Проблем с Ескорт 1996 год. с двигател Zetek 16 V 1.6 90 коня
Публикувано: 02 мар 2012, 22:45
Здравейте колеги, след като сглобихме днес мотора на верният Ескорт, мислех да пусна тема с помощна информация с подробно описание на признаците които ни накараха да направим този ремонт на двигателят, но уви след запалването на същият не съм във възторг. Заключихме го в сервиза и сега си пийваме уморени, малко да поотлежи и да помислим, пък ако някой има идеи е хубаво да сподели !!!
Та значи ситуацията е следната, след като сестра ми го прегряха, се оказа че са се "спекли" маслените сегменти на двг-то, и най-вече на 4-ти цилиндър където той нямаше нормална работа понеже при поставяне на нова запалителна свещ, веднага я зацапваше с малсо и тя дефакто не работеше ! Компресията преди ремонта е както следва:
1 - ви цилиндър ---- 12.2
2 - ри цилиндър ---- 12
3 - ти цилиндър ---- 12.1
4 - ти цилиндър ---- 16 !!!
Обяснението ми за тази според мен висока стойност е, че маслото пропускано през сегментите нагоре в цилиндъра вдига компресията, ако не е така моля опровергайте ме.
Та така, при работа на двг-то през аспуха излиза доста пушек, мирис на недоизгорял бензин или газ, според зависи на какво го обърна, неравномерна работа на двигателя, измъкваме лулата на кабелът към 4-та свещ, нищо не се променя, сигурен съм че не е работела, проба с друга свещ както по-горе казах набързо я зацапва и дотам !
Сменихме, комплект сегменти, нова водна помпа, комплект ролки, ангренажен ремък, другият ремък ( пистов май му казват някои ) всички гарнитури, гор. филтър, наляхме старото масло, старо имейте впредвид на 3000 км. поне да обере къде каквото има след ремонта, че и без това щяхме да го хвърляме, обаче ни направи впечатление че самото масло има мирис на бензин и гори на всичкото отгоре !!!
Да отбележа че двигателят запали без никакъв проблем от раз, това ме кара да съм спокоен относно центровката и е зацепен както трябва, обаче отново пуши та се не трае !!! Същият мирис на недоизгоряла гориво-въздушна смес, работата на място се подобри, двигателя не се клати както преди това, разбирам че му работят и 4-рите цилиндъра, но го оставихме така, понеже този пушек изобщо не ми харесва !!!
Моля някой да даде предложения сега как да постъпя защото не ми се оставя така положението, парите едно на ръка, но този мотор е перфектен според мен и ми върши чудесна работа !!! Прекалено труд вложихме и време в него за да го оставя току-така !

Та значи ситуацията е следната, след като сестра ми го прегряха, се оказа че са се "спекли" маслените сегменти на двг-то, и най-вече на 4-ти цилиндър където той нямаше нормална работа понеже при поставяне на нова запалителна свещ, веднага я зацапваше с малсо и тя дефакто не работеше ! Компресията преди ремонта е както следва:
1 - ви цилиндър ---- 12.2
2 - ри цилиндър ---- 12
3 - ти цилиндър ---- 12.1
4 - ти цилиндър ---- 16 !!!
Обяснението ми за тази според мен висока стойност е, че маслото пропускано през сегментите нагоре в цилиндъра вдига компресията, ако не е така моля опровергайте ме.
Та така, при работа на двг-то през аспуха излиза доста пушек, мирис на недоизгорял бензин или газ, според зависи на какво го обърна, неравномерна работа на двигателя, измъкваме лулата на кабелът към 4-та свещ, нищо не се променя, сигурен съм че не е работела, проба с друга свещ както по-горе казах набързо я зацапва и дотам !
Сменихме, комплект сегменти, нова водна помпа, комплект ролки, ангренажен ремък, другият ремък ( пистов май му казват някои ) всички гарнитури, гор. филтър, наляхме старото масло, старо имейте впредвид на 3000 км. поне да обере къде каквото има след ремонта, че и без това щяхме да го хвърляме, обаче ни направи впечатление че самото масло има мирис на бензин и гори на всичкото отгоре !!!
Да отбележа че двигателят запали без никакъв проблем от раз, това ме кара да съм спокоен относно центровката и е зацепен както трябва, обаче отново пуши та се не трае !!! Същият мирис на недоизгоряла гориво-въздушна смес, работата на място се подобри, двигателя не се клати както преди това, разбирам че му работят и 4-рите цилиндъра, но го оставихме така, понеже този пушек изобщо не ми харесва !!!
Моля някой да даде предложения сега как да постъпя защото не ми се оставя така положението, парите едно на ръка, но този мотор е перфектен според мен и ми върши чудесна работа !!! Прекалено труд вложихме и време в него за да го оставя току-така !


