Страница 2 от 6

Публикувано: 11 авг 2006, 09:58
от venom4o
Brock написа:Да - казаха го вече - нормално е ролката /ОБТЕГАТЕЛНАТА/ да е от пластмаса - мойта е моторкрафт и пак е пластмасова.

Код: Избери всички

ЦИТАТ="Любо"
мда, това е обтяжната ролка, струва ми се :)
И Да наистина самата контактна повърхност между ремъка и ролката, т.е. самата ролка е от някаква пластмаса...
:twisted:
Знам ,че се сменя... Дадах 500 лева за части за последния ремонт.. Не питайте как съм ги изкарал тия пари защото съм ученик..Ролката ми е метална и работи добре за момента..Сменях разпределителен вал,кобилици,гумичките на клапаните ,легла на клапините-абе майстор си я оправи цялата глава.Каза че клапаните не са имали никакъв луфт или износване.Гарнитурите всичките естествено, семеринга на вала... , ремъците ангренажен и двата на алтернатора , маслото , масления филтър , маслото в спирачната система , пробките за обезвъдушаване на предните две колела , задно дясно цилиндърче сега ще го сменям.. Абе направих я кукла .. ремъка не го мисля... ама ако се скъса ще мисля доста... Дай да не говорим такива неща все пак.. Ако се скъса.. Намерил съм един 2.0 и. мотор от БМВ 320-ка .. ще преправям цялата кола... защото други такива големи ремонти не смятам да правя след като я завърша..
А доколкото голфовете въобще не си мисля ,че могат да са конкуренция .. Ако е пипан голфа да.. На един познат сиерата - DOHC прай към 120 на 2-ра в критичните мисля... Порсто сиерата си е животно .. свинкя за разплод :lol:

Публикувано: 11 авг 2006, 19:54
от divinity
Аз съм ремъци Gates и ролки Ina. Сменях ги на "майстор", за да не стане фаул! Ремъците и ролките бяха около 240 лв, а може и по-евтино, но най-много 20-30 лв.
Обаче за труд ми взеха 60 кинта, като дадоха гаранция 5 години!
Ще поживеем, ще видим!

Публикувано: 12 авг 2006, 10:23
от HACKO
Много важно. Що не вземете една бутилка ракия и да идете до тия ваще майстори и като се понапият да ги попитате те на личните си коли дали сменят ролка на всяка смяна на ремъка или когато вземе да не се чува радиото. Инак не съветвам никой да кара повече от 60000 км. пък какъвто и да му е ремъка. Много важно е профила на зъбите да отговаря на профила на зъбните колела. На д-лите CVH са монтирани зъбни колела със полуобли зъби ремъкът трябва задължително да е с полуобли зъби, иначе ако по невнимание, незнание или еснафщина(трапецивидните са по-евтини) се сложи с трапецовиден профил на зъбите се къса преди 20000 км. (личен опит- комбинация от трите причини).

Публикувано: 12 авг 2006, 15:50
от sashos
днес си взех ремаци daiko окомплектовани с 2 ролки ина и отигача optimat за 150лв.dayco читава фирма ли е?

Публикувано: 12 авг 2006, 16:30
от HACKO
Беше корейска сега е турска, обаче е качествена !

Публикувано: 17 авг 2006, 19:00
от MegatroniC
HACKO написа:Беше корейска сега е турска, обаче е качествена !
Може ментетата да са корейски или турски, но оригиналния DAYCO производител е канадски :wink:

Така ето и аз най-накрая след дълго събиране на средства в събота влизам в бокса за смяна на ремъка и ролката. Доста обикалях и се спрях на 3 варианта, дайте съвет кой от тях да избера, защото утре трябва да ги купя:

1. Комплект DAYCO - рекък и обтяжна ролка 85 лева
2. Ролка INA 100 лв и ремък BOSCH 26 лв
3. Ролка INA и ремък GATES 29 лв (16 лв в друг магазин, но незнам защо е двапъти по-евтин, най-вероятно е голямо менте знам ли :) )

