Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 06 яну 2012, 22:11

Здравейте колеги съфорумци и фодаджии _friends_ .
Та както съм написал и в заглавието става въпрос за Ескорт 1,6 ЕFI бензин -газ(обикновенна). Проблеми се изявява в това че като я взех(преди 2 седмици) нямаше значение студена или топла не държеше обороти и гаснеше. След като мина в мое владение, реших да почистя всмукателната система. Смених въздушния филтър(не беше сменян от както е внесена в България преди 3 години, а и бог знае преди това колко време) , след това беше ред на МАФ-а. Него го почистих обилно с контактен спрей, а след него и дроселовата клапа която почистих със спрей за карбуратори. И стигнах до стъпковото моторче, но ударих на греда. Развих му и трите болтчета но то не помръдна :shock: . Клатих го стабилно но не и не, някой знае ли как е захванато, защо след като съм му охлабил всички болтове не трепва дори, все едно е излято с колектора ? И като не успях да го сваля и почистя, го зарязах. Разбира се докато почиствах другите части акумулатора беше откачен. И резултата е че сега като я запаля(само докато види ключа) вдига до 2000об. задържа ги за съвсем малко и започва няколко пъти да се чуди от 500 до 1800-1900об и накрая не успява да ги задържи и гасне. И това го прави и при последващите паленета след загасването докато не загрее поне малко(да отлепи стрелката, някъде в самото начало на първия бял сектор на скалата за температура). Като загрее вече е друга работата, оборотите на бензин са към 700-950(има малко колебание, но понякога ги задържа стабилни), обаче на газ са 1800-2000 на празен ходи :shock: , то и затова ще и правя обслужване (смяна на изпарител, филтри....) . Газаджията ми каза, че ще ми върже стъпковия мотор да работи и на газ защото досега не е било така.
Но ако това играене на оборотите на топъл мотор и невъзможността да се задържат на студен е точно от стъпковия мотор то тогава какъв е смисъла да се свързва газта с него.
Та от целия роман който написах, въпроса ми е - какво друго освен трите болта на стъпковия мотор ми пречи да го сваля и да го почистя? А също така дали е негова вината, или да търся проблема в термо датчици, ламбда сондата и друго не се сещам.

Потребителски аватар
qwertyu
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 04 мар 2009, 15:51
Модел на автомобила: ford mondeo 2.0 16v 1995
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от qwertyu » 06 яну 2012, 22:41

Имах същия проблем.Ако се чува едно странно съскане откъм всмукателния колектор значи има спукано маркуче за вакуума.Моя го оправиха в Бургас за 2 минути.То това май си е дефект.В Мото Фое маркучето струваше 20 лева доколкото си спомням.Дано да е от това,че е най-евтино.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от opex » 07 яну 2012, 15:04

МАФ-а като се почисти се мери дали всъщност работи - с волтметър на обхват 2 или 5 волта минус се слага на минус на акумулатора, а плюс се допира до най-левия проводник на маф-а докато работи колата (може съвсем леко да се оголи за целта), би трябвало да показва между 0.7 и 1 волт.
Не знам кое развиваш на стъпковото моторче, но то не е ли само с 2 болта? Вече го нямам ескорта да го погледна, но до колкото си спомням с металние колектори трябваше да се свалят те, че да може да се отвие и свали стъпковия.
Докато ти е бил откачен акумулатора компютъра се е ресетнал, грешките са се изтрили, запалил е на заводски настройки и затова си усетил промяна в поведението, а той е започнал да се чуди и ориентира по сензорите, от които явно някой не е наред и за това оборотите играят и гасне.
Като загрее вече е друга работата, оборотите на бензин са към 700-950(има малко колебание, но понякога ги задържа стабилни), обаче на газ са 1800-2000 на празен ход
Провери дали не смуче от някъде въздух освен от тръбата през МАФ-а, а най-добре вземи и запуши всички маркучета, които влизат във колектора в болтове 6мм и малко изолирбанд върху тях, така и така тия системи не работят вече като хората. При мен така се получи един път като пукна леко във всмукателя и понеже маркучетата ми бяха хлабави едно се извади и като започна да смуче от там на бензин горе-долу държеше оборотите, но на газ се форсираше до 1800-2000 оборота.

Стъпковия мотор се управлява от компютъра и не трябва да се прекъсва или пипа въобще. Когато дросела е затворен, компютъра управлява стъпковото моторче, което отваря/затваря един отвор през който минава въздух (и газ в случая) толкова, колкото да достигне и поддържа зададените в компютъра обороти на празен ход.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 07 яну 2012, 16:00

Благодаря на колегите който изказаха мнение, пропуснал съм да кажа че преди да купя форда му е гърмял пластмасовия колектор свързващ тръбата след МАФ-а с дросела, и сега на някой места има пукнатини от който може да дърпа въздух не отчетен от МАФ-а и да играят оборотите, ама чак пък толкова ли въздух да дърпа бе :shock: . А иначе маркучите и вакумите ми изглеждат добре закрепени, проверявах ги. А иначе тази част от която се съмнявам, че дърпа въздух съм я купил, но се развали времето и нямам условия сега да я сменя, поне да спре да вали тогава ще я сменя, че на вънка е време не подходящо за мъже. Но не вярвам от 2-3 малки дупчици(големите пукнатини са залепени, то между другото тази част е била цъфнала преди на две и сега е лепена с тиксо) чак толкова да дърпа въздух, че на студено да не държи обороти, а като загрее да се оправя. Аз все още се съмнявам И в стъпковия , но както казаха трите му болта ги развивам но явно гарнитурата му се е спекла доста и не ми позволява да го сваля(а го напъвах много), и не ми изглежда да е отлян с колектора, макар че може и да греша. Ако има колеги който са сваляли на такъв двигател нека изкажат опит.
При първите резултати който получа след даден ремонт ще пиша, но нека все пак да обсъдим и други възможности за проблема .
А иначе и аз искам да измеря МАФ-а но нямам за момента мултицет :( .

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 08 яну 2012, 12:03

Днес смених частта с здравата, проверих и вакумите и отново няма промяна. След като смених частта вече въздуха който минава беше този отчетения от МАФ-а, а не както преди и след него. Отново като я запалих вдигна 2000об за кратко време, след което тръгнаха да падат стигнаха до 500 и аха да угасне но се вдигнаха на 1800 и последва същото падане към 500, но този път не успя да ги задържи и угасна. Когато тръгват да падат оборотите ако и натисна съвсем леко газта и задържа оборотите на ~1100 няма да се колебаят няма нищо, стоят си стабилно , но пусна ли газта и до там. Аз все още се съмнявам в стъпковия мотор, но ако трябва да свалям целия колектор заради него както каза колегата няма да го правя. Говорих и с майстор, и той ми каза че и да го почистя стъпковия мотор, ефект няма да има. Фордовете били така и студени не държели обороти. Но аз имам голямото желание да го изчистя и да видя ако и с него не се получи да почвам и да търся други виновници :( за проблема. Ама за да го сваля от колектора ще трябва бая груба сила явно :| .
Съвети и идеи приемам, ама явно няма желаещи да помагат.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от deathstorm » 08 яну 2012, 21:45

Премери ли на мафа стойностите, пробвай и с откачен МАФ, колебанието в оборотите е доста голямо, аз съм си откачал работещия маф на празен ход оборотите леко трепват, но пак си ги дръжи стабилни. Щом се менят толкова стъпковия мотор работи, но дали е както трябва е друг въпрос. Дори и да дърпа въздух ситуацията няма да е както при теб, ще ти кажа какво става при мен като откача маркуча за картерна вентилация(въздух след мафа)- оборотите падат, стъпковия ги компенсира и пак стоят стабилни, двигателя продължава да работи. Провери и клапана за бензиновите пари, отпреде в десния калник, може и той да не сработва както трябва.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 09 яну 2012, 14:17

МАФ-а както казаха не съм го мерил защото нямам мултицет. Днес я запалих и го откачих веднага, но този път даже и не задържа оборотите, тоест след като го откачих продължи да работи на 1800-2000 об, и като тръгнаха да падат не успя да ги задържи и веднага угасна. Естествено я запалих отново но този път със закачен МАФ, при което оборотите бяха пак на 1800-2000 и паднаха на 500, при което сама си ги вдигна и при падането загасна.

Клапана за бензиновите пари каква връзка има с работата на студен двигател и как да го проверя ?

Също така открих едни кабел който не е закачен никъде, който излиза от снопа на кабелите отиващи към датчика за температурата на маркуча на радиатора. Ето го и въпросния кабел:
http://imageshack.us/g/594/dsc00726ph.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Някой знае ли къде трябва да се закачи този кабел, защото аз търсих но не намерих?
И също така дали е възможно заради него, ако примерно не подава сигнал от някой датчик към компютъра да ми прави този проблем ?

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от baro » 09 яну 2012, 14:36

Здравей колега по въпроса ти за клапана за празния ход,държи се на 3 болта и не е излят с колектора.Заради графита в газта става целия в нагар и трябва да се чисти доста често.Аз го смъквам като сваля дросела иначе не става и при мен се отлепи зор първия път ,гарнитурата се беше спекла.Казваш като откачиш МАФ-а става по зле което ме навява на мисълта че ТПС не работи както трябва.Клапана за бензиновите пари не знам как да го провериш но малко ме съмнява да е от него,един колега ти беше писал да затапиш двата вакума които са от зад на колектора единия е за бензиновите пари а другия е от ЕГР който пуска в колектора газове от изпускателния колектор.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от deathstorm » 09 яну 2012, 20:02

Кабела дето си намерил е за температурния датчик на малките мотори, при Форд се пуска инсталация за всичко, без значение после какво ще се слага, при мен го има същия не ти е проблема в него.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 10 яну 2012, 17:09

Ако е ТПС-а виновника за проблеми ми , защо когато позагрее (достатъчно е да вдигне към 20-40градуса) и се пооправя. Пооправя защото или ги задържа на 850-900 или играят в диапазона 800-900.

Потребителски аватар
hrisimir
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 11 юни 2008, 21:25
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Boston
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от hrisimir » 10 яну 2012, 18:55

Ще извиняваш колега ама да те питам щото не разбрах, като загрее на бензин и на газ по абсолютно един и същ начин ли се държи

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 10 яну 2012, 22:07

Зависи какво разбираш под един и същи начин. Както съм обяснил и в първия си пост, на газ държи около 1700-1800об на празен ход , но като се има в предвид , че АГУ-то е купувано втора ръка без да се обслужва и е карано 2,5 години също без да се обслужва от предишния , собственик реших аз да предприема мерки (нов изпарител, филтри). А на бензин , в предния пост съм обяснил как се държи.
А иначе докато е студена и на бензин и на газ по един и същ начин, като не съм сигурен но май на газ успява да задържи за по дълго време оборотите преди да угасне.
Също така преди време газовата е "гърмяла" и е спукала пластмасовия колектор(смених го), възможно ли е да е нанесла и повреда на МАФ-а ?

Ако има някакво значение - когато взех колата и топла и студена ми го правеше проблема. Но след откачане на акумулатора и почистване на клемите остана проблема само на студен двигател.

