Страница 1 от 1
Теч на масло м/у скоростната кутия и десен задвижващ полувал
Публикувано: 07 авг 2006, 11:33
от MasterBo
Забелязах, че имам теч на масло от скоростната кутия/диференциала, там където влиза чашката (не знам как се нарича) в която е вътрешното каре на десния задвижващ полувал (полуоска).
Понеже във всичката документация, която имам, няма никъде нищо за скоростна кутия, някой може ли да ми каже там семеринг ли има, що ли? Кое може да е дефектно и как го сменя.
Т.е. едва ли ще си сваля сам скоростната кутия да я барникам, но поне някой ако е правил ремонт на това нещо да каже какви пари струват частите и работата.
Публикувано: 07 авг 2006, 11:38
от Brock
Ами най-вероятно ти е отишъл семеринга

Публикувано: 07 авг 2006, 11:45
от jack71
семеринг е. сменя се сравнтелно лесно: махаш шарнира, вадиш полуоската от чашката, приготвяш си една голяма тенджера под чашката и с един голям лост я издърпваш ( на зегер е отвътре, маха се със малко ряз и сила) от там ще изтече маслото на ск. кутия. като извадиш чашката ще видиш семеринга. излиза навън. с една яка отверка и ако трябва чукче го измъкваш и след това набиваш навия докато упре в черупката на лагера. сглобяваш по обратен ред: поначуваш чашката да влезе зегера, слагаш полуоска и т.н.
маслото е разискаво милион пъти от къде и колко да налееш. пипкава работа но лесна
Публикувано: 07 авг 2006, 15:01
от petkoff_pl
Значи това е което намерих в архива намерено от Disc:
http://quantums.info/gearbox.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Взето от
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2249" onclick="window.open(this.href);return false;
дано разбираш англииски
Публикувано: 07 авг 2006, 22:45
от paci
jack71 написа: ...след това набиваш навия докато упре в черупката на лагера.
Когато сменявахме на моя ми казаха, че не трябва да се тика на вътре. Изравни ми я пича с челото на отвора и нямаше грижи докъто тотално не сринах лагерите на диференцяла и не се разшуртя като лейка.
И друго:
Знам, че потекло ли е от тези семерини лагерите са за смяна. Тези семерини почти нищо не държат, лагерите вършат тази работа.
Всъщност не

Начи щом е потекло начи са разбити лагерите и полуоската играе, мачкат семерината и тя изпуска. Е верно няма нищо вечно, може да се е износила и да се разминеш само с нея. Щото в неделя каза, че нямаш шум от кутията. И при мен при смяната мисля, че нямаше но после се появи.
Ама не и беше лесно на тази кутия

сам видя как тръгвам и с тези 15-ки дето беше обут дъртия с тоя двигател като на моторетка ... Сега с тази по-се тръгва но с оня да направя такъв старт ...
Абе къде отидох ...

Публикувано: 08 авг 2006, 11:07
от jack71
за набиването докъде - въпрос на вкус казало кучето. моите бяха набити докрай заводски. да види неговата докъде е и дотам да я набие. ама да е равна. а пък и може да пробва първо със семеринг само преди да метне лагери. семеринга е евтин. а пък лагерите са отвратителна играчка. може да се размине само със семеринг....
Публикувано: 08 авг 2006, 11:31
от Plamen CONSUL 73
Абе не е шега работа ако не разбираш отиди на сервиз . Там и гаранция ще ти дадат, няма да струва кои знае колко .
Публикувано: 08 авг 2006, 11:35
от jack71
мда. 60лв за сваляне на ск. кутия (колкото е смяна на съединител ) + 60 лв. за ремонт на ск. кутия. лично аз миналата седмица точно тия ла.на оправях. семеринга според мен си е лесен но всеки си приценява базата. аз лично никога не ходя на "майстори" и такъв си ми е принципа. по добре аз да си го направя с любов отколкото някой майстор през пръсти и после да го псувам 2 седмици...
Публикувано: 08 авг 2006, 23:11
от paci
jack71 написа:за набиването докъде - въпрос на вкус казало кучето. моите бяха набити докрай заводски. да види неговата докъде е и дотам да я набие. ама да е равна. а пък и може да пробва първо със семеринг само преди да метне лагери. семеринга е евтин. а пък лагерите са отвратителна играчка. може да се размине само със семеринг....
Набити заводски ?
Убеден ?
А не може ли да ги е избутал конуса ?
Нали е конус?
Дайте си говорим по темата и стига с тва ходи в сервиз и в еди кой се е еди колко си и друг а ама аз ги смених за по-малко щото смених и едни крушки и всъщост някой знае ли какви са и ка се сменяват крушките на ....
Е на
TIN от някакъв шум на мотора отиде на оакване на БОШ (за момента се оказа нормално) та в момента се тръси стъкло за мигач.