Страница 1 от 1

Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 20 окт 2011, 15:17
от VEG
Здравейте! Имам проблем с мондеото 1.8тд. Сега , когато е студено забелязах , че капе нафта от ГНПто. Това е само когато е студено /под 0 градуса/. Капе стабилно за около 7-8мин и после спира. Не вдига обороти. Вижда се ясно , че клапана авансатор е в нафта, но капе някак си под помпата и това ме притеснява, да няма и още нещо. Миналата зима също забелязах , че е леко влажен , ама дойде лято и нямаше проблем, до сега. :) Ще съм благодарен за мнение , дори за читав сервиз на тези помпи и лесно ли се сменя клапана, всмисъл има ли нужда от някакви центровки на помпата после.

Забравих да кажа , че съм от София.

мод: Ползваш бутона "промени" и си оправяш профила _friends_

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 20 окт 2011, 22:26
от ЯЛТА
Вземи едно огледалце и с него огледай отдолу да видиш от къде точно тече. И моят клапан-авансатор течеше, и срещу 180 лв. спря да тече,- нов.

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 20 окт 2011, 22:50
от specialista
Огледай внимателно както ти казва колегата!Ако е авансатора може да си го смениш и сам.
Успех!

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 20 окт 2011, 23:24
от VEG
Утре сутринта ще огледам на студено откъде точно тече. Дано е само от клапана, че не ми се ходи по сервизи

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 22 окт 2011, 09:26
от VEG
Добро утро! Днес огледах от къде е тоя теч, и се оказа от едно като тапа на помпата отдолу. Или поне аз си мисля, че е тапа. Намира се отдолу в дясно на помпата и се пада под нещо капо клапан, от който излиза мъркучето за турбото , доколкото разбирам. Първо, като Бай Ганьо си помислих да го стегна, но сигурно има и някакъв уплътнител - о-пръстен или нещо такова. Не съм пипал нищо. Да ме ориентирате , горе- долу каква е тая тапа?

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 22 окт 2011, 15:02
от VEG
Здравейте. ходих днес при един човек да погледне колата и се оказа, че тече от въпросният клапан http://www.talkford.com/topic/121723-bo" onclick="window.open(this.href);return false; ... am-how-to/" .Бил за турбото и през мъркучето минава сгъстен въздух. някой да ми каже откъде мога да се сдобия с нов клапан и дали се ремонтира

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 22 окт 2011, 16:33
от ЯЛТА
specialista

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 23 окт 2011, 10:05
от specialista
Продават се в магазин косер.Лошото е че има настройки.Писал съм не веднъж кое как се прави на полеви условия.
Успех!

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 05 ное 2011, 09:27
от VEG
Здравейте!
Проблем с колата е решен. Цялостен ремнт на помпата- уплътнения и т.н. Теча спря. Върви добре, както и преди. Сутрин пали много добре. Те не е и толко студено де, но я карам 3 г. и така не е палила. Съвета ми е към хора със сащия проблем, за решат проблема кардинално. Вярно по-скъпичко е, но си заслужава. Цената за ремонта бе 250лв. за уплътняване на помпата, със сваляне и качване разбира се, плюс 50лв. за РЕМОНТ НА КЛАПАН АВАНСАТОРА. Ако има проблем за вбъдеще ще пиша. Проблема е да се намери читав сервиз в София. Лично аз бях планирал отпуск за разходка до Ямбол :D .Не знам само дали да коментирам един лъскав сервиз на Околовръстен път в София, но по-добре не. Едно младо момче на моя възраст, мънкаше като първолак за ремонта. Но здраве да е.

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 05 ное 2011, 10:27
от HACKO
И последно, в Ямбол при Специалиста ли я ремонтира или някъде другаде?

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 05 ное 2011, 12:06
от VEG
В София. Трябва обаче да го питам човека дали иска да му давам кординатите. Лично не виждам причина, но все пак ще го питам

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 09 яну 2012, 16:19
от fugative
Брато и на мен някъде от доло ми тече нафтата имам същото форд-че дори сега като взе да става по студено първото палене ми е много трудно иначе след това няма проблеми пали от рас теча ми е някъде от доло на помпата но така с просто око не мога да видя от къде е когато е спра винаги прави по едно малко гьолче нафта от доло мисля че от там ми дойде и проблема да не мога да запаля както трябва сутрин .... защото ми тече нафтата от помпата и така пада нивото на нафтата и първото палене е трудно казаха ми за некъв О пръстен който се износвал и от там тече но не знам някой ако има представа нека се опита да помогне благодаря предварително на всички отзовали се ! 8)

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 09 яну 2012, 16:24
от ЯЛТА
fugative написа: теча ми е някъде от доло на помпата но така с просто око не мога да видя от къде е когато е спра винаги прави по едно малко гьолче нафта 8)
Вземи едно огледалце, и с негова помощ локализирай теча.

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 09 яну 2012, 17:38
от VEG
Ами, при мен теча беше от Турбокоректорния клапан и Клапан авансатора /тоя с жиците/. Писано е доста по темата , и то наскоро даже. Най- сигурния вариянт е сваляне на помпата, уплътняване и толко.

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 09 яну 2012, 18:19
от ЯЛТА
На мен течеше от клапан авансатора, решението-нов-186 лева. Без демонтаж на ГНП-то естествено.

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 12 яну 2012, 18:55
от fugative
Момчета сега тея дни като е по топло и като тръгна да паля колата си пали от първия път .... а през изминалите дни докато беше студ нямаше палене ...

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 12 яну 2012, 19:07
от ЯЛТА
Трябва си и сериозна профилактика.

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 12 яну 2012, 19:29
от MrDgd
ЯЛТА написа:На мен течеше от клапан авансатора, решението-нов-186 лева. Без демонтаж на ГНП-то естествено.
клапана се отремонтира за под 10 лв :idea:

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 12 яну 2012, 19:40
от ЯЛТА
Да, аз го знам, но мерси. За мен новото си е ново, макар че новият протече на третия ден- в гаранцията,- смениха го. Иначе и аз съм на заплата средно статистическа.

Re: Теч от ГНП Лукас

Публикувано: 12 яну 2012, 19:46
от OgiDogi
MrDgd написа:
ЯЛТА написа:На мен течеше от клапан авансатора, решението-нов-186 лева. Без демонтаж на ГНП-то естествено.
клапана се отремонтира за под 10 лв :idea:
Мммдаммм, онзиден от любопитство отворих един, който ми бяха дали за проба и течеше като чешмичка от кабела. Смених му 2-та О-пръстена на соленоида, нещо от рода на 20-30 стотинки/брой, плюс около половин час внимателно отваряне на валцования ръб, за да става после пак за валцоване. Сега работи като нов, но все пак операцията не е за всеки - за затварянето е необходим постоянен натиск, най-добре е на преса или с дърводелска стяга.