Страница 1 от 1
Внезапно пробуксуване на съединителя
Публикувано: 27 ное 2011, 00:33
от THX
Здравейте!
Преди около 2 седмици ставам сутринта и трябваше да излизам с колата. Паля, тръгвам и съединителя буксуваше, а на предния ден нямаше никакви проблеми. Реших да оставя колата и няколко часа след това ми се наложи да я преместя. Паля, тръгвам и съединителя не буксуваше.

Карах си я така и на няколко пъти при връщане от 4-та на 3-та буксуваше, но след връщане на газта и натискане наново спираше да боксува. Преди няколко дена отивам на бензиностанция да зареждам и всичко беше наред. Гася си я там и после като тръгнах пак боксуваше.

Колата е Escort 94-та 1.8 двувалка. Някакви идеи какво става?

Re: Внезапно пробуксуване на съединителя
Публикувано: 27 ное 2011, 00:47
от opex
Колко км си изминал с този съединител, как караш в смисъл като стил, градско, бързо, бавно.. ти как си преценяваш дали може просто да си свършва?
Може да ти задържа жилото и да не отпуска винаги?
Според мен просто е тръгнал да приключва, щом при по-резки движения се предава, като тръгване, връщане на предавка и т.н.
Re: Внезапно пробуксуване на съединителя
Публикувано: 27 ное 2011, 01:00
от THX
За километри не мога да кажа защото колата я имам от около месец. Карането ми си е нормално. За заминаването му ме съмнява, защото няма логика да се оправи от нищото и 2 седмици да си я карам. Като че ли по-логично ми се струва да е от жилото, защото ако не натисна съединителя до ламарина при смяна на скорости скоростната хърка. Не знам, просто съм доста учуден от всичко това и се допитвам до вас, защото не ми се сменя съединител ако проблема не е в него.
Re: Внезапно пробуксуване на съединителя
Публикувано: 27 ное 2011, 10:06
от HACKO
Първоначален стадий на износване на Феродовия диск, с течение на времето пробуксуванията ще стават по-чести, до момента до който ще стане постоянно.
Защо вечерта не е боксувал а сутринта боксува? Защото сутринта е по-студено а материалите (особено железата) като е студено се свиват.
За хъркането при не напълно натиснат съединител, ако не е със ръчно обтягане на жилото (мисля че 95 все още са със автоматично), е признак за лоша работа на притискателя.