Ескорт дизел и проблеми с главата
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 27 окт 2011, 21:05
- Модел на автомобила: Ford escort 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Ескорт дизел и проблеми с главата
Първо да ви се представя и после ще преминем към проблема и евентуалното решение. Казвам се Денис, горд собственик на Ford Escort 1.8td ghia 1996-7 от година и съм от София. Преди месец влязох в нечовешка серия, която ме върна в първи клас. Спука се радиатора, а след ремонта на следващия ден и този на купето се спука, мина се известно време и дойдоха тия студове и реших да си пусна малко парното да подуха, обаче за 200 метра колата почти прегря.Дръпнах шалтера на парното и температурата набързо мина в нормата, но парното така и не продуха топло. Мъчих се да обезваздушавам, но не беше това проблема...Почна бял пушек да изкарва през гърнето и ми стана ясно, че гарнитурата на главата е заминала. Закарах колата на сервиз (чичо ми работи там) и стандартното шлайфане-майфане с всичките му джунджурийки влязоха в сила.Днес обаче се обадиха да ми кажат, че е спукана главата.Търсих по морги,но под 250-300 лева глава не мога да намеря. Имам и един по стар форд 1.8 чист дизел 1992, който скоро ще погребвам и ми е интересно дали главите са еднакви? И ако са еднакви веднага ги подменям, без да се замислям, ако ли не...ще се ходи до моргата.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт дизел и проблеми с главата
Не съм много сигурен, но мисля че само в разпределителния вал е разликата, а може и тук във форума да си намериш глава по евтина.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта