Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 окт 2011, 16:51
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
Така въпросите ми са.Имам ескорт с двигател 1.6ЕФИ 105к.с и искам на това купе да сложа двигател от ескорт 2000кубика 150к.с
Интересуваме дали може да ползвам моята си бензинова помпа,и дали скоростната кутия и полуоските съвпадат със по големия двигател.
Ако има някой компетентен колега ако не го затруднява моля да помогне.
А да и ако знаете трябва ли някакво препряване,рязане и т.н да влезне по-голямия двигател.
Благодаря предварително!!
Интересуваме дали може да ползвам моята си бензинова помпа,и дали скоростната кутия и полуоските съвпадат със по големия двигател.
Ако има някой компетентен колега ако не го затруднява моля да помогне.
А да и ако знаете трябва ли някакво препряване,рязане и т.н да влезне по-голямия двигател.
Благодаря предварително!!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
Можеш да му сложиш и крила и да се надяваш да литне По този начин взимайки разстоянията от т. А до т. Б по права линия даже ше ти падне и разхода
Сериозно това не е баница тука.. режи па яж..
1-во: тоя двигател 2.0 150к.с. е само на RS2000 и като гледам сигурно ти е бедна фантазията как ще се наиграеш с него Най-малкото защото няма нищо общо с другите двигатели от това десетилетие.
Въобще не знам как ще го намериш този двигател и ще го ревизираш, като частите въобще не се намират под път и над път, като при останалите. И т.н.
2-ро: при смяната на какъвто и да е друг двигател 1.8, 2.0 се преправя минимум инсталацията, доста неща се захващат различно и т.н., а за горния по-добре направо цяла инсталация..
....
57-мо: от какъв зор, като наскоро гледах един rs2k за 2900 или от сорта, който 100% ще г вземеш с 2-300 надолу, а из мобиле има достатъчно читави 1.8 ескорти с минимум екстри като твоите, и със смяна на валове, дросел с шлайф и/или комп от 2.0 отиваш на над 130 коня. И разликата с рс2к ще ти е в шпера (ако въобще има и в незнайно какво състояние) с който като гледам въпроса ти гаранция скоро ще изправиш някой завой
Като най-точен отговор също от това, което си питал - нищо от това, което имаш, не става.
Сериозно това не е баница тука.. режи па яж..
1-во: тоя двигател 2.0 150к.с. е само на RS2000 и като гледам сигурно ти е бедна фантазията как ще се наиграеш с него Най-малкото защото няма нищо общо с другите двигатели от това десетилетие.
Въобще не знам как ще го намериш този двигател и ще го ревизираш, като частите въобще не се намират под път и над път, като при останалите. И т.н.
2-ро: при смяната на какъвто и да е друг двигател 1.8, 2.0 се преправя минимум инсталацията, доста неща се захващат различно и т.н., а за горния по-добре направо цяла инсталация..
....
57-мо: от какъв зор, като наскоро гледах един rs2k за 2900 или от сорта, който 100% ще г вземеш с 2-300 надолу, а из мобиле има достатъчно читави 1.8 ескорти с минимум екстри като твоите, и със смяна на валове, дросел с шлайф и/или комп от 2.0 отиваш на над 130 коня. И разликата с рс2к ще ти е в шпера (ако въобще има и в незнайно какво състояние) с който като гледам въпроса ти гаранция скоро ще изправиш някой завой
Като най-точен отговор също от това, което си питал - нищо от това, което имаш, не става.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
58-мо. Да става конверсията. 99% Ще заспи и към кутията, положението на стартера май те бърка и не те знам какъв маховик за 220мм съединител ще ползваш (ВС кутията побира до 220мм съед.) . Горещо пожелателно е да отнесеш мотора от донора в к-кт със скоростната кутия (твоята ВС е по-нежна от МТХ75 на рс2000), но ако вземеш и нея да е с полуоските, конзоли и тампони-2бр., щангите + скоростния лост, преден десен тампон на мотора-до ангренажа, генерацията+гърнета до края, въздуховод с дросел, ЕКУ и по възможност кабелажа по мотора иначе ще се видиш в страшен филм.(пък ко нацелиш и ЕКУ с PATS.... ,,,,,,,,)
59-то. Успех колега
60-то. Автомобила който пълни душата на собственика си обикновено се ражда с много зор и пот
59-то. Успех колега
60-то. Автомобила който пълни душата на собственика си обикновено се ражда с много зор и пот
fiestaracing-just race!!!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
Това 60-тото е 100000000 % прав колегата, щото доста зор видях докато вкарам колата ми в правилния път!
Да се кача на нея да я запаля и да не се чудя къде ще ме остави и какво пак ще се развали.
Да се кача на нея да я запаля и да не се чудя къде ще ме остави и какво пак ще се развали.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
А, някой ако случайно не ме е разбрал - не казах, че не е възможно
Но по начина, по който пита питащият си личи, че иска да извади наличния двигател, да навре новия и с тук-там преправяне за няколко дни да врътне и да си кара.
Самия двигател както казах първо се намира трудно, частите също, поддръжката е скъпа, а такива работи като се правят мотора се пръска на болтчета и гайки и се ревизира напълно.
Смяна на окачване от край до край, ако не си решил да кастриш гората някъде /да чукнем на дърво/, спирачки .. и т.н., което е другата страна на монетата, че не е само да си намериш ДВГ-то ами и пълен джоб с пари и дюшек-резерва да се набави и направи останалото.
Но по начина, по който пита питащият си личи, че иска да извади наличния двигател, да навре новия и с тук-там преправяне за няколко дни да врътне и да си кара.
Самия двигател както казах първо се намира трудно, частите също, поддръжката е скъпа, а такива работи като се правят мотора се пръска на болтчета и гайки и се ревизира напълно.
Смяна на окачване от край до край, ако не си решил да кастриш гората някъде /да чукнем на дърво/, спирачки .. и т.н., което е другата страна на монетата, че не е само да си намериш ДВГ-то ами и пълен джоб с пари и дюшек-резерва да се набави и направи останалото.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
61-во. Мотора не се намира толкова трудно, като обслужване не е толкова зле-малко по-скъпо от zetec, надежден е, върви впечатляващо добре. Като време 2-3 дни ако разполага колегата със свободен подемник и доооста знания. Като окачване и спирачки - има донори
62-ро. Като пари за части (ако мотора не се отваря) го виждам като едни 800-1000лв при добър пазарлък.... примерно..
63-то. То кастренето става и със спортно окачване и спирачки, всичко е в главата на оня дето му е пълна душата. Конверсията на спир. уредба -отпред на 260мм, отзад на 252.5мм от фокус - 200-250лв да речем - доказано върши перфектна работа, тествах лично. Пък и зимата скачаш на 14-ки железарки без проблем.
Със здраве.....
62-ро. Като пари за части (ако мотора не се отваря) го виждам като едни 800-1000лв при добър пазарлък.... примерно..
63-то. То кастренето става и със спортно окачване и спирачки, всичко е в главата на оня дето му е пълна душата. Конверсията на спир. уредба -отпред на 260мм, отзад на 252.5мм от фокус - 200-250лв да речем - доказано върши перфектна работа, тествах лично. Пък и зимата скачаш на 14-ки железарки без проблем.
Със здраве.....
fiestaracing-just race!!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13096
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
Момчета, защо се карате? Човека пусна мухата и загуби интерес.
Според мене, това изчерпва темата:
Според мене, това изчерпва темата:
Escort EFI написа:..... двигател 1.6ЕФИ ........
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
Намират се такива читави двигатели за 600-800лв,но все пак си иска ревизията,аз моя CVH го ревизирах(400лв.хвана) а за RS 2000 говорим за сума от 600лв.нагоре,а докато го сложиш колко неща ще излязат ,другото което е той не е като стария ти мотор да върви с каквото масло му сложиш сега ще иска масло 5W-40 ако решиш да го регистрираш и там още 200-300лв.Ако си готов да дадеш около 1600лв...може и повече започвай проекта!Късмет
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
За тия пари,дето ги споменавате, си взима перфектно Мондео,с всички екстри и заводски 136 к.с. мотор.И даже ще е по-нова година от Ескорт-а.Гаранция ще върви повече и ще има много по-малко проблеми с него,отколкото с което и да е гаражно творение.И там могат да се правят доработки,ама ще са за глезотия,а не по основни агрегати.
Като ги мислите тия неща (не,че е лошо), правете сметката така,че за минимум пари да се постигне максимум резултат.А не обратното.Разликата между 100 и 150 коня е токова голяма,че няма как да мине само със смяна на двигател.Все пак тая кола ще трябва и да спира.
Като ги мислите тия неща (не,че е лошо), правете сметката така,че за минимум пари да се постигне максимум резултат.А не обратното.Разликата между 100 и 150 коня е токова голяма,че няма как да мине само със смяна на двигател.Все пак тая кола ще трябва и да спира.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
може би колегата S_C е прав аз с мойта колица съм минал през доста неща, само двигателя не съм сменял като се замисля, но нямах пари и тъкмо е бях закупил ... та трееше да се прави, за да се кара Сега какво ли не ме дразни по нея, но качвам се паля и карам, 90-ти набор и не бих правил повече големи ремонти по нея защото каквото и да направя просто си е стара ! Мисля си още 1-2 годинки да покарам и нещо над 2000 годинка да зема. Просто изказвам мнение, преди 1 година имах голям мерак да правя и да се цапам, сега имам мерак за нещо ново, удобно,комфортно и по пъргаво
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
Това вече е ефект от ЕГН-то.
Га бЕх на 18,ровех по кочината с усмивка на уста (и до лактите в масло).Сега от 4 месеца карам без течност за чистачките.Двете бутилки концентрат си седят в багажника,ама няма кой да ги сипе отпред и да долее вода още толкова.Критерият ми за кола се промени от това колко върви и харчи към това колко често отваряш капака.Ако се налага да отваряш повече от десетина пъти в годината (не броим зимата,когато проверявам за котки покрай мотора сутрин),тая кола е влязла вече с двете гуми при скрабаджиите и е само въпрос на време да влезе и с другите две....
Га бЕх на 18,ровех по кочината с усмивка на уста (и до лактите в масло).Сега от 4 месеца карам без течност за чистачките.Двете бутилки концентрат си седят в багажника,ама няма кой да ги сипе отпред и да долее вода още толкова.Критерият ми за кола се промени от това колко върви и харчи към това колко често отваряш капака.Ако се налага да отваряш повече от десетина пъти в годината (не броим зимата,когато проверявам за котки покрай мотора сутрин),тая кола е влязла вече с двете гуми при скрабаджиите и е само въпрос на време да влезе и с другите две....
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13096
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Колеги помогнете за смяна на ДВИГАТЕЛ.
Ти пак си добре, нямаш течност на чистачките, аз пък в Петък смених маслото на Ескорта на 16 000км минерално. Агренажа е на 70 000, ама както казваш с двете гуми е във вторични суровини, пък и при ремонт плащам само частите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта