Форд ескорт 1.6 1990 год.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 мар 2012, 16:36
- Модел на автомобила: escort
- Status: Извън линия
Форд ескорт 1.6 1990 год.
Колеги здравейте.Аз съм нов във форума и нов шофьор
и имам един форд ескокт 1.6 75 к.с. 8-клапана моно инжекция,мисълта ми е дали ще мога да сложа глава от същият форд само че 1.6 90к.с. 16-клапана със ремъка от двигателя със 16-те клапана.Дали ще може да ми кажете магистралите съвпадат ли (водни,маслени) и дали трябва да му се бърка по електрониката понеже 16-те клапана са пълна ижекция.Благодария ви предварително. 


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 1990 год.
Струва ли си според теб тази операция заради 15-на коня? Най-добре вземай 2,0 16V oт Мондео заедно с инсталацията и компютъра поне да знаеш че ще има ефект.
Иначе има 1,6 8V EFI 105к.с. Аз не разбирам, но дано се включи някой колега да каже дали не е по-лесно да ползваш неговите карантии на твоя мотор.
Иначе има 1,6 8V EFI 105к.с. Аз не разбирам, но дано се включи някой колега да каже дали не е по-лесно да ползваш неговите карантии на твоя мотор.
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 1990 год.
Твоя двигател е CVH,а този от който искаш да слагаш глава с два разпр. вала е" Зетек".Двиг. различни поколения ,така ,че мисията е трудна ,да не казвам невъзможна.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд ескорт 1.6 1990 год.
CVH моторите, които се поставят в Ескорт са 1.4 73к.с. моно или карб (има и 1.4 75к.с., но е пълен индж. EFI и не съм сигурен дали е наличен 90г) и 1.6 79-105к.с. многоточков инжекцион (пълен) или карбуратор. Няма 1.6 моноинжекцион. Така че ти имаш 1.4 73к.с., виж кода на мотора, намира се на блока до първи цилиндър под номера на мотора, три символа (евентуално F6D). Има един мотор от периода 9/89г до 8/90г, за който няма пълна информация, той е 102к.с., ако е моно първите два символа на кода ще са L6.
Така че ако мотора ти е 1.6, той е със мощността която искаш да постигнеш, че и по-голяма. Ако пък е 1.4 няма как да я направиш 90к.с. само със смяна на главата, дори и да успееш да поставиш глава от ZETEC на CVH.
Така че ако мотора ти е 1.6, той е със мощността която искаш да постигнеш, че и по-голяма. Ако пък е 1.4 няма как да я направиш 90к.с. само със смяна на главата, дори и да успееш да поставиш глава от ZETEC на CVH.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта