Страница 1 от 1
					
				Високи обороти и проблемно стъпково моторче
				Публикувано: 12 юли 2006, 23:41
				от HePeDoBeH
				Абе мислех че е от датчика за положението на дроселовата клапа , ама ходих на специализиран сервиз и "майсторът" ми каза че било от това въпросното моторче.Аргументира се като просто му извади буксата и оборотите влязоха в норма.Сложи му кабелите и веднага вдигнаха поне на 2000 и после пак свалиха.Това постоянно вдигане и задържане на високи обороти ще ме умори бе. Той ми препоръча да съм го накиснел в коресилин , и ако не да се оправи поне щяло със сигурност да има по ложителен ефект  

  . Та питам аз няма ли начин да се почисти и да се оправи и какво точно представлява? Аз виждам само един глупав цилиндър идея си няма какво ще е ако го разглобя и изобщо може ли да се разглобява? Моля ви помагайте. 

 
			
					
				
				Публикувано: 13 юли 2006, 16:07
				от MasterBo
				Не знам какъв е принципа на работа на това стъпково моторче при твия двигател, но ще ти кажа само, че киснене в кореслин ще го прецака на 100%
Корселинът разтваря повечето лакови покрития и пластмасови части, така че изобщо недей пробваи. Ако искаш да го чистиш пробвай със WD40 или NC-123.
А за разглабянето... всичко се разглабя, въпросът е дали ще можеш да го сглобиш после 

 
			
					
				
				Публикувано: 13 юли 2006, 16:24
				от jack71
				съгласен съм с колегата за керосина. ще го прецака. можеш за почистване да пробваш и едни спрейчета които са за чистене на контактни повъргности. електроклийнър май му бе названието. ама изчакай добре да изсъхне преди да го сложиш. в крайна сметка ако нямаш вече друг начин и ако не става с нито едно от гореспоменатите може и да пробваш с керосина... тези моторчета доколкото знам са редки и скъпи. за едно такова 2ра ръка ме бяха обръснали 80лв
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 юли 2006, 12:27
				от веден
				Защо така ? Вече за втори път чета , че като се извади буксата на това стъпково моторче и оборотите падат, и в книгата така пише. А при мен направо изчезват т.е. колата изгасва. Явно нещо не е наред. Някой има ли мнение по въпроса.
			 
			
					
				
				Публикувано: 23 юли 2006, 00:37
				от HePeDoBeH
				Регулиран ли ти е ъгъла на запалване както е по спецификациите на колата? Щото аз моята като я купих определено не беше....
			 
			
					
				
				Публикувано: 23 юли 2006, 11:13
				от paci
				HePeDoBeH написа:Регулиран ли ти е ъгъла на запалване както е по спецификациите на колата? Щото аз моята като я купих определено не беше....
В новите ЪгЪла го прави един коопютър 

Ти нЕма ко да ръчкаш 

 
			
					
				
				Публикувано: 23 юли 2006, 21:53
				от веден
				Не разбрах - на моя двигател има ли какво да се прави за ъгъла на запалване или няма, защото аз нищо не съм правил.
			 
			
					
				
				Публикувано: 25 юли 2006, 10:45
				от tomny
				И аз знам че се чисти с коресилин, може би не трябва да се кисне. В моя случай обаче, разглобяване и почистване със сухо парцалче отвътре решава проблема за половин година напред.
			 
			
					
				
				Публикувано: 26 юли 2006, 09:24
				от HePeDoBeH
				Е хубу де.Аз като го махна и виждам само един кух вал и нищо повече.Какво да му чистя? Той си е чист, а корпуса не виждам как мога да го сваля , щото е капсулован . 

 
			
					
				
				Публикувано: 27 юли 2006, 09:16
				от HePeDoBeH
				Оля сеньорас , оправих моторчето с киснене за час-два в коресилин. Сега е пушка. Мерси за помощта......
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 юли 2006, 13:00
				от tomny
				HePeDoBeH написа:Оля сеньорас , оправих моторчето с киснене за час-два в коресилин. Сега е пушка. Мерси за помощта......
Малко късно се включих 

 И аз чистя само вала, със сух парцал, и до колкото е възможно клапата в другата част. Това да сега е решавало проблема. За съжаление май повече няма да ми се налага 

 
			
					
				
				Публикувано: 27 юли 2006, 13:04
				от HePeDoBeH
				
  що бе да не я продаваш или си я наредил хубавата нещо сиерината?
 
			
					
				
				Публикувано: 27 юли 2006, 13:48
				от tomny
				HePeDoBeH написа:
  що бе да не я продаваш или си я наредил хубавата нещо сиерината?
 
Второто 
 http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5130
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5130