Потребителски аватар
hrisimir
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 11 юни 2008, 21:25
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Boston
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от hrisimir » 11 яну 2012, 13:18

Колега задавам въпроси не за да те изнервям, а за да си изясня за себе си ситуацията и като нищо е възможно да го решим по някое време този твой проблем :) . Предполагам, че моторите ни са от един и същи тип - L1 /между другото ако можеш да ми кажеш типа на двигателя ще е добре или да направиш снимка на моторното погледнато отгоре/ така, че днес пробвах следното: при студен двигател дръпнах куплунга на MAF и запалих - никакъв пролем и си държи обороти, угасих и дръпнах куплунга на TPS - двигателя си пали без проблем, но след като минаха няколкото секунди дето си държи високите обороти двигателя веднага угасна. Закачих MAF и запалих без проблем но тихите обороти бяха по високи от нормалните за студен двигател. Това дотук всичко е на бензин и при студен мотор. Закачих всичко обратно и загрях до около 30 градуса за да мина на газ/така съм си го направил сам-никога не паля на газ/. Гася, откачам MAF, паля отново без проблем минавам на газ - няма проблем, форсира се нормално и нормални тихи обороти. Гася, откачам TPS, паля без проблем, минавам на газ - няма проблем, но след като минаха няколкото секунди дето си държи високите обороти двигателя веднага угасна/същото като при студен двигател/. Закачих MAF и запалих без проблем, минавам на газ - няма проблем, но тук обаче за разлика от студен мотор тихите обороти си бяха нормални.
Опитвам се да докарам твоята ситуация ама най близкото са откачения MAF и TPS, но няма колебание в оборотите направо си угасва. Надали и двата датчика са фирясали ама пък от друга страна казваш, че е гърмяла някога си. Лично аз си мисля, че нямаш проблем с тях. Дано да успея да ти задам верен ъгъл ;):.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 11 яну 2012, 16:35

Не съм се изнервял колега явно си останал с грешно впечатление _friends_ . Искрено се надявам да го решим проблема, ама засега изглежда мисията невъзможна.
Не съм сигурен за кода на двигателя защото той е по документи без номер. А иначе е 1,6 16V 90 коня 1994год(февруари месец ако има значение). И аз си мисля че е L1. За сега спрях да си правя експерименти и да се чудя от какво може да е. Утре я оставям на газаджията(с газ не съм се занимавал и за сега няма да бутам да не стане бомба), та той ще сменя изпарителя с нов(турски, макар че и сегашния ми е такъв), газовия филтър ще сменя , и както бях казал някъде по нагоре ми каза че и инсталацията на газовата се нуждаела от промяна защото нещо не била вързана като хората. Аз му казах че имам проблеми с нея, и той каза че ще върже стъпковия да работи и на газ, но до там.
След като я взема продължавам да се чудя и да се мая от какво е. Дано не съжалявам че съм взел Форд :( .

Потребителски аватар
hrisimir
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 11 юни 2008, 21:25
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Boston
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от hrisimir » 11 яну 2012, 20:49

Здрасти колега, дано наистина не съжаляваш, че си купил фордела. Непременно пиши какъв е резултата след "операцията" обаче твоите газаджии наистина ме притесняват/още от написаното в първия ти пост/. Не заради друго ами заради това дето му "викаш" стъпков мотор. Ами такова чудо в нашите коли няма бе друже. Направо изгарям от любопитство как ще го "вържат" към АГУ, сигурно със сезал. Успех колега.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 11 яну 2012, 22:47

Не майстора колега ами аз му викам стъпков мотор. Защото честно казано и аз не съм сигурен какъв е : стъпков ли , мотор за празен ход ли , или и аз не знам как да наричам това "нещо" което уж ми управлява празния ход , и не мога да го сваля да го почистя.

