Ангренажен ремък и ролка(и)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Ангренажен ремък и ролка(и)

Мнение от paci » 31 юли 2006, 15:00

Пишете кой с какво е да го боднем горе така, че като влезе някой и го интересува да си го види изединведнъж :D
Аз сложих комплект (ремък и ролка) QH.
Ремък и една ролка са при мен.
Ролката в комплекта е INA ремъка си е QH.
Цена на комплекта 139 лв.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=zetecs
Последна промяна от paci на 21 дек 2006, 16:06, променено общо 3 пъти.

xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от xor » 31 юли 2006, 15:36

Като гледам темата, май се предполага, че не трябва да питам, а да пиша с какво карам. Това се надявам да стане след 2-3 дена, но тъй като утре ще си регистрирам форда а в темите които прочетох ставаше дума все за бензинови мотори, ще даде ли някой съвет какъв ремък и ролки да му сложа (1.8 тди)? Пък след някой друг ден ще постна мнение съвсем по темата.

Мерси предварително!

paci:
Утре с регистрацията не вярвам да смениш ремък и ролка(и).
Кaто бързаш толкова за сега се е оформило като цена-качество, ремък Дайко и ролка Ина.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 31 юли 2006, 16:19

Моя ангренажен ремак... по-точно на Мондеото ми (аз не съм с ремък) е Goodyear, а ролките май бяха оригинални (или поне по щампите на тях бяха идентични със старите, които махнах).
edit: ориентировъчни цени... не помнябеше преди две-три години... Мисля че някъде около 150 лв ми излезе всичко +- 20лв (без работата)
Последна промяна от Любо на 02 авг 2006, 10:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 31 юли 2006, 16:23

Еми какво да ти кажа - преди 30000км. си смених ремъка и ролките с БОШ и засега е добре - кофтито /нали сме бедни/ на нашия двг. е, че е снабден с два ангренажни ремъка /и повечко ролки/ и при смяната излиза доста скъпо, но майстора ме увери, че това е плюс защото по-дългия ремък задвижва и ГНП освен газоразпределителния мханизъм, като по-този начин той се натоварва повече /и ако двете ремъка са с еднакви качества/ и би трябвало по чисто логически път да се скъса първи, като по този начин колата ще изгасне все едно и е свършило горивото и ще спаси двг. от преждевременна смърт.

ПП: Чул съм, че ремъците на Гудиър са кофти и често се късали преждевременно!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 31 юли 2006, 16:45

chains написа: ПП: Чул съм, че ремъците на Гудиър са кофти и често се късали преждевременно!
Не мисля да го карам още 70 000 км. (сега на 40-50 000). Смятам дагодина да го сменя, т.е. ще е навъртял половината от ресурса си + това ще му остават още две години живот, но така е по-сигурно :)

П.П. paci, извини ме за off Topic-a, моля

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 31 юли 2006, 16:56

Е, че ангренажа не се ли сменя на 60 000км. / или поне аз го сменям на толкова/?!?!?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 31 юли 2006, 17:30

На оригиналните дават 80 000 мили, т.е. 120 000 км. или 5 години, което дойде първо.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 31 юли 2006, 22:45

Не виждам никой да каже нещо за ремъците Gates. Аз карам с такъв, както и доста мои познати и всички са останали доволни. :D
Колкото до километрите аз мисля, че не е редно да се отчита пробега само по километража. Примера е много прост: когато колата работи примерно на светофар ремъка пак се върти нали? А километража не работи така че е добре да има някакъв запас примерно, който кара повече изжънградско ще бъде по-малък, и обратното който не излиза извън града би следвало да смени на по-малко километри.
Ха сега се зачудих как ли практикуват таксиметровите шофьори :P

Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 02 авг 2006, 09:45

Ми то като сменях ремъка на Мони сложих на Льомфердер,а ролките си бяха на Ина и такива пак си сложих и съм доволен.
Ремъка го взех 54,а ролките коплекта е 123.Един приятел ми взе ремъка от София.И с работата ми излеле 210.
paci :wink:

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 02 авг 2006, 10:10

Слагайте и ориентировъчни цени, ако не помните точно за колко сте взели ремъците и ролките, та да не остане някой прекаран от някой "ербап" търговец.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 авг 2006, 10:41

Моите са Motorkraft (ремъци и ролки) от МП и сменяни там с 1г. гаранция и 80 000 мили ресурс...всичко ми струва около 280лв.

