карбуратор........