И още един въпрос, човекът в сервиза на които ще ходя ми каза че голяма част от тези ролки са ментета и не се знае дали ще попадна на оригинална или менте. И се е случавало още след слагането да започне да просвирва. Та затова се чудя ако моята е здрава (понеже двигателчето в момента "мърка" като коте) дали да не сменя само ремъка а ролката да оставя за следващата смяна. Предстои ми доста дълъг път следващата седмица и затова ще се радвам на съвети :D

Публикувано: 17 авг 2006, 19:40
от paci
DAYCO - съм го чувал но в комплект незнам, а и много еФтин ми се струва.
ремък BOSCH - не съм чувал нищо.
Ролка INA и ремък GATES - тука ми се струва най-добре но пък ти имаш притеснения.
За сменяването както писа НАСКО.
Начи моите които съм свалил изглеждат чистонови и са ФОРД.
Обаче нито знам на колко са, нито кога да човъркам за смяна. Смених ги и съм си засякъл.
Ти пита ли колко ще ти струва? Да не те заболи главата :) Аз дадох една шапка пари а ти може да минеш с 30 лв. като колегата и като отишъл си вземе колата оня казал "повече ФОРД не барам" полудял нещо човечеца, мислил си, че е като при другите. Ако попаднеш на некой патил може да не минеш с 30 лв. И така сега MIN 30 за смяна на ремъка, утре ще те подгони параноята за ролката аре пак 30 лв (вече може би :) ).
Незнам оправай се :) аз си ги смених
Не ми се спестяваха сега 100 лв. а утре да се наложи да дам 500, защото няма и на кого да ги дам да ми оправи аканото.

Публикувано: 17 авг 2006, 19:58
от pepy1
понеже ДВГ-то на ескорта и фиестата са аналогични се чудя *072* как така имаш само една ролка ако имаш и клима трябва да са 5 ролки плюс 1 ремък и труда това трябва да прави между 300-400лв

прегледай тези линкове които Паци се е постарал да събере в една друга тема - чисто информативно за цени и марки
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5%EC%FA%EA" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 17 авг 2006, 20:32
от MegatroniC
Една е ролката, нямам и климатик но пък paci има но и той каза че е с една ролка. Първия път като търсих ме метнаха че са две - обтяжна и паразитна, но каталозите на другите магазини показаха само една, проверих и в Mikrocat и Ford TIS 2003. Е освен ако моя двигател се окаже по специален та да е с повече :P
Всички теми свързани с ангренажен ремък съм ги изчел, и повечето добри отзиви са за ремък GATES и сигурно на него ще се спра но както казах в единия магазин ми го предлагат за 29 а в другия за 16 лв странно. За ролките остава INA :roll:
Но пък DAYCO доста съм ги чел по други форуми и хората са доволни, може би е по евтин защото е комплект :roll:

Много имам да се чудя.
А до колко човека който ще го сменя, предполагам е на ясно, защото от години се грижи за ескорта на брата на кръсницата ми.
Между другото, този ескорт скоро ще се присъедини към клуба :) доста "пипната" машина :D

Публикувано: 17 авг 2006, 22:22
от HACKO
Вземаш Гейтс и сменяш ролка само ако се налага, другото е трик да ти приберат повече пари.

Публикувано: 17 авг 2006, 22:51
от Ford_rs
HACKO написа:Вземаш Гейтс и сменяш ролка само ако се налага, другото е трик да ти приберат повече пари.
И аз мисля че това е най правилното решение,но за съжаление го разбрах малко късно.Смених ремъка и трите ролки(било задължително) в МотоПфое и ме изръсиха с 330 лв.

Публикувано: 17 авг 2006, 23:23
от sashos
как разбирате и по какво че ролката не е заминала ?на мен лично винаги ми изглежда читава но винаги я сменям

Публикувано: 17 авг 2006, 23:25
от paci
Ей незнам оправай те се. Аз си ги смених.
Сега съм спеситил от едно утре от друго и в един момент се натрупа и не мога се отърва от тази кола щото не си струва да наливам пари в нея и в същото време никой не я иска в това състояние.
MegatroniC, като искаш послушай НАСКО, сменявай само ремъка. На мен не ми се рискуваше. По моята всичко изглежда оригинално така както е излязла от завода. Само има намеса отпред в дясно сменявано, имало е удар доло ниско в гумата. Друго всичко не личи да е пипано както и ви казах, че ремъка и ролката са ФОРД (тези които свалих). Така, че на колко километра са и колко ресурс има в тях ?!? Така както е свалена ролката незнам дали си внушавам но не върти много плавно като новата която сложих, сякаш шум ли луфт ли незнам как да го опиша се усеща като се върти.
Разликата м/у моя с климатика и твоя без е в пистовия ремък. Моя е по-дълъг.