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 06 авг 2006, 16:18

При мен ремъка е GATES Смених и 2 паразитни ролки-INA Ремъка е около 50 лв а ролките-2 по 25 лв На хидравликата сложих FLENNOR-около 40 лв

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 09 авг 2006, 23:11

Колеги след доста обикаляне от 4 дена насам, успях да намеря само този комплект (има и още магазини които те първа ще проверя, като изключвам МотоПфое от финансова гледна точка):

Изображение

цената му е 85 лева :shock:
но това което ми направи впечатление, е че ролката не е метална а от някакъв вид пластмаса. Нормално ли е това ?

Дали си струва това нещо?
Търсих и като комплекта на paci но не открих.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 10 авг 2006, 10:31

мда, това е обтяжната ролка, струва ми се :)
И Да наистина самата контактна повърхност между ремъка и ролката, т.е. самата ролка е от някаква пластмаса...

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 10 авг 2006, 15:54

Карам с ремък Лемфьордер за 54 лв обтяжната ми е на SKF 57лв и паразитни на Лемфьордер 2 броя по 35лв едната. По-принцип на бензиновите 16 клапанови мотори им дават интервал за смяна 150 000 км или 5 години.Ама в България има много прах мърсотия по пътишата та затова сменяйте на 60 000км или 3 години. :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
kalin_kalinov
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
Местоположение: Dobrich
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kalin_kalinov » 10 авг 2006, 17:04

Онзи ден смених ангренажния ремък в комплект с ролките всичко за 130лв и смяната 25лв:
Ремък-Gates
Ролки-Ina

Сега вече съм спокоен,майстора каза за следваща смяна за да си пак спокоен :D ела след 50000км или 5г.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 10 авг 2006, 21:17

Карам с Румък Gates тукущо го смених .. ролката не съм я сменял .. Та си беше като нова ... ремъка от Симеон го взех от Магазин за Форд .. излезна ми 20 лева :shock: Като гледам какви цени сте писали - 50 -60 лева за ремъци и лошо ми става....Моя си е Гейтс и Майстора каза ,че е добър .. паа дали е така .. Само ремъка и господ знаят...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 авг 2006, 23:12

venom4o написа: ....
Ти ли беше без книжка още ?
Само за ремък може и да е добре. Загубих си записките да видя колко точно ми предлагаха ремък Роланд но беше над 20 лв. и не повече от 30. Ролката да знаеш, че и тя се сменява задължително.
Щото кат ми се изперчи некой Голф или както оня ден едно некво дърто GSI дърто ама било 100 коня и като намачкаш газта да не се разлети в облаците и ремък и мечти ....

П.С.
Офтопици некви :)
Може и да не е било GSI ами само да си е пишело но много нагло мина пред мен на светофара както бях спрял но като светна зелено на втора вече го гледах в огледалото когато му чух гуменките:)

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 11 авг 2006, 08:20

paci написа:Загубих си записките да видя колко точно ми предлагаха ремък Роланд но беше над 20 лв. и не повече от 30.
Такъв ремък и на мен предлагаха - 29,40лв.
Обаче никой не сподели нормално ли е ролката да е от някакъв вид пластмаса ?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 авг 2006, 09:17

Да - казаха го вече - нормално е ролката /ОБТЕГАТЕЛНАТА/ да е от пластмаса - мойта е моторкрафт и пак е пластмасова.

Код: Избери всички

ЦИТАТ="Любо"
мда, това е обтяжната ролка, струва ми се :)
И Да наистина самата контактна повърхност между ремъка и ролката, т.е. самата ролка е от някаква пластмаса...
:twisted:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта