голям проблем след проливен дъжд

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
iGn0rE
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
Контакти:
Status: Извън линия

голям проблем след проливен дъжд

Мнение от iGn0rE » 01 сеп 2006, 00:10

Здравейте. Преди 2 дни по време на брутален дъжд излязах с колата си Форд Фиеста 1.8Д.Всичко изглеждаше наред докато не спрях до един приятел.До загасянето на колата нямах проблеми, но като се опитах да я запаля не искаше, все едно нямаше акомулатор, при подаване на контакт таблото светеше, но при опит за палене имаше само едно ТЪК и това е.След няколко повторения да запаля се случи следното нещо. 3-4 пъти правеше ТЪК на следващия завъртя, но пак без успех.След бутане и палене на скорост колата тръгна.Това нещо се повтори и при следващото палене.На следващия ден забелязах че въздушният ми филтър е мокър.Следваше пробване да запаля с друг акомулатор - неуспешно.Сега колата ми е в сервиза и чакам да диагностират повредата.Интересува ме какво може да й се е случило и колко пари да си приготвя?

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 01 сеп 2006, 00:25

Ами не съм сигурен какви са симптомите на това за което си мисля,но като свържа Дизел с проливен дъжд,се сещам само за едно-блокирал двигател.Като казваш и мокър въздушен филтър,май е сигурно.Ако е така,много лошо си постъпил като си се опитал да я палиш пак!Дано не е това,колегите ще кажат,но на мен ми се е случвало да ми счупят един път бус и два пъти пикап :arrow: резултата-най-малко 2 криви мотовилки... :roll:
Изображение

Изображение

Изображение

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 01 сеп 2006, 02:09

V_A_N_K_A_T_A

ааа стига бе , направо го уби човека 1-2 мотовилки само хехехе. Човека чука 'цък' само все пак. Електриката се е прецакала, стартера се намокрил задрало нещо - ама не и мотора... Не плаши хората така все пак.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 01 сеп 2006, 08:55

99% проблема е в стартера, в другата тема бях писал че имах подобен проблем след минаване през дълбока локва. При завъртане на ключа се чува как бендикса изхвърля но стартера не завърта. При мен го прави рядко, когато е загряла колата, предполагам че се дължи на лош контакт някъде.

п.с. А как запалхте дизела с бутане?

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 01 сеп 2006, 12:23

Наистина така както описваш проблема не е в ДВГ. Щом си карал, спрял си и след това не тръгва, значи проблема наистина е в стартера. Според мен от дъжда се е намокрил и закъсява. Най-вероятно в сервиза ще му направят една профилактика и ще се оправи. Е като се отвори таман ще се види в какво състояние е и може да се сменят някои части (втулки или четки например). Ще си сигурен, че зимата няма да имаш проблем с паленето, е поне от към стартер :)

iGn0rE
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от iGn0rE » 01 сеп 2006, 15:06

bakara запалих ... бутнаха ме и на 2ра :) малко рисково, но не знаех как да постъпя, акомулатора беше истощен на следващия ден, динамото зареждащо акомулатора беше разкачено и не го зареждаше, но както казах при пробване да запали с друг акомулатор пак не стана. Все още не са ми я погледнали, направо откачам, седя тук и се чудя какво да права. Надявам се да не е достигнала вода до цилиндрите, че тогава лошо ми се пише :) Надявам се да е от динамото и/или стартер-а.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 01 сеп 2006, 16:09

iGn0rE написа:bakara запалих ... бутнаха ме и на 2ра :) малко рисково, но не знаех как да постъпя, акомулатора беше истощен на следващия ден, динамото зареждащо акомулатора беше разкачено и не го зареждаше, но както казах при пробване да запали с друг акомулатор пак не стана. Все още не са ми я погледнали, направо откачам, седя тук и се чудя какво да права. Надявам се да не е достигнала вода до цилиндрите, че тогава лошо ми се пише :) Надявам се да е от динамото и/или стартер-а.
Споко - ако влезне вода в цилиндрите при ДИЗЕЛОВ автомобил, няма средно положение - просто двигателя блокира и няма палене, докато не му се направи основен ремонт или се смени целия.

