дайте мнение-евентуален проблем скоростна кутия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kalin_kalinov
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
Местоположение: Dobrich
Контакти:
Status: Извън линия

дайте мнение-евентуален проблем скоростна кутия

Мнение от kalin_kalinov » 28 юли 2006, 13:56

Здравейте фенове

Имам следния проблем от няколко дни.Надявам се да си кажете мнение и да разбера сериозен ли е и ако е какво трябва да правя.
Проблемът е следния:
Преди няколко дни след като паркирах оставих колата на първа под наклон от 20-25% и след това тя на няколко пъти придърпа напред.До сега никога не го е правила и реших че съединителя ми не държи и приплъзва.
Моля ако някой знае на какво се дължи и сериозно ли е това да каже.Благодаря предварително за всички мнение.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: дайте мнение-евентуален проблем скоростна кутия

Мнение от paci » 30 юли 2006, 12:32

Оставил си я с муцината към спускането ?
Мотора ти не е малък и би трябвало да държи но все пак :
Ако е с муцуната за изкачване ръчкаш 1-ва.
Ако е за спускане задна.
Съмнявам се да имаш пробелм по двигателя или съединителя, щото щеше да е умрял кон и първо за невървене щеше да питаш.
П.С.
Явно съм изкукал може би, защото много трудно разбрах какъв е проблема.
И бележка си ми пратил и нея четох ....
Дано да съм разбрал. :?
Оправи си и си ползвай ръчната. Като тик ми е станало спирам и я дърпам. Зимата уж да не я дърпам но си я дърпах. Да чукна на дърво не съм имал залепвания.
Последна промяна от paci на 31 юли 2006, 15:12, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 31 юли 2006, 09:11

Не се стягай, това е нормално. При мен го прави на по-малък наклон, но пък колата е по-тежка.

Потребителски аватар
kalin_kalinov
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
Местоположение: Dobrich
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kalin_kalinov » 31 юли 2006, 17:26

Благодаря за мненията

Явно няма страшно.По наклон на долу вместо на ПЪРВА ще я оставям на ЗАДНА и предполагам както казва колегата няма да има проблем.
Иначе за вървенето колата си върви.Онзи ден правих лека гонка със 150-160 с един REXTON ама онези имат яки ДВГ-та и след това го оставих да ме мине и без това и пътя беше кофти :-)

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 31 юли 2006, 22:39

Това за пръв път го чувам ако е с муцуната надолу, че трябва да се оставя на задна скорост. Аз винаги като спирам независимо при какво положение е автомобила винаги оставям на първа. Никога не дърпам ръчна това да не е Вартбург или Трабант? :) А това придърпване така да се каже е докато се заклинят зъбните колела.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 авг 2006, 05:42

shark написа:Това за пръв път го чувам ако е с муцуната надолу, че трябва да се оставя на задна скорост. Аз винаги като спирам независимо при какво положение е автомобила винаги оставям на първа. Никога не дърпам ръчна това да не е Вартбург или Трабант? :) А това придърпване така да се каже е докато се заклинят зъбните колела.
Пък кой е казал, че трябва?
Да не мислиш, че се оглеждам на коя съм я оставил?
Винаги я оставям на задна :P
И от къде знаеш, че профила ми е верен? Може с някой двутактов да съм.
Добре НЕ ПОЛЗВАЙТЕ РЪЧНА, извадете я и я изхърлете.
И тва за дозаклинването на зъбите за първи път го чувам.
Ръчната си е моя ще си я дърпам когато си искам !!! :D
Хора всякакви така, че много неща можеш да чуеш за първи път и да се шокираш :wink:
Ако имаш син които си играе в колата, колата е на първа в наклон за спускане, ключовете са на пакета, малкия върти и ...
Викаш нищо не може да стане ? Е да но е станало.
Добре че наклона дълъг и прав и чули колата, че пали излизат догонват я и вестърн, скачат на влака в движение :D Нямало кофти последствия само шок и урок :wink:
Сега докъто пишех баща ми взе, че се събуди вика ко пишеш толкоз рано, казах му и той изрази мнение, че е мноого трудно, че дори и невъзможно на 1-ва по наклон за спускане да тръгне сама. Е не е лошо човек да се подсигури все пак :wink: Като например и да завърти гумите към бордюра.
Тази година направих 10 години стаж като шофер и колко още имам да уча и видя *00147*
П.С.
Аз нямам деца. Това на един познат се е случило.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 01 авг 2006, 09:09

Може да потегли и още как. Стига да е голям наклона и двигателя да е износен (с ниска компресия). Когато я оставите на І-ва и отпуснете спирачката, колата винаги прави едно леко движение напред, като тласък. Това е докато някой от цилиндрите направи достатъчна компресия и през скоростната кутия с отношение 3.6 - 3.9 (според ск.кутия) се противопостави на силата породена от теглото на автомобила. Много често ми се е случвало в Белоградчик, където улиците са доста стръмни. В такива случаи врътвам и гумите към бордюра. Като студент във Варна ми се случи веднъж да тичам след едно трабантче - оставено на скорост по баир. Голям майтап падна, защото двама се опитвахме да спрем кашона с голи ръце докато собственика се бореше с ключалката. Изводът бе, че трябва да се дърпа и ръчната и никога не оставяйте ключовете на тъблото, независимо за колко малко слизате от колата.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта