Страница 1 от 1

Форд Ка 1.3и бензин проблем с оборотите

Публикувано: 17 фев 2012, 23:39
от DINO_BOT
Здравейте, колеги!

Имам проблем с оборотите на колата. Като запаля колата, първоначално всичко е наред... тръгвам, включвам 1-ва, 2-ра, 3-та и после като трябва да намаля, дори и да спра, оборотите остават високи- към 2000-3000. Незнам точно колко, защото нямам оборотомер. Мислех, че е от бензина, заредих в ОМВ 100макс пауър (мисля, че беше така), но пак същото.

мод: За хидравликата си пусни тема в "Ходова част".
А за да не чакаш пусни дирене с търсачката.
ATF нещо си ... беше

Re: Форд Ка 1.3и бензин проблем с оборотите

Публикувано: 19 фев 2012, 12:24
от vancata
Когато намалиш натискаш ли съединител, когато се проявява този проблем? След отпускане на съединителя оправя ли се проблема, спира ли вдигането на обороти (бученето от двигателя)?

Re: Форд Ка 1.3и бензин проблем с оборотите

Публикувано: 20 фев 2012, 22:52
от DINO_BOT
Като натисна съединителя, оборотите падат и след няколко секунди пак се вдигат (докато още е натиснат съединителя).
Благодаря предварително!

Re: Форд Ка 1.3и бензин проблем с оборотите

Публикувано: 22 фев 2012, 16:00
от vancata
Моят съвет е да провериш и почистиш стъпковото мороче. При мен симтомите бяха подобни и там беше проблема, след ново моторче (втора ръка) всичко се оправи.
Поздрави :)

Re: Форд Ка 1.3и бензин проблем с оборотите

Публикувано: 22 фев 2012, 16:02
от DINO_BOT
казаха ми за хидравликата че е някакав маркуч обаче от казанчето са 2 единия ходи към помпата а др. към рейката този към помпата струва 103лв. а този към рейката 185лв. това много ли е за тия маркучи

и ми казаха за оборотите че трябва някаква част да се почисти дали говори за стапковото моторче

благодаря предварително

Re: Форд Ка 1.3и бензин проблем с оборотите

Публикувано: 23 фев 2012, 00:22
от vancata
DINO_BOT написа:казаха ми за хидравликата че е някакав маркуч обаче от казанчето са 2 единия ходи към помпата а др. към рейката този към помпата струва 103лв. а този към рейката 185лв. това много ли е за тия маркучи

и ми казаха за оборотите че трябва някаква част да се почисти дали говори за стапковото моторче

благодаря предварително
Относно оборотите колега, свали моторчето, почисти го, рестартирай като за целта свалиш едната клема на акумулатора за 20минути и виж как е. Принципно моторчето на моя двигател е закрепено точно под въздушния колектор. Ще приложа снимка при мен как е, можеш да го видиш с просто око, точно под всмукателния колектор се вижда и влиза в него куплунг. Малко над жълтото (щеката за масло). Как да го почистиш, ползвай търсачката има много теми с какво и как да го почистиш безопасно. Свалянето е елементарно, държи се (поне при мен) на два болта и може да го свалиш с обикновен комплект китайски с накрайници, не ти е нужна тресчотка, поне при мен се свали лесно.
Изображение

Относно маркучите, аз лично не знам там какъв е проблема, нека някой по-компетентен колега се изкаже по въпроса :)