мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
emo92
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 23 юни 2010, 20:55
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDDI mk3 2001g
Status: Извън линия

мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз

Мнение от emo92 » 05 дек 2011, 22:28

хаби антифриз като шашаво,немие е ясно на каде отива като никаде ниама течове.колеги идеи.мс предварително

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз

Мнение от cockyhotty » 06 дек 2011, 00:11

Гарнитурата а цилиндровата глава може да се е скапала и да вкарва антифриз в цилиндрите, може и да е пукната глава.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз

Мнение от ЯЛТА » 06 дек 2011, 15:47

Сега когато е студено времето, сутрин при първото палене ако веднага изпуши от ауспуха бял пушек,- това е сигнал че е продухана гарнитурата на главата и влиза антифриз в някой от цилиндрите. Ако се напълни с по сериозно количество антифриз някой цилиндър може и блока на двигателя да се спука при палене на двигателя, ако е в напреднала фаза издуханата гарнитура. Не отлагай във времето сериозна диагностика.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз

Мнение от OgiDogi » 06 дек 2011, 20:27

ЯЛТА написа:... Ако се напълни с по сериозно количество антифриз някой цилиндър може и блока на двигателя да се спука при палене на двигателя, ако е в напреднала фаза издуханата гарнитура...
При палене на стартер - едва ли. Виж, с дърпане може да начупи подвижната железария.

@emo92
При работещ двигател оглеждаш за течове - радиатор, гумени съединения, около водната помпа и където се сетиш. Огледай и за цветни следи, останали след изпаряване на антифриз върху горещи елементи. Ако няма - като позагрее, стискаш някое гумено съединение и ако е напомпено здраво, търси сервиз (също и докато е студен, при отваряне на капачката на разширителния съд обикновено започва да изхвърля антифриза). Главата се сваля, лек шлайф за почистване на останките от гарнитурата и евентуално изправяне, надуване за проверка дали не е пукната, после нова гарнитура и потегляш.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта