Разход на бензин на Ford Fiesta 1.3i - Mk4

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 юли 2005, 13:23

То ускорението мога да го направя и с празния ход! И пак ще ми е по-икономично от макс.въртящ момент!

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 13 юли 2005, 16:03

kEFi написа:То ускорението мога да го направя и с празния ход! И пак ще ми е по-икономично от макс.въртящ момент!
:D Е да :D Бааавно и плавно ускорение само веднъж и после до Бургас на пета със 60 км./ч. без промяна на скоростта, по- икономично от това няма, стига да можеше да стане. :wink: :D

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 юли 2005, 16:50

acj написа: :D Е да :D Бааавно и плавно ускорение само веднъж и после до Бургас на пета със 60 км./ч. без промяна на скоростта, по- икономично от това няма, стига да можеше да стане. :wink: :D
Ми така де! :D :D :D
Проблем е само докато се минат светофарите :wink:

Иначе това с изреждане на скоростите без подаване на газ е съвсем постижимо при перфектна настройка (на бензин). Аз така си я тествам :D

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 13 юли 2005, 17:08

kEFi написа:...Проблем е само докато се минат светофарите :wink:
А не могат ли светофарите ...с бутане, докато се излезе на пистата? :wink: :D :D Тъй де, като ще е икономия...яка да е! :wink: =)): =D>: =)):
Последна промяна от acj на 13 юли 2005, 21:03, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 юли 2005, 17:26

acj написа:А не могат ли светофарите ...с бутане, докато се излезе на пистата? :wink: :D :D Тъй де, като ще е икономия...яка да е! :wink: :D :D :D
Да бе! Да се потя! #.-S:
За това има ласа! Метнеш го на някой с теглич от прелитащите отляво и отдясно (ако има и отгоре) и си пей сърце... |-|:
Последна промяна от kEFi на 14 юли 2005, 10:27, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Абе,

Мнение от dpower » 13 юли 2005, 19:57

много се лигавите напоследък... :roll:

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 14 юли 2005, 20:47

При максимална мощност не е възможно да имаш максимално нисък разход ,защото си изцедил Максимума на Двигателя.
Колкото си по далеч от тази критична Максимална Мощност толкова би трябвало да караш по икономично.
Или казано по просто За 1 минута ако направи двигателяти 1000 оборота по обема му на него муе нужно примерно100 грама гориво и1000 литра Въздух .
При 3000 оборота за минута?
При 5000?
Има отношение гориво / Обем на двигателя или обратно то но става ясно.Не може при едни и същи обороти различни по обем и мощност двигатели да дават еднакъв разход на гориво.
*00133*

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 15 юли 2005, 11:35

а понятията бедна/богата смес защо ги остави?
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 юли 2005, 13:31

Защото става въпрос за икономично каране, а не за газ-спирачки!
Този тип на каране се характеризира с плавно и постепенно подаване на газ при което това, за което говориш е от много малко, да не кажа нищожно значение...

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 15 юли 2005, 14:19

Колко ракия ще изпиеш не зависи само от размера на чашките, т. е. дали ще си сипваш по 20 мл., 50 мл. или 100 мл., а и от това колко чашки ще обърнеш. Броя на чашките са оборотите, а количеството ракия в една чашка е съдържанието на сместта. Общото изпито количество е резултат от произведението на двете. <:-P: =)): =D>:

Ако си бърз в обръщането на чашките, колкото и уж по малко да сипваш, скоро ще се отрежеш и накрая кръчмаря ще ти види сметката! :oops:
Последна промяна от acj на 15 юли 2005, 18:48, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 15 юли 2005, 14:30

Имах предвид това:
jordj написа:Не може при едни и същи обороти различни по обем и мощност двигатели да дават еднакъв разход на гориво.
то не е вярно. Може. Пък има едно понятие КПД :wink:

иначе другото е вярно.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 15 юли 2005, 18:46

Да ви кажа честно - почти всичко написано е вярно. Скромният ми опит показва, че е най-икономично не да се взираш постоянно в оборотите, а да "усешташ" мотора и да галиш газта /тротъла/, като освен свъзможно най-малко газ е най-добре да се движиш предвидливо и с най-малко спирачка и с най-малко тегло на автомобила - т.е. всичко излишно - вън, че даже и с не повече от 1/2 бензин в резервоара. Това е. :oops:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 15 юли 2005, 18:52

muko написа:Да ви кажа честно - почти всичко написано е вярно. Скромният ми опит показва, че е най-икономично не да се взираш постоянно в оборотите, а да "усешташ" мотора и да галиш газта /тротъла/, като освен свъзможно най-малко газ е най-добре да се движиш предвидливо и с най-малко спирачка и с най-малко тегло на автомобила - т.е. всичко излишно - вън, че даже и с не повече от 1/2 бензин в резервоара. Това е. :oops:
=D>: =D>: =D>: =D>: =D>: =D>: =D>: =D>: =D>: =D>: =D>: =D>:
Ясно, точно и намясто казано!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 юли 2005, 21:05

Е ще ви отговоря за разхода след Априлци.От тук ще тръгна с пълен резервоар и ще видим на ОМВ като се върна колко литра за колко км е отишло.Аз не карам бързо,рядко минавам120км/ч,не съм на съзтезание.
А за КПД на двигателя говоря за един и същ двигател а не с различни КПД и доколкото си спомням от у/ще е около 85%.
*00133*

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 15 юли 2005, 21:10

Моята Фиеста в града ми харчи около 7.5 бензин , а извън града не съм мерил щото колкото пъти реша да карам с 80 км в час и някой гаден Голф като мине покрай мен и шофьора му като ми се изхили ехидно и нещо в мен кипва и ............140-160 км в час докато го откажа да .................
Изображение

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 юли 2005, 21:38

Голфа кола лие или тип Панталон?А можеби модел Каруца.
Не би трябвало да те вълнува кой с колко кара ите задминава.
По пътищата има паметници наБързи шофъори,стигнали до ТАМ.
По добре спокойно но без паметник.
*00133*

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 21 авг 2005, 09:51

:oops: Аз ли карам кофти ,колата ми ли нее добре но под6,5 извън градско не съм падал а за градско съм 7,5-8,0. :!:
Казвайте какво може да е. :?: :idea: :?:

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 21 авг 2005, 15:20

jordj написа::oops: Аз ли карам кофти ,колата ми ли нее добре но под6,5 извън градско не съм падал а за градско съм 7,5-8,0. :!:
Казвайте какво може да е. :?: :idea: :?:
Хм-м, всъщност разхода от който се оплакваш ми се струва все пак в нормите за този двигател. Друг въпрос е може ли да се пипне нещо по двигателя или пък да се оптимизира начина на каране. :?:

Това което имам предвид са данни от книжките за Фиести, които предполагам се отнасят и към твоята:

Ford Fiesta 1.3i - 1.3 mi HCS - 43kW/60 к.с./ - макс. ск. 153km/h. - разход 8.0/5.00/6.70 л. на 100 км. за съответно градско/90 / 120 км. в час извънградско.
(ако имаш книжка и в твоята книжка пише нещо по-друго, моля поправи ме!)

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 21 авг 2005, 16:12

Нямам такава и само от нета тегля информация.

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 21 авг 2005, 17:31

Имам за Сиера

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта