Избяга ми маслото?!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Избяга ми маслото?!

Мнение от gin » 10 авг 2006, 12:24

Здравейте,

Тази кола вече почна да ми къса нервите. Тръгвам за морето, масло догоре, връщам се в София 1000км по-късно, и на едно спиране ми светна лампата за маслото. Проверих, на щеката няма никой!!! Чрез досипване установих, че липсват около 2 литра. Майсторите огледаха за течове, няма. Гумички на клапани съм сменил. Въпросния майстор каза че ги е изгорила защото на извънградско се кара на пълна газ - което си е вярно. Ама възможно ли е да е от това?? Миналата година около моретата да е хапнала 500 грама максимум, на градско около 200. И освен това цитирам "Ако е прегрявала, може да са омекнали маслените сегменти, затова слагай най-евтиното минерално и карай 150000км, иначе смяната на сегменти е мърляв ремонт". Сега съм на 10W40 с MoS2. Спрямо 15W40 нямаше разлика в изгореното количество.

Идеи???

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Избяга ми маслото?!

Мнение от licho » 10 авг 2006, 14:52

gin написа:Здравейте,

Тази кола вече почна да ми къса нервите. Тръгвам за морето, масло догоре, връщам се в София 1000км по-късно, и на едно спиране ми светна лампата за маслото. Проверих, на щеката няма никой!!! Чрез досипване установих, че липсват около 2 литра. Майсторите огледаха за течове, няма. Гумички на клапани съм сменил. Въпросния майстор каза че ги е изгорила защото на извънградско се кара на пълна газ - което си е вярно. Ама възможно ли е да е от това?? Миналата година около моретата да е хапнала 500 грама максимум, на градско около 200. И освен това цитирам "Ако е прегрявала, може да са омекнали маслените сегменти, затова слагай най-евтиното минерално и карай 150000км, иначе смяната на сегменти е мърляв ремонт". Сега съм на 10W40 с MoS2. Спрямо 15W40 нямаше разлика в изгореното количество.

Идеи???
чист ремонт няма, мърляв не мърляв, иначе всеки месец по литър масло.
и миналата година и аз нямах такива проблеми ( или май не съм забелязал ), но в големите дъждове имаше огромно задръстване и се оказа че не работи датчика пускащ вентилатора, та вдигна температура и прегря. сега и аз си купувам редовно масло на 1000 към литър отива. масло не съм сменял от тогава, масления филтър трябва да подменя. аз си взимам от МП към 8 лева е литъра 15w40 бутилирано. вече като влезна знаят за какво ходя :)
успех.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 10 авг 2006, 17:29

В момента Сиерата е в бокса за основен ремонт поради същата причина.Проблема при мен беше основно от главата.Водачите на клапаните се разбиват, леглата на клапаните се износват и каквито и гумички да слагаш ефекта е никакъв.Ако проблема ти е в главата само, ремонта ще ти излезе 300-400лв.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 авг 2006, 23:18

Моя дъртия след смяна на гумичките почна да гори масло.
Ми такъф му майстора ко да кажа.
Оправи си аканото после но пак си иска пари щото не бил виновен, че продавали калпави гумички.
Повече не ходим там, защото той си купува гумичките и 2-та пъти за моя сметка :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 40 госта