Пръска от кулера на 1,8ТД

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от escorttd1 » 07 дек 2011, 21:07

Приемам забележката с едно уточнение: клапаните, които масово се намират по магазините не са толкова прецизни, че съвсем да блокират въздуха в обратна посока. За нафта или друга течност може би са ефективни, но въздуха успява да премине като по този начин разтоварва мембраната на коректора. Най-добрият вариант, разбира се, е изправния турбо коректор.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от diesel1.6 » 07 дек 2011, 21:45

От двете страни на клапана има единствено гориво - то нали тече от помпата към колекторите.
Отговорът е в това, че на разбутана от износване помпа допълнителното разбутване не се усеща :D:

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от msotiroff » 10 дек 2011, 19:48

В едно вече съм убеден и то е, че с еднопосочно клапанче проблема не се решава... вчера сложих такова и днес гледам, че турбо компенсатора е протекъл... явно тази нафта все пак трябва да изтича някъде и докато изпих 2 литра бира измислих къде :D:

Изображение

това вълшебно устройство се прикрепва към компенсатора и проблема временно е решен... Ще видя за колко изминати километри ще се напълни и пак ще пиша.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от Conan_1 » 11 дек 2011, 09:22

А тъй като е оплатнено къде ще отиват парите като постъпва горивото вътре, няма ли да се надуе като плондер бутилката или си му оставил да диша _friends_
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от EuroPol » 11 дек 2011, 17:59

качете снимка на тая тръбичка и тоя клапан . имам съ
щия проблем. с изненада останових 4е в кулера има черна течност. може и да е масло и ако да от каде?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от OgiDogi » 11 дек 2011, 22:46

EuroPol написа:качете снимка на тая тръбичка и тоя клапан . имам съ
щия проблем. с изненада останових 4е в кулера има черна течност. може и да е масло и ако да от каде?
Масло във всмукателния колектор и интеркулера = сдухани лагерни втулки и уплътнения на турбината.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от msotiroff » 12 дек 2011, 10:21

EuroPol написа:качете снимка на тая тръбичка и тоя клапан . имам съ
щия проблем. с изненада останових 4е в кулера има черна течност. може и да е масло и ако да от каде?

Проблема при мен е, че течността в кулера е БИСТРА и това е нафта... А за черното със сигурност е масло, но не мисля, че е кой знае колко притеснително, ако не е прекалено много... Може да са просто кондензирали маслени пари, едва ли има 15-годишен турбодизел, на който собственика да се похвали, че като обере с пръстчето няма черничко в кулера :D: Аз на старото Мондео карам вече 4 години с масло в кулера и няма ядове... Важно е да се провери дали са кондензирали маслени пари или пропуска масло през турбото, защото ако е второто в един момент ще се чудиш защо се форсира сама и защо не можеш да загасиш ДВГ...
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

Потребителски аватар
EuroPol
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 19 юли 2009, 20:08
Модел на автомобила: eskort mk5, ескорт мк4. мондео 1.8 тд мк1
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: Пръска от кулера на 1,8ТД

Мнение от EuroPol » 12 дек 2011, 17:16

направо като свалих кулера и го наклоних маслото изтече от него.като работеше на оборот пушеше бяло и се тресеше мотора възможно ли е да е влизало чак в цилиндрите през колектора и от там да е горяло заедно с нафтата щото за едни 600 км извънградско половината масло изчезна а няма течове.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта