Страница 1 от 1

проверка на ангренажен ремък

Публикувано: 12 авг 2006, 10:44
от kostastam
Здравейте! Днес се отбих в сервиз Кастрол да ми направят елкон на колата,всичко излезе наред! Майстора поиска да поразкара колата да я чуе как работи и установи следното:при високи обороти колата започва да бучи повече от нормалното а при форсиране на място се усеща много яко миризма на изгорели газове.Като цяло колата е доста спъната имам още един такъв Форд и той бяга много повече,това с невървенето го усети и майстора и ми каза че проблема ми може би е в ангренажния ремък,трябвало да се провери! другото което ми каза е че изгорелите газове се връщали в колекторите и затова мирише толкова !
В понеделник отивам да видят колата в сервиза на Форд(Пловдив-на бул.Южен) там ми смениха ремъка и ми обслужиха колата!
Чудя се какво може да са объркали там???

Публикувано: 12 авг 2006, 14:50
от chains
Еми може просто да не са ти подредили ремъка правилно и да се е..... фазите на газоразпределението. На мен на преди време докато имах голф при една от смените така ми го бяха подредили, че направо беше страшно /добре, че все пак не се срещнаха бутало и клапан/!

Публикувано: 12 авг 2006, 16:17
от kostastam
до колко е опасно да се кара ако не е подреден както трябва ангренажния ремък?

Публикувано: 12 авг 2006, 16:37
от HACKO
Опасно е особенно на високи обороти!
На твоя мотор трябва да си сляп за да объркаш.

Публикувано: 12 авг 2006, 16:44
от kostastam
а какви са симптомите,какво става с колата ако не е подреден както трябва ремъка! по какво може да се познае този проблем?
мойта кола се форсира нормално върви си нормално и на високи и на ниски обороти! аз не мога да усетя нищо но и не разбирам много !
Майстора в Кастрол вика иди да ти проверят ангренажния ремък там където са ти го слагали! Какво да им обесня ?
карам колата така от 4 месеца-може ли да и е станало нещо ако наистина се окаже че това е проблема?

Публикувано: 12 авг 2006, 17:09
от HACKO
За да върви колата с неправина центровка има един максимум два зъба изместване оттам нататък следва удар и ....
Симптомите които могат да се наблюдават са нестабилна работа, загуба на мощност, пукане при подаване или отнемане на газта.
Ако отидеш и кажеш видите ли майстора в Кастрол ми каза да ми проверите ремъка ще чуеш минимум едночасова тирада на тема колко некадърен е този майстор и няма да ти направят нищо. Предлагам ти да отидеш и да поискаш да ти проерят обтягането на ремъка тъй като д-ля не е с автоматичен обтегач и от време на време трябва да се проверява,а като така и иначе са го отворили сигурно ще проверят центровката, ако не поискай.

Публикувано: 12 авг 2006, 21:01
от kostastam
Благодаря за мнението Наско !
Ще процедирам по начина който предлагаш,мисля че си прав.
Просто ме интересуваше дали мога да си карам колата така до понеделник когато ще я закарам да я видят.
Този майстор в Кастрол спомена като говорихме за проверката на ремъка че имало аванс там някакъв и можело да се премести още един зъб!
Специално ме попита дали на колата е сменян ремък скоро и кой го е сменял! Склонен съм да вярвам на човека все пак е бил механик на Георги Гераджиев и за по омотани проблеми всеки при него ходи а и отгоре на това се слави като фордаджия!

Публикувано: 13 авг 2006, 19:28
от HACKO
А защо не пробваш при него вместо да ходиш в МП явно е по-добре запознат с материята.

Публикувано: 14 авг 2006, 00:12
от kostastam
не си ме разбрал правилно! колата ми не е обслужена в МП ! Всичко ми правиха в сервиз на Форд който няма нищо общо с МП! Утре ще преценя при кой да ида,ако тия ме отсвирят ще се върна в Кастрол майстора да си я проверява,на него ония ден просто не му остана време! То при става с запсиване работата!