Страница 1 от 1

играят оборотите когато е в движение - фокус 1,8 тдди-2002г

Публикувано: 07 мар 2012, 14:15
от noi76
фокус 1,8 тдди-2002г.започват да ми играят оборотите на празен ход но само когато колата е в джижение!!!!!!.когато колата е на едно място нямам този проблем.Даите савет от какво може да е

Re: помономогнете-(ко става)

Публикувано: 07 мар 2012, 15:14
от escorttd1
От VSS. Една диагностика ще покаже дали съм прав.

Re: помономогнете-(ко става)

Публикувано: 07 мар 2012, 15:45
от noi76
какво е това

Re: помономогнете-(ко става)

Публикувано: 07 мар 2012, 16:01
от peigera
Датчик който отчита кога колата е в движение и кога не и казва на компютъра.Така компютъра коригира горивната смес.Когато колата се движи по инерция количеството въздух постъпващо в двигателя е по голямо от колкото като работи на място.И поради тази причина и горивната смес е различна.Когато този датчик се повреди,компютъра разчита на другите датчици и засреднява стойностите на повредения.Един вид авариен режим в който се мъчи да работи прилично.Но не може точно. :D

Re: помономогнете-(ко става)

Публикувано: 07 мар 2012, 16:32
от K.Ivanov
На един Мерцедес ц180 '94, който имах, се получаваше този ефект, защото правеше някакво гърмене при по-високи обороти на газ (нови кабели на свещите го оправиха, но 3 пъти получих следния случай) и от това гърмене издухваше една пластмасова приставка към въздушния филтър - една Г образна широка тръба, която по принцип се върти ръчно според зима/лято. Като падне тая приставка и в движение почват да играят оборотите, че даже и гасне на магистралата със 110+км/ч, ако не държа на скорост. Трябва да ходя до някоя морга да вземам нови за по 20 кинта. Първия път просто падна една вечер и не я намерих повече, 2рия път ми я сгазиха зад мен дето караха, а 3тия път вече си я бях вързал и увил с тиксо и стегнах със свинска опашка, та се задържа. Не знам как е на този Форд въздушния филтър, просто споделям за подобен ефект от въздухозаборни проблеми.

Re: помономогнете-(ко става)

Публикувано: 07 мар 2012, 18:44
от peigera
На колегата колата е дизел.А при теб е било заради насрещен вятър постъпващ в смукателния колектор и обедняващ горивната смес.Затова се обръща входната тръба обратно на посоката на движение на колата за да не може да бие насрещен вятър а само да засмуква.