Теч от ГНП Лукас

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Теч от ГНП Лукас

Мнение от VEG » 20 окт 2011, 15:17

Здравейте! Имам проблем с мондеото 1.8тд. Сега , когато е студено забелязах , че капе нафта от ГНПто. Това е само когато е студено /под 0 градуса/. Капе стабилно за около 7-8мин и после спира. Не вдига обороти. Вижда се ясно , че клапана авансатор е в нафта, но капе някак си под помпата и това ме притеснява, да няма и още нещо. Миналата зима също забелязах , че е леко влажен , ама дойде лято и нямаше проблем, до сега. :) Ще съм благодарен за мнение , дори за читав сервиз на тези помпи и лесно ли се сменя клапана, всмисъл има ли нужда от някакви центровки на помпата после.

Забравих да кажа , че съм от София.

мод: Ползваш бутона "промени" и си оправяш профила _friends_

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от ЯЛТА » 20 окт 2011, 22:26

Вземи едно огледалце и с него огледай отдолу да видиш от къде точно тече. И моят клапан-авансатор течеше, и срещу 180 лв. спря да тече,- нов.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от specialista » 20 окт 2011, 22:50

Огледай внимателно както ти казва колегата!Ако е авансатора може да си го смениш и сам.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от VEG » 20 окт 2011, 23:24

Утре сутринта ще огледам на студено откъде точно тече. Дано е само от клапана, че не ми се ходи по сервизи

VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от VEG » 22 окт 2011, 09:26

Добро утро! Днес огледах от къде е тоя теч, и се оказа от едно като тапа на помпата отдолу. Или поне аз си мисля, че е тапа. Намира се отдолу в дясно на помпата и се пада под нещо капо клапан, от който излиза мъркучето за турбото , доколкото разбирам. Първо, като Бай Ганьо си помислих да го стегна, но сигурно има и някакъв уплътнител - о-пръстен или нещо такова. Не съм пипал нищо. Да ме ориентирате , горе- долу каква е тая тапа?

VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от VEG » 22 окт 2011, 15:02

Здравейте. ходих днес при един човек да погледне колата и се оказа, че тече от въпросният клапан http://www.talkford.com/topic/121723-bo" onclick="window.open(this.href);return false; ... am-how-to/" .Бил за турбото и през мъркучето минава сгъстен въздух. някой да ми каже откъде мога да се сдобия с нов клапан и дали се ремонтира

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от ЯЛТА » 22 окт 2011, 16:33

specialista
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от specialista » 23 окт 2011, 10:05

Продават се в магазин косер.Лошото е че има настройки.Писал съм не веднъж кое как се прави на полеви условия.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от VEG » 05 ное 2011, 09:27

Здравейте!
Проблем с колата е решен. Цялостен ремнт на помпата- уплътнения и т.н. Теча спря. Върви добре, както и преди. Сутрин пали много добре. Те не е и толко студено де, но я карам 3 г. и така не е палила. Съвета ми е към хора със сащия проблем, за решат проблема кардинално. Вярно по-скъпичко е, но си заслужава. Цената за ремонта бе 250лв. за уплътняване на помпата, със сваляне и качване разбира се, плюс 50лв. за РЕМОНТ НА КЛАПАН АВАНСАТОРА. Ако има проблем за вбъдеще ще пиша. Проблема е да се намери читав сервиз в София. Лично аз бях планирал отпуск за разходка до Ямбол :D .Не знам само дали да коментирам един лъскав сервиз на Околовръстен път в София, но по-добре не. Едно младо момче на моя възраст, мънкаше като първолак за ремонта. Но здраве да е.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от HACKO » 05 ное 2011, 10:27

И последно, в Ямбол при Специалиста ли я ремонтира или някъде другаде?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от VEG » 05 ное 2011, 12:06

В София. Трябва обаче да го питам човека дали иска да му давам кординатите. Лично не виждам причина, но все пак ще го питам

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от fugative » 09 яну 2012, 16:19

Брато и на мен някъде от доло ми тече нафтата имам същото форд-че дори сега като взе да става по студено първото палене ми е много трудно иначе след това няма проблеми пали от рас теча ми е някъде от доло на помпата но така с просто око не мога да видя от къде е когато е спра винаги прави по едно малко гьолче нафта от доло мисля че от там ми дойде и проблема да не мога да запаля както трябва сутрин .... защото ми тече нафтата от помпата и така пада нивото на нафтата и първото палене е трудно казаха ми за некъв О пръстен който се износвал и от там тече но не знам някой ако има представа нека се опита да помогне благодаря предварително на всички отзовали се ! 8)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от ЯЛТА » 09 яну 2012, 16:24

fugative написа: теча ми е някъде от доло на помпата но така с просто око не мога да видя от къде е когато е спра винаги прави по едно малко гьолче нафта 8)
Вземи едно огледалце, и с негова помощ локализирай теча.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от VEG » 09 яну 2012, 17:38

Ами, при мен теча беше от Турбокоректорния клапан и Клапан авансатора /тоя с жиците/. Писано е доста по темата , и то наскоро даже. Най- сигурния вариянт е сваляне на помпата, уплътняване и толко.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от ЯЛТА » 09 яну 2012, 18:19

На мен течеше от клапан авансатора, решението-нов-186 лева. Без демонтаж на ГНП-то естествено.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от fugative » 12 яну 2012, 18:55

Момчета сега тея дни като е по топло и като тръгна да паля колата си пали от първия път .... а през изминалите дни докато беше студ нямаше палене ...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от ЯЛТА » 12 яну 2012, 19:07

Трябва си и сериозна профилактика.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от MrDgd » 12 яну 2012, 19:29

ЯЛТА написа:На мен течеше от клапан авансатора, решението-нов-186 лева. Без демонтаж на ГНП-то естествено.
клапана се отремонтира за под 10 лв :idea:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от ЯЛТА » 12 яну 2012, 19:40

Да, аз го знам, но мерси. За мен новото си е ново, макар че новият протече на третия ден- в гаранцията,- смениха го. Иначе и аз съм на заплата средно статистическа.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Теч от ГНП Лукас

Мнение от OgiDogi » 12 яну 2012, 19:46

MrDgd написа:
ЯЛТА написа:На мен течеше от клапан авансатора, решението-нов-186 лева. Без демонтаж на ГНП-то естествено.
клапана се отремонтира за под 10 лв :idea:
Мммдаммм, онзиден от любопитство отворих един, който ми бяха дали за проба и течеше като чешмичка от кабела. Смених му 2-та О-пръстена на соленоида, нещо от рода на 20-30 стотинки/брой, плюс около половин час внимателно отваряне на валцования ръб, за да става после пак за валцоване. Сега работи като нов, но все пак операцията не е за всеки - за затварянето е необходим постоянен натиск, най-добре е на преса или с дърводелска стяга.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта