Страница 5 от 6

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 16 фев 2011, 00:25
от иво г. иванов
Днеска се набутах тука :http://www.avto.bim.bg/ и ми дадоха цена на комплект DAYKO-80 ЛВ.
Възможно ли е? Вижда ми се доста евтино .

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 16 фев 2011, 12:35
от cockyhotty
Надали е възможно. Такъв истински комплект върхи >120 лв.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 16 фев 2011, 18:20
от Milcho
Не знам възможно ли е, но при мен например ремък Gates и ролка SKF са 94 лв. А от тази цена може да се направи и отстъпка.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 24 фев 2011, 08:11
от SUPERHOT
здр колеги взех си фокус 1.8 тдди 90кн. 2001г. и сега искам да му сменя ангренажа и ролките, но не съм сигурен колко ангренажа и колко ролки има. Бях ходил в един магази и ми казаха, че има един ангренаж и една ролка. Моля някой ако има тоя мотор и ги е сменял да каже :roll: :wink: :D

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 24 фев 2011, 09:05
от Milcho
Аз нямам такъв мотор и не съм сменял, но все пак ще кажа - един ремък и една обтягаща колка.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 25 фев 2011, 10:46
от Ceko
в аутодата дават 1 ангренаж с една ролка- автоматична, 1 клиновиден и 1 верига

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2011, 15:51
от petio7727
Моя форд мондео М1 е 96г. ТД и 88 коня и само частите ми струват около 400 лв.,а това са 5 ремъка 4 ролки и водна помпа защото и тя играе ролята на ролка. Най-скъпата кола на света УЖАС........ :(

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2011, 16:46
от cockyhotty
400 лв. са ти 200 евра, които западняка изкарва на ден. Евтиния си е. :D _friends_ За това съм и привърженик на тезата, че дизелите са безсмислени, освен ако не са нови. 2 пъти по-скъпи са за поддръжка. Факт. Трябва да въртиш като тираджия, за да имаш смисъл.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2011, 19:23
от vvasilev
Изобщо не е необходимо да сменяш водна помпа. На първата кола смених 2 комплекта ангренаж без помпата и нямах грам грижи - 80 000 км. На втората ми, вече съм минал 40 000 след смяна на ангренаж - без помпа и пак съм ОК.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2011, 20:04
от diesel1.6
petio7727 написа:Моя форд мондео М1 е 96г. ТД и 88 коня и само частите ми струват около 400 лв.,а това са 5 ремъка 4 ролки и водна помпа защото и тя играе ролята на ролка. Най-скъпата кола на света УЖАС........ :(
Спокойно, не е най-скъпата. А водната помпа може да се остави понякога. Май не е опасна - в смисъл че може би първо протича, после се чупи и потрошава двигателя, като между двете случки има достатъчно време да се види проблема.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2011, 22:09
от иво г. иванов
Моля за отговор: дали това са каталожни номера на ангр. ремък за Focus 1.6 Zetec- S 16 V - Gates 5433 xs
и ролка за същия двигател : INA- 550126 ?
И какво пише на ангр. ремък, дебелина х дължина? Например 10 х 750...

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 07 мар 2012, 11:30
от Мариян
Колеги, помагайте моля. Предстои ми обслужване и искам да сменя всичко. Мисля си да пазарувам от ибей, като по-евтино, уж.
Проблемът ми е, че не знам какво точно трябва да купя - какви ролки, ремъци и прочее са необходими за замяна.
Колата е форд фокус мк1 с двигател 1.6, зетек. При необходимост мога да дам ВИН.
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Focus-1- ... 2c5dda3794" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
това дали ще ми свърши работа и струва ли си?

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 07 мар 2012, 12:03
от HACKO
Че тука по-евтино:
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... b76e4fee22" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 07 мар 2012, 23:03
от ptsakov
Здравейте пичове,

От 15 години се занимавам с автомобили, а от 10 в частност с авточасти и искам да ви кажа моето мнение.
Има няколко наложени на световния пазар марки за ангренажни ремъци това са:

Contitech ; Flennor ; Gates ; Hutchinson ; Dayco - това са европейските, за японски добавям - Micuboshi и Sun.
Всичко останало е по-нисък клас. Забравих Bosch -но за тях съм с малко резерви.
Съветвам всеки да да набляга на тези марки не че и там има 100% сигурност, да не пренебрегваме монтажа и майсторска намесе :).

Ролки :

SKF, INA, SNR, Litens, NSK , дано не забравям някоя :), всичко останало си е риск когато става на въпрос за ангренаж разбира се.

Надявам се да съм бил полезен.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 08 мар 2012, 11:12
от ptsakov
Колега дай VIN-а

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 08 мар 2012, 14:29
от gueorgi
Колеги, взех комплект на Дайко за 1.8 тдди, на кутията са написани моделите за които става, доста са, комплекта е KTB470, ролката е Koyo. Какво ви е мнението?

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2012, 10:29
от ptsakov
KOYO и Dayco са от високия клас, така че според мен не си сгрешил :)

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2012, 10:42
от gueorgi
Благодаря за мнението. В комплекта влиза ремък и ролка, като в описанието изрично пише, че в комплектите може да се съдържат части на други производители, освен Дайко. Колегата който ми го препоръча, каза че при комплектите има по-малка вероятност да са менте, но кой знае.

Иначе в описанието на Дайко пише, че отговарят или надминават изискванията на оригиналните части.

Това дали означава, че спокойно може да кара 160 000 км., на колкото дават от Форд смяната при този конкретен модел на Фокус?

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2012, 12:27
от escorttd1
Аз карах с Dayco и го смених на 50х. км- беше като нов, не личеше че е работил. Добри ремъци са, но чак 160х.км не бих рискувал да не го сменя. Отделен въпрос е за колко години се правят тези 160х.

Re: Ангренажен ремък и ролка(и)

Публикувано: 09 мар 2012, 16:06
от ptsakov
Колеги според производителите са и гаранциите на ремъците, но повечето дават 60 000 километра, по добре се съобразете с това.