Страница 1 от 1
въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 28 дек 2011, 19:45
от boko_82
искам да го сменя с филтър от голф и трябва ли да има помпичка за подкачване и може ли да не свързвам устройството за подгряването на горивото
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 28 дек 2011, 22:59
от escorttd1
Без помпичка няма как да обезвъздушиш, така че ще се наложи да сложиш някаква. Тези, които масово се продават са много некачествени - не могат да изкарат и година. Аз сложих бензинова помпа за обезвъздушаване, но става много сложно: управление, байпас, предпазен клапан, възвратен клапан, една камара маркучи и съединения всяко от които е потенциално място за вкарване на въздух.
Най-удачно е да си ремонтираш помпичката на оригиналния филтър и колкото изкара.
А защо искаш да махаш подгряването?
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 28 дек 2011, 23:05
от ЯЛТА
И двете са ти нужни, друг е въпроса ако искаш да надхитриш инженерите от "ФОРД", но по принцип може.
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 28 дек 2011, 23:23
от msotiroff
Аз сложих такъв филтър от ФВ без помпичка... който сменя маслото и филтрите да му мисли
Важно е ти да не оставяш резервоара без гориво...
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 28 дек 2011, 23:58
от ЯЛТА
Е като няма помпичка, се разхлабват тръбичките за високо налягане и въртиш на стартер докато започне да изкарва само нафта, а после затягаш и палиш мотора, и в сервизите са подготвени за липса на помпички, или повредени такива.
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 29 дек 2011, 09:09
от lorinzar
Изхвърлил съм и подграващото и филтъра с помпата карам 3 години с филтър от голф .
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 29 дек 2011, 14:40
от escorttd1
msotiroff написа:... който сменя маслото и филтрите да му мисли
...
Работата е там, че в БГ на този, който ти сменя филтъра му е все тая и просто разказва играта на стартера и акумулатора от въртене. От личен опит (вече 6г. сам си поддържам колата) мога да ви кажа, че най-доброто е да се поддържа в оригиналния си вид и с качествени части. Точно второто условие е големият проблем заради който се налага да прибягваме до разни хитрини, които понякога солено ни излизат и винаги водят до компромиси.
Иначе може и без помпичка и без подгряване. Всеки сам си преценява дали му трябват и се съобразява с това че ги е махнал.
М/у другото въпросният филтър се ползва в атмосферните дизели на форд с горивна с-ма БОШ.
[URL=http://alfa.kachi-snimka.info/view ... .JPG[/img][/url]
Не че е важно, но някак си унизително звучи "филтър от голф"
Re: въпроси относно горивния филтър на мондео мк2 1.8 тди
Публикувано: 31 дек 2011, 20:37
от boko_82
мерси за отговорите,ще си ремонтирам старата помпичка,защото ми взема въздух от някъде и ми връща нафтата като не я паля известно време,някой ми каза да си сложа клапан преди ГНП и щяло да се оправи, ЧНГ на всички