Смяна на горивен/маслен филтър на focus II

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sgel
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
Местоположение: Ловеч\Свищов
Status: Извън линия

Смяна на горивен/маслен филтър на focus II

Мнение от sgel » 06 фев 2012, 22:10

Та питанката е следната искам да си сменя маслото и консумативите сам,защото меко казано съм НЕДОВОЛЕН от обслужването в МП Плевен. Интересувам се по-конкретно от смяната на горивния филтур как точно се сменя и трудно ли се сменя, ще ми трябват ли някакви специялни инструменти за смяната му? Благодаря предварително.
Изображение

sgel
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
Местоположение: Ловеч\Свищов
Status: Извън линия

Re: Смяна на горивен/маслен филтър на focus II

Мнение от sgel » 07 фев 2012, 18:04

Никой ли не си е сменял сам горивния филтър?!? :( :(
Изображение

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Смяна на горивен/маслен филтър на focus II

Мнение от FordSierra1.6L » 07 фев 2012, 18:06

би трябвало да ти е на 2 маркучета които се штракват само...незнам каде седи на фокуса и затова немога да ти кажа дали е лесно или не ;)

sgel
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
Местоположение: Ловеч\Свищов
Status: Извън линия

Re: Смяна на горивен/маслен филтър на focus II

Мнение от sgel » 07 фев 2012, 20:15

Маркучите май са 3 :D
Изображение

Потребителски аватар
vancata
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 23 май 2011, 15:54
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Смяна на горивен/маслен филтър на focus II

Мнение от vancata » 13 фев 2012, 17:57

http://www.youtube.com/watch?v=HEl9_3sduR4" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
грешка, сега видях, че става дума за дизел.

edit2:
Items needed:

- vinyl/latex gloves/barrier cream (to protect hands from diesel)
- New Filter
- New Rubber gasket
- Fuel can with fuel
- Cloths/rags/newspaper (to clean up spilt diesel, it will happen)

Tools needed:

- socket wrench
- small flat head screw driver (to help with small clips)

1. open bonnet, and remove plastic engine cover
2. locate fuel filter, to the right of the main part of the engine, left of the battery, under a black metal sheild.
3. using the socket wrench remove the two bolts and move out of the way
4. disconnect the electrical cables via clip that simply lifts a little and pull.
5. disconnect the 2 fuel lines:
a. the horizontal connection, use the the small screw driver to pull out the small clip inside the bigger clip. once that is out push the surrounding clip and pull on pipe. a small amount of diesel will spill here.
b. the top connection, simply squeeze the white clips and pull. again a small amount of diesel will spill.
6. pull fuel filter housing from car, may need a little shaking and pulling to free out.
7. twist the top to unscrew the lid.
8. carefully pull out the old filter and remove rubber gasket. loads of diesel is stored in here and will be pretty warm if engine has just been on.
9. Fill fuel filter housing to the brim with diesel, this will help in the bleeding process.
10. Place rubber gasket on the housing and connect new filter to the lid.
11. with lid and filter attached insert it into the housing, diesel will spill loads here so maybe best on newspaper or rags.
12. ensure rubber gasket is sat right and equal all around the edge of the housing and filter.
13. take not of the arrow on the housing and tighten lid untill arrows match...tighten as best as you can with your hands...remember its only plastic.
14. put fuel filter back in the car and reverse the instructions above to connect.
15. start the car, the car may stall at first after 10 secs but restart and it should start.

if the car does not start after 10 attempts, disconnect fuel filter and check rubber gasket and make sure housing is full of diesel.

This guide is intended for the 1.8tdci 2006 focus, it maybe used for other models. carrying this service out is entirely at owners risk. i did this on the 23/08/11 so while still fresh in my memory i thought id write up a guide to help others. Pictures will follow on an update. on a further note, please dispose of the old filter according to local waste due to diesel being classed as hazardous waste.
Източник http://www.peugeotforums.com/forums/for ... ter-16872/
По точка 2: от дясно на двигателя, наляво от акумулатора под черен метален капак.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта