Смяна двигател на Ескорт ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivo_asenov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 31 окт 2011, 21:54
Модел на автомобила: 1998 FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Смяна двигател на Ескорт ?

Мнение от ivo_asenov » 23 ное 2011, 11:32

Имам Ескорт 1998 1.8ТД 75 коня , другата ми кола е Пасат 2.0 115 коня на газ ,
Форда в града ми гори 8/100 = 8х 2.6 = 20+лв /100
Пасата ми гори 12 газ = 12х 1.30 = 15+ лв /100
Иначе казано с тези цени на нафтата ми се вижда много като пари за кола с 75 коня ... вече съм фен на марката, но пасата ми върви много повече с по малко пари и с по-тежко купе ... Леко казано е неизгодна тази нафта :(
Искам да си запазя колата защото ми харесва, и от тук ми се роди идеята да сложа бензинов мотор, та така или иначе ще влизам в филма , защо да не е нещо голямо , виждал съм доста големи мотори монтирани на мондео примерно , но понеже не искам да заварявам и да кърпя питам кой е най- големия мотор и кутия които влизат оригинално в това купе ?
Другото нещо което искам е да ми кажете колко е сложна инсталацията му , идеята е да е максимално опростена система защото колата така или иначе ще се кара на газ предимно!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Смяна двигател на Ескорт ?

Мнение от HACKO » 23 ное 2011, 11:52

Почвам отзад напред, инсталацията е сложна, трябва да се смени цялата ел инсталация в предната част на колата, да се сложи компютър и модул за запалване. Освен ако не си намериш карбураторен мотор с обикновено запалване (с делко), но тогава вариантите не са много 1.3, 1.4, 1.6 CVH и 1.1, 1.3 OHV или по-голям от Сиера, със леки преустройства.
В коша без преустройство на последния влизат всички ZETEC мотори от 1.25 до 2.0, мотори CVH и OHV от Фиеста, Ескорт и Мондео. OHV обаче са със кубатура 1.1 и 1.3, съответно с ниска мощност.
Ако си готов на крайности, ето тема подробно как става това:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=15205" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смяна двигател на Ескорт ?

Мнение от fiestaracing » 01 дек 2011, 00:05

2,0 zetec -перфектния
2,3 dohc от GALAXY , но за него трябва да си пълен мазохист (хибрид между 2.0 / 2.3 dohc)
fiestaracing-just race!!!

ivo_asenov
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 31 окт 2011, 21:54
Модел на автомобила: 1998 FORD ESCORT 1.8TD
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смяна двигател на Ескорт ?

Мнение от ivo_asenov » 29 яну 2012, 18:58

А на тази кутия става ли 2.0 от Мондео и има ли такъв с не много сложна система на запалването , отностно горивната систаме - има ли запалване карбуратор лесно се слага!

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Смяна двигател на Ескорт ?

Мнение от peigera » 29 яну 2012, 20:47

Щом колата ти е 1,8ТД би трябвало кутията ти да е МТХ75 която пък е оригиналната на РС 2000 150 кс. и 190нм. върви много добре.Мотора си пасва идеално в коша все пак за ескорт е правен.Даже и тампона който ти държи дизеловия агрегат (двигател) в момента е същия като на РС 2000 така че и тампон няма да сменяш.Ако решиш нещо за такъв мотор питай .Мотор аз нямам но имам такъв форд и мога да ти помагам както със съвети така и със снимки кое как става.Като е карам моята икономично на газ ми е падала до 7,2/100 по магистралата. Среден разход 8,5. Смесено каране извън градско и градско там вече говорим за 9,5-10. Само градско 10-12 това е газ с газов инжекцион.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта