Страница 1 от 1

Проблем Ескорт РС2000

Публикувано: 06 фев 2012, 23:17
от peigera
Здравейте.Колата е от профила ми а именно Ескорт РС2000 96г.
Днес докато си карах ,колата ми рязко изгуби мощност и се оказа,че свещта на първи цилиндър е мокра. Явно не възпламенява.Смених бобината,кабела и свещта но колата пак работи на 3 цилиндъра. Този вид форд е с 2 бобини които са забити на свещите на 2 и 4 цилиндър. А 1 и 3 са свързани с кабели към бобините.Ако някой може да помогне ще съм благодарен. Колата се повреди днес по тъмно и не съм е оглеждал много. Утре по светло мисля да се занимая с проблема.

Re: Проблем Ескорт РС2000

Публикувано: 06 фев 2012, 23:29
от deathstorm
Ако беше бобината нямаше ли да спрат двата цилиндъра? По скоро проблема е надолу по системата :).

Re: Проблем Ескорт РС2000

Публикувано: 06 фев 2012, 23:50
от HACKO
Това ми изглежда аналогично на това:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=7465" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Проблем Ескорт РС2000

Публикувано: 07 фев 2012, 11:02
от peigera
При мен не е тъка компресията ми е равна 14 на всички цилиндри. Установявам,че на 3 цилиндър свещта е мокра А НЕ НА 1 КАКТО ПИСАХ В НАЧАЛОТО явно вечерта съм разменил свещите . Не е като останалите да си личи че е работила тя стои като свещ от задавен двигател абе все едно няма искра и не възпламенява.Да но искра има при свалена свещ свързана към кабела искрата си е без проблем което ме навежда на мисълта че може горивна дюза да не затваря и да дави цилиндъра. Сега излизам на студа да се боря с проблема ,че като не ми върви колата не мога да ви опиша колко гадно се чувствам. БЛАГОДАРЯ ЗА МНЕНИЯТА И ОЧАКВАМ И ДРУГИ.

Re: Проблем Ескорт РС2000

Публикувано: 07 фев 2012, 13:28
от peigera
Проблема е РЕШЕН.
Оказа се едната запалителна бобина,че окъсява към корпус. Осцилоскопа много ми помогна понеже не винаги го правеше. Но след като забелязах,че осцилограмата е променена развих закрепващите болтове на бобината и забелязах,че излиза искра от корпуса на бобината към капака на клапаните и виновника излезе на яве.Смених е с нова която бях купувал преди 2 години от Мото пфое за 250лв.и на колата и се върнаха кончетата отново *00130*