Публикувано: 17 авг 2006, 23:28
от MegatroniC
sashos написа:как разбирате и по какво че ролката не е заминала ?на мен лично винаги ми изглежда читава но винаги я сменям
гледам че си от Бургас, я кажи каде ги сменяш, добър ли е сервиза и работят ли както трябва ?

Ако е МотоПфое не ми отговаряй :twisted:

Абе седя тука и пак смятам, DAYCO 85лв INA и GATES 130лв
това са 45лв разлика, ами ако наистина както ми споменаха в един магазин цените на комплектите е по ниска от тази ако вземеш ролките и ремъка на различни производители, 45 лв. може да си платя направо голяма част от труда. Ама от друга страна може и да рева после, то пък не че имам гаранция за другите :roll:
размисли и страсти :lol: :P
прахчета и храсти :P
paci написа:Сега съм спеситил от едно утре от друго и в един момент се натрупа и не мога се отърва от тази кола щото не си струва да наливам пари в нея и в същото време никой не я иска в това състояние.
стига бре, по думите ти, имам чувството че искаш да я сменяш, какво не ти хареса в нея :roll:
Количката си е супер! Нямам никакви такива намерения като сменяване. Тука не му е мястото да лафиме. Дирих ти ICQ номера но си сложил някаква еб@Фка за номер.
paci :)

Публикувано: 18 авг 2006, 00:08
от sashos
аз сам сьс dayco казаха ми че ситроените излизат сьс такива(в магазина) намерих свободен сервиз миналата сьбота на МОСКВА излезе читав но всичкитеми познати ми предпорьчаха сервиза зад черноморка преди била бил доста добьр

Публикувано: 24 авг 2006, 10:13
от racer11
Като взех колата смених ремъка и 3 -те ролки. Ремъка е контитех (50 лв) а ролките СВАГ (120 лв) ама на тях си пише ИНА. след 20 000 км и 3-те ролки бяха за боклука.смених ги със СКФ (110 лв) , но на тях пак пишеше ИНА. След 300 км пак почнаха да вият. И сега отивам в Мото Пфое да дам 190 лв за комплект ролки, че пътувам много и не искам да рискувам.

ВАЖНО! При смяна на ремък/ролки на зетек ремъка се обтяга само от силата на пружината на обтяжната ролка. Иначе и ремъка и ролките свършват много бързо.

Публикувано: 24 авг 2006, 14:44
от HACKO
А старите пазиш ли си?

ролки

Публикувано: 30 авг 2006, 16:02
от pir0
трите ролки комплек та ИНА 142 лв в Разград и ми ги доставиха от Русе . Ремъка не се сещам - мисля че беше ДАЙКО , но не съм го купувал и не зная колко е .

Публикувано: 31 авг 2006, 20:35
от racer11
днес си купих ремък и ролки комплект от мото пфое - 225 лв.мислех само ролки да си купувам но те са 220 лв, така че комплекта е по-изгоден. на ролките пак пише ИНА но си личи че са много по-качествени. има даже и инструкция за смяната. в събота ще ги сменя и се надявам това да е последната смяна за следващите 50-60 хил км...

Публикувано: 03 окт 2006, 04:23
от mistyrain
Аз за съжеление не мога да се похфаля с много нова кола, но все пак да питам вас. купих си ford escort 94 tdi, за 2500 толко. вкарах си я от австрия. знам че веднага трябва да сменя ремъци и ролко само че не съм от разбирачите и съм нов във форума Ви, та да питам може ли да съдя по вашите цени дето сте писали в по-горните мнения или за моят стар форд са други цените и ако някой знае да ми каже колко парички и колко ролки трябва да купя за да ми ги сменят. понеже искам аз да си ги купя щот незнам какви ще ми сложат в сервиза. ще съм много благодарен за помоща Ви. Мерси.