Въздух в нафтата
Публикувано: 11 сеп 2011, 18:55
За колата от профила.В последно време пали трудно дори и на тези температури.Изразява се в нуждата да се върти 10-15 сек с претрисане и тогава пали.Или да се върти 2-3 пъти по 5 сек.Иначе работи добре.
Свещи - изправни / свалени-гледани/. Диагностиката показа намалено налягане в рейла /Трябвало да е 200 бара , а то било 160 в стартов режим/.Тъй като една от причините за това може да е и наличието на въздух в нафтата и като най-лесна за отстраняване се хванах с това.
И така - сложих прозрачен маркуч между филтъра и ГНП. Виждам следното- при обороти на ПХ - няма въздух.Започвам да форсирам и след 4-5 сек - тръгва въздух и си върви така докато не пусна педала.Реших че гълта въздух някъде от резервуара до филтъра / Има 4 бр. бързи врзки с О пръстени/.За да елиминирам този участък захраних филтъра директно от туба. За съжаление нещата се повториха. Въпроси :
1. може ли да вкарва въздух от веригата за обратна нафта. Всички връзки за сухи и изглеждат надеждни. Маркучите са здрави.
2.от къде другаде може да вкарва въздух?
Благодаря предварително.
Свещи - изправни / свалени-гледани/. Диагностиката показа намалено налягане в рейла /Трябвало да е 200 бара , а то било 160 в стартов режим/.Тъй като една от причините за това може да е и наличието на въздух в нафтата и като най-лесна за отстраняване се хванах с това.
И така - сложих прозрачен маркуч между филтъра и ГНП. Виждам следното- при обороти на ПХ - няма въздух.Започвам да форсирам и след 4-5 сек - тръгва въздух и си върви така докато не пусна педала.Реших че гълта въздух някъде от резервуара до филтъра / Има 4 бр. бързи врзки с О пръстени/.За да елиминирам този участък захраних филтъра директно от туба. За съжаление нещата се повториха. Въпроси :
1. може ли да вкарва въздух от веригата за обратна нафта. Всички връзки за сухи и изглеждат надеждни. Маркучите са здрави.
2.от къде другаде може да вкарва въздух?
Благодаря предварително.