Проблем Ескорт РС2000

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Проблем Ескорт РС2000

Мнение от peigera » 06 фев 2012, 23:17

Здравейте.Колата е от профила ми а именно Ескорт РС2000 96г.
Днес докато си карах ,колата ми рязко изгуби мощност и се оказа,че свещта на първи цилиндър е мокра. Явно не възпламенява.Смених бобината,кабела и свещта но колата пак работи на 3 цилиндъра. Този вид форд е с 2 бобини които са забити на свещите на 2 и 4 цилиндър. А 1 и 3 са свързани с кабели към бобините.Ако някой може да помогне ще съм благодарен. Колата се повреди днес по тъмно и не съм е оглеждал много. Утре по светло мисля да се занимая с проблема.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем Ескорт РС2000

Мнение от deathstorm » 06 фев 2012, 23:29

Ако беше бобината нямаше ли да спрат двата цилиндъра? По скоро проблема е надолу по системата :).

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем Ескорт РС2000

Мнение от HACKO » 06 фев 2012, 23:50

Това ми изглежда аналогично на това:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=7465" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем Ескорт РС2000

Мнение от peigera » 07 фев 2012, 11:02

При мен не е тъка компресията ми е равна 14 на всички цилиндри. Установявам,че на 3 цилиндър свещта е мокра А НЕ НА 1 КАКТО ПИСАХ В НАЧАЛОТО явно вечерта съм разменил свещите . Не е като останалите да си личи че е работила тя стои като свещ от задавен двигател абе все едно няма искра и не възпламенява.Да но искра има при свалена свещ свързана към кабела искрата си е без проблем което ме навежда на мисълта че може горивна дюза да не затваря и да дави цилиндъра. Сега излизам на студа да се боря с проблема ,че като не ми върви колата не мога да ви опиша колко гадно се чувствам. БЛАГОДАРЯ ЗА МНЕНИЯТА И ОЧАКВАМ И ДРУГИ.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем Ескорт РС2000

Мнение от peigera » 07 фев 2012, 13:28

Проблема е РЕШЕН.
Оказа се едната запалителна бобина,че окъсява към корпус. Осцилоскопа много ми помогна понеже не винаги го правеше. Но след като забелязах,че осцилограмата е променена развих закрепващите болтове на бобината и забелязах,че излиза искра от корпуса на бобината към капака на клапаните и виновника излезе на яве.Смених е с нова която бях купувал преди 2 години от Мото пфое за 250лв.и на колата и се върнаха кончетата отново *00130*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 120 госта