Страница 1 от 1

мондео МК-3-гасне след запалване

Публикувано: 12 окт 2011, 11:19
от me40
От две години имам мондео МК-3 ТДДИ Затова време не съм имал никакви проблеми.От известно време насам може би от около 2 месеца изникна някакъв проблем с паленето който е в няколко варианта:
Вариант 1.След завъртане на контактния ключ си светват всички индикации по таббото.В момента на завъртане за запалване, двигателян не реагира изобщо /все едно че няма акумолатор/, а данните от километража и моментния разход на гориво изчезват. При повторно завъртване на контактния ключ всичко си е наред-пали със стабилни ниски обороти-все едно че нищо не е било.
Вариант 2.Сред завъртване на контактния ключ , автомобилът запалва но двигателят странно се тресе и често изгася сам. Понякога това се повтаря и ри ново рестартиране и при трето такова.
Тава са магарии къито ми се случват доста рядко -примерно веднъж на 20 стартирания но все пак се случват от месец два насам. Някой би ли могъл да даде идей на какнво се дължи това или поне да ме насочи към специалист който би могэл да направи поне една диагностика.Автомобилът е напълно обслежен по отношение на филтри и масла

Re: мондео МК-3-гасне след запалване

Публикувано: 13 окт 2011, 09:37
от bmitev
Колега - първият вариант прилича на изхабени четки на стартера, а вторият - на зацапан горивен филтър. Все пак ако си решил да я закараш на оглед и си от София - има много хубав център за диагностика на дизели Бош до летището.

Re: мондео МК-3-гасне след запалване

Публикувано: 13 окт 2011, 10:22
от me40
За първия вариант може и да си прав, тепърва ще го мисля, но по втория вариант следвада уточня, че горивния филтър е сменен през м.септември на тая година, а проблемът си го има и преди и след смяната му.

Re: мондео МК-3-гасне след запалване

Публикувано: 13 окт 2011, 12:23
от cockyhotty
Такива симптоми говорят за проблеми с ГНП/дюзи, но без диагностика няма как да се каже.

Re: мондео МК-3-гасне след запалване

Публикувано: 13 окт 2011, 18:09
от chefo_ukr
И аз залагам на четките на стартера плюс втулката.Стартера като не развърти мотора до нужните обороти неможе да запали.На мен също ми се случва от време на време това "лопане"трудно палене.Другото за което се сещам е проблем с подкачващата помпа или въздох,при мен има балончета по маркучите но се няма време.И най лошото колегата го е споменал :(