Потребителски аватар
hrisimir
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 11 юни 2008, 21:25
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Boston
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от hrisimir » 12 яну 2012, 10:31

Разполагам с един такъв "байпасен" кланан колега /работещ/, като за нашите двигатели, но ако си далеч от Варна ще е доста трудно :-?: предполагам. Свалянето му както сам се досещаш не е кой знае какво. Развиваш трите болта и го сваляш, но явно при теб просто е "спекъл". Това чудо на техниката всъщност е електромагнитен клапан състоящ се от две основни части. Електромагнита на който вероятно имаш "горда" синя лепенка на Ford и изпълнителна механична част /едно бутало което пропуска необходимия обем въздух за осигуряване на празния ход/. В единия край ти е буксата за управление, а другия е затапен и ако все пак успееш да го свалиш ще видиш една широко усмихната емблема на HITACHI пресована на "тапата". Ако имаш някакъв резултат и все още не си се отказал пиши пак. Ще помагам с каквото мога _friends_ . Успех.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 12 яну 2012, 13:26

Благодаря колега , явно само с тебе ще си пишем в този форум. Доста съм далеко от Варна така че няма да стане :( .
А иначе днес бях на газаджията и резултата е : на газ държи по стабилни обороти от колкото на бензин(на бензин са 500-950 варират си, като има моменти когато са в диапазона 900-950), на газ сега са нагласени на ~850-900 като си стоят там. Е има и моменти когато не успява и на газ да ги задържи, ама тя и на бензин не може, така че ми е пределно ясно че трябваше да я направя първо на бензин и тогава газта нооо........ А и се сетих, че щом сега ми прави проблеми понякога и на газ, значи някоя част която функционира и на газ и на бензин понякога не си върши работата.
Смених и кабелите на свещите, защото направо се чуваха как пукат(ако бях отворил по тъмно капака щеше да става дискотека сигурно). Кабелите са с марка ТЕСЛА , пише че са американски USA и са силиконови. Също така газаджията каза че ми е пуснал + на "стъпковия" мотор(така ще го наричам че ми е по лесно :D ), за да работел и на газ, и наистина има един кабел закачен на него и свързан към един сноп кабели.
Та не знам какво повече да пиша, това е от мен. Засега мисля да спирам да се занимавам с този кошник, че само наливам пари в него а то май няма смисъл. Някой ако му хрумне все пак какъв може да ми е проблема да пише.

Потребителски аватар
hrisimir
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 11 юни 2008, 21:25
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V Boston
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от hrisimir » 12 яну 2012, 15:03

Колега виж свещите ако не си ги сменял и пак огледай курника да не дърпа въздух от някъде. Ако трябва вземи едно маркуче,което си сигурен че е здраво и сменяй наред за по сигурно. Сега като се замислих се сещам, че имах преди време абсолютно същия ефект и се оказа, че се измъкнало едно маркуче /вакуум/ някакъв май беше от това дето му викат ЕГР. Друго в момента не се сещам. Дерзай >:D<:

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблемни обороти на Ескорт 1,6 16V -90Hp 94-та .

Мнение от escort_1.6_16V » 12 яну 2012, 18:39

Преглеждах маркучетата по колектора и не видях да има някое проблемно. А точно това ЕГР не го намерих май :-/: . По принцип знам как е при дизела и как изглежда и къде да го търся , ама това нещо не го виждам. Отпред на колектора имам 2 маркуча : един за сервото , и един мисля че е за бензиновия регулатор май(ама не съм сигурен). И отзад на колектора видях две маркучета : едното за бензиновите изпарения ама другото за какво беше не се сещам(май към левия калник отиваше в нещо като датчик). Та ако може насока къде да го търся вакума на ЕГР.
Ама нещо се съмнявам от дърпането на малко въздух да ми прави такива проблеми. Когато имам време (чак началото/средата на февруари месец) ще разглобя отново всичко и ще помогна с малкото "чукче" на "стъпковия мотор" да се отлепи и да го почистя хубаво. И тогава и ще прегледам хубаво вакумите и ако открия ЕГР-то ще го запуша. Така че до тогава ще карам така.
А между другото ето и снимка на моя двигател : http://imageshack.us/photo/my-images/85/dsc00746s.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта