Страница 1 от 1

Въздух в нафтата

Публикувано: 11 сеп 2011, 18:55
от Miri4
За колата от профила.В последно време пали трудно дори и на тези температури.Изразява се в нуждата да се върти 10-15 сек с претрисане и тогава пали.Или да се върти 2-3 пъти по 5 сек.Иначе работи добре.
Свещи - изправни / свалени-гледани/. Диагностиката показа намалено налягане в рейла /Трябвало да е 200 бара , а то било 160 в стартов режим/.Тъй като една от причините за това може да е и наличието на въздух в нафтата и като най-лесна за отстраняване се хванах с това.
И така - сложих прозрачен маркуч между филтъра и ГНП. Виждам следното- при обороти на ПХ - няма въздух.Започвам да форсирам и след 4-5 сек - тръгва въздух и си върви така докато не пусна педала.Реших че гълта въздух някъде от резервуара до филтъра / Има 4 бр. бързи врзки с О пръстени/.За да елиминирам този участък захраних филтъра директно от туба. За съжаление нещата се повториха. Въпроси :
1. може ли да вкарва въздух от веригата за обратна нафта. Всички връзки за сухи и изглеждат надеждни. Маркучите са здрави.
2.от къде другаде може да вкарва въздух?
Благодаря предварително.

Re: Въздух в нафтата

Публикувано: 11 сеп 2011, 19:44
от diesel1.6
Обикновено влиза някъде между входа на филтъра и помпите.

Re: Въздух в нафтата

Публикувано: 01 окт 2011, 19:52
от OgiDogi
Miri4 написа:За колата от профила.В последно време пали трудно дори и на тези температури.Изразява се в нуждата да се върти 10-15 сек с претрисане и тогава пали.Или да се върти 2-3 пъти по 5 сек.Иначе работи добре.
Свещи - изправни / свалени-гледани/. Диагностиката показа намалено налягане в рейла /Трябвало да е 200 бара , а то било 160 в стартов режим/.Тъй като една от причините за това може да е и наличието на въздух в нафтата и като най-лесна за отстраняване се хванах с това.
И така - сложих прозрачен маркуч между филтъра и ГНП. Виждам следното- при обороти на ПХ - няма въздух.Започвам да форсирам и след 4-5 сек - тръгва въздух и си върви така докато не пусна педала.Реших че гълта въздух някъде от резервуара до филтъра / Има 4 бр. бързи врзки с О пръстени/.За да елиминирам този участък захраних филтъра директно от туба. За съжаление нещата се повториха. Въпроси :
1. може ли да вкарва въздух от веригата за обратна нафта. Всички връзки за сухи и изглеждат надеждни. Маркучите са здрави.
2.от къде другаде може да вкарва въздух?
Благодаря предварително.
Недозатегнат и евентуално замърсен филтър или са хлабави връзките към него.
Мръсен филтър примерно ще създава подналягане (това е нещо като вакуум, но не пълен - налягане, по-ниско от външното), което ще вкарва въздух от бързите връзки или уплътнението на филтъра. При празен ход, дебитът през филтъра е достатъчен, за да не се създаде голямо подналягане и да започне засмукване на въздух.

Re: Въздух в нафтата

Публикувано: 01 окт 2011, 20:47
от nikolovvd
На колко хил. километра сменяш горивен филтър?

Re: Въздух в нафтата

Публикувано: 01 окт 2011, 22:34
от specialista
Заобколи филтъра за проба и пак пиши!

Re: Въздух в нафтата

Публикувано: 02 окт 2011, 10:36
от Miri4
Значи.... при тези двигатели подкачващата помпа е интегрирана в ГНП.Т.е. цялата верига от резервуара през филтъра до ГНП е под вакуум и може да засмуква от 100 места.
Сложих прозрачен маркуч и м/у обратната нафта от ГНП и филтъра и там се появи този въздух
Повтарям при ПХ нямя въздух ,а се появява само при форсаж над 3000 об. Продължавам борбата.

Re: Въздух в нафтата

Публикувано: 02 окт 2011, 19:08
от Gattuso
И аз имам този проблем от скоро :? Ако сменя маслото и масления филтър дали ще се оправи проблема? Или ще трябва да сменям и горивния филтър
Така или иначе след 1000км. ще трябва да ги сменям