:twisted:

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 01 сеп 2006, 17:13

100% нямаш вода в цилиндрите иначе нямаше да тръгне

iGn0rE
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от iGn0rE » 01 сеп 2006, 18:32

Ок момчета... Благодаря Ви много за полезната информация. Сега ми остава и в сервиза да ме зарадват така както вие :) Ще ви информирам какво се е случило след като разреша този кофти проблем. Благодаря ви още веднъж.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 сеп 2006, 21:28

Стартера по принцип е на кофти място /ниско долу и гумите го мият здраво/ и вероятно се е нпълнил с мръсна вода, която като е изсъхнала се е превърнала в кал; можие също така някъде да е имало нарушена изолация кабели и да е дало на късо /според мен това е по-вероятната причина щом на другата сутрин акумулатора е бил умрял - късото му изсмуква много бързо силите/

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 сеп 2006, 21:31

....опа ако ти беше проникнала вода в топлите цилиндри щеше да разбереш /топлинния шок е жесток/, а ти казваш, че преди да я изгасиш си е работила нормално ?

iGn0rE
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от iGn0rE » 01 сеп 2006, 22:03

Нормално работеше..., при влизане в локва губеше мощност, но мисля че това е нормално.На мен ми се стори, че няма акомулатор затова на по-сухо я карах малко в обороти за да ми се зареди.То даже клаксона ми не работеше :). При влизане на вода през ваздушният филтър не трябва ли колата да угасне сама ?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 сеп 2006, 23:40

Ее, зависи колко вода е проникнала иначе ако ти е хубав филтъра, то той сравнително надеждно би защитил мотора. А точно това, дето ти се е струвало че акумулатора нещо не е в ред, показва, че наистина някъде из ел. инсталацията може да е проникнала вода и да укъсява.
/добре че не си се запалил - понякога е добре да ти е слаба батерията/
Иначе /особено при топъл мотор/ ако проникне вода в горивните камери направо ще пукне буталата и ризите - наистина няма как да сгрешиш усещането!

iGn0rE
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от iGn0rE » 02 сеп 2006, 00:34

филтъра ми е чисто нов, взех си го преди една седмица на бош някакъв.

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 02 сеп 2006, 11:57

Хмм, може и друг проблем да имаш, да не би да ти е хлабав ремъка на алтернатора и да препъзлва като се намокри, щом и класон си нямал е хубаво да направиш един преглед на ел. инсталалциата.

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 02 сеп 2006, 12:14

1.Ако колата имаше воден щеше да изгасне само 1 път и краи
Обяснение: Водата минава през везд.ф. ивлиза в цилиндрите тя няма своиствата на горивата и не се згъстява и точно преди буталото стигне горна мъртва точка преди изпускателните клапани да се отворят буталото спира [блокира] и се появяват следните проблеми наи лек варянт на повреда е скъсан ангренажен ремък и криви клапани но съм виждал счупена биела излязла през блока както и скъан колянов или разпределителен вал в общи линии лоша работа :cry:
Но при теб не е така такаче споко :D
При теб може да има леко подчертавам леко късо съединение някъде ие от него да ти пада тока :!:
Но както казват колегите по горе стартера също е варянт тъй като наистина е на лошо място отпред отдолу се е във вода :shock:
Успех и тънка лаисна да минеш :D
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 02 сеп 2006, 12:32

Стартера е колега, иначе досега да се те поздравили с "да си купиш нов двигател". Началника ми си напълни колата с вода във вторник след минаване в подлеза под ФК и принего е същото.

iGn0rE
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от iGn0rE » 02 сеп 2006, 13:01

И аз минах през подлеза на ФК :) Каде във Варна мога да отида да ми прегледат ел. инсталацията ? Колко пари ще ми вземат за профилактика и евентуална смяна на някой кабел?

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 02 сеп 2006, 17:24

Като се качваш по Мир (идваш от ген Колев), след светофара на OMV и моста свиваш в дясно. Ще види СВА супермаркет в ляво минаваш покрай него следващата пресечка в ляво и веднага в дясно. На друго място МП или Цоков и Канев зад затвора. В МП имат много хубава техника за диагностика ама са спънати в гавите малко.

iGn0rE
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 сеп 2006, 00:01
Модел на автомобила: Ford FIesta 1.8D
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от iGn0rE » 02 сеп 2006, 23:02

там след CBA кадето ми казваш ... то се пада зад читалището "Васил Левски" градинка една има.Нали за там ми говориш... след CBA направо и 2рата в ляво

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 76 госта