Основен ремот?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ivan0v
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
Status: Извън линия

Основен ремот?

Мнение от ivan0v » 09 апр 2012, 23:20

Здравейте отново. Имам следният проблем.
1-Фиеста бута ужасно много мсло.Около 1-1.5л/1000км.Двигателя е 1.3 8в с верига. Освен това няма никаква мощност и прекъсва.Гасне на безин(на газ няма проблем).Естествено ходих при доктор.Тои каза сменяи колата :) Пордаи липса на средства за по-хубава въпросът ми е.Колко ще ми излезе ремонта?Евенуално смяна на бутала,сегменти+шлаиф на блок,гарнитура и шлаиф на глава?
И ако може някъде да видя цените на частите?
Благодаря ви предварително.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от OgiDogi » 09 апр 2012, 23:47

ivan0v написа:Здравейте отново. Имам следният проблем.
1-Фиеста бута ужасно много мсло.Около 1-1.5л/1000км.Двигателя е 1.3 8в с верига. Освен това няма никаква мощност и прекъсва.Гасне на безин(на газ няма проблем).Естествено ходих при доктор.Тои каза сменяи колата :) Пордаи липса на средства за по-хубава въпросът ми е.Колко ще ми излезе ремонта?Евенуално смяна на бутала,сегменти+шлаиф на блок,гарнитура и шлаиф на глава?
И ако може някъде да видя цените на частите?
Благодаря ви предварително.
Нови бутала, сегменти и лагери + шлайф на блок, глава, колянов вал + сваляне и качване на двигателя - приготви едни 1000 (хиляда) лева и отиди да си купиш една подобна Фиеста, а с остатъка почерпи приятели.
Последна промяна от OgiDogi на 09 апр 2012, 23:53, променено общо 1 път.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от HACKO » 09 апр 2012, 23:48

На първо време смени гумичките на клапаните, свещите и почисти дюзите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivan0v
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ivan0v » 10 апр 2012, 09:35

НАСКО възможно ли е толкова мого масло от гумички? Доктора при който ходих каза че е незъзможно.Аз затова питам тук,че да не е да иска само да ми смъкне кожата. И как се чистят дюзи?Мога ли сам да го направя?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от HACKO » 10 апр 2012, 20:49

Напълно е възможно, гарантирано никога не са сменяни и са тотално увредени. Моята преди 8г и 70 000км, когато я взех имаше подобен разход на масло. След смяната, имаше липсващи парчета от гумичките, разхода се нормализира в рамките на 200гр/1000км, което за двигател на 300 000км е напълно нормален.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivan0v
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ivan0v » 11 апр 2012, 16:23

Благодаря за отговора :) . А дюзите как се чистят,мога ли сам да го направя?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от HACKO » 11 апр 2012, 19:09

Дюзите се чистят с ултразвук, не става в домашни условия. Но като караш на Газ пак ще се запушат, няма смисъл.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ivan0v
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ivan0v » 12 апр 2012, 16:26

Ок.И последно да питам.Фатално ли е ако махна катализатора?
Последна промяна от ivan0v на 12 апр 2012, 16:30, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10842
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ЯЛТА » 12 апр 2012, 16:28

Махай го смело.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от S_C » 12 апр 2012, 20:42

Идея си нямаш какъв разход на масло може да ти даде мотор с издухани гумички.Яде го като змей и пита за още.Тръгвам от София,в Бургас наливам един литър,връщам се и някъде около табелката на София ми светва лампата за нивото...Това е реална ситуация,дето ми се случи навремето с една от служебните коли.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
ivan0v
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ivan0v » 13 апр 2012, 08:56

Благодаря ви за бързата реакция.След празниците отивам да ги сменям.

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от bateto_toshko » 14 апр 2012, 02:46

ivan0v написа:Здравейте отново. Имам следният проблем.
1-Фиеста бута ужасно много мсло.Около 1-1.5л/1000км.Двигателя е 1.3 8в с верига. Освен това няма никаква мощност и прекъсва.Гасне на безин(на газ няма проблем).Естествено ходих при доктор.Тои каза сменяи колата :) Пордаи липса на средства за по-хубава въпросът ми е.Колко ще ми излезе ремонта?Евенуално смяна на бутала,сегменти+шлаиф на блок,гарнитура и шлаиф на глава?
И ако може някъде да видя цените на частите?
Благодаря ви предварително.
На моята първо беше 200 мл/1000 км , и след всяка смяна на масло се увеличаваше.Последния ми разход беше около 200 мл за 200 км(почти колкото твоя).Не беше чак димна завеса след мене , но припушваше особено при изфорсиране.Нямах осезаема загуба на мощност , но свещите ми бяха яко омазани в масло ,оттам лошо изгаряне и висок разход на бензин особено в града.След като трябваше вече и свещи за 60 лв да хвърля , коравата ми глава не издържа и смени гумичките :) .Всяка беше с различна форма , особено всмукателните почти нито една не излезе без да се разпадне.До момента съм минал около 3000 км за които е изхарчила около 300 мл масло 10 w 40 ford formula.Такъв разход се ядва вече , все пак колата е минала 80-100 хил.км от 2005 г , до сега(година на производство на стария ми съединител :) )...а преди това колко още километри само тя си знае , но не казва :mrgreen:
Поправете ме ако бъркам , но при мотора 1,3 8 v , (без значение 50 или 60к.с)смяната на гумички е възможно най-опростена.Без сваляне на вал и ангренаж.Имаш гарнитура на капака на клапаните..Най скъпата е 3,70 лв :) , имаш и 8 гумички всяка от ,които е между 50 стотинки и 2 лв.Не знам какво му мислиш още , при мене имаше за мислене , само гумичките и гарнитурата бяха 105 лв :P.Вече регулирането на клапаните на 1,3 (8v) не знам как става и какви инструменти иска
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
ivan0v
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ivan0v » 14 апр 2012, 09:58

Благодаря за изчерпателния отговор. :) На заплата ще действам. Но ми остава проблема със състенето от другата тема . :(
Когато ходих да ми настроят ГИ на бензин показа пълнене от 3.9 до 5.2 милисекунди,което никак не е нормално.До колкото знам пълненето трябва да варира в диапазнон +-0.2 милисекунди ?Някои да има представа от какво може да е?

Забравих да попитам,възможно ли е да е разтегната ангренажната верига и изобщо същестува ли такава диагноза ?

мод: Използвай бутона "промени"

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от HACKO » 14 апр 2012, 20:24

Възможно е е и има такава диагноза. Въпреки всеобщото твърдение, веригата също се сменя, на по-дълъг период от ремъка (4-5 пъти). Не може да се скъса, както ремъка, но променя фазите на газоразпределението и пада мощността и се вдига разхода.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от DEZNAM » 14 апр 2012, 20:28

Аз не знам обаче другия вариант е направо да смениш двигателя .. той струва около 200-300 лв според договрката разбира се и това е вариант ако не ти се сменя колата стига да си струва инвестициите в автмобила ти _friends_
...........

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10842
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ЯЛТА » 14 апр 2012, 21:30

Ето ти тук една Фиестичка на части :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&t=56002
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ivan0v
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 12 юли 2011, 20:40
Модел на автомобила: Фиеста 1.3i 8v
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от ivan0v » 14 апр 2012, 22:04

според мен смяната не си заслужава,защото като направя една сметка примерно 300лв за двг. около 100 лв транспорт 200 за майстор и около 100 да се обсужи този двигател,на майстора за газта около 50 лв после да оправи инжекциона и още други непредвидени разходи,цената идва същата,като тази за ремонт на моя,а мисля че е по-добре да ремонтирам този отколкото да сложа друг и след 6 месеца пак главоболия.

НАСКО мерси за разснението :)
п.с ти как мислиш ремот на стария или смяна с нов двигател.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от HACKO » 15 апр 2012, 22:27

Винаги ремонт е по-добре от смяна, но понякога смяната е по-изгодна, ако имаш късмет.
В твоя случай, не бързай с ремонта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

malhi4o
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от malhi4o » 20 апр 2012, 13:37

Нали ,ако е за отваряне на двигатела трябва да се мери компресията в целиндрите. Неможе ей така давай да го отваряме, ако всичко е нормално (да няма много голяма разника в налягането на оделните целиндри) може по - леко да мине този ремонт. Може и семеринг ... При мен големият разход на масло се оказа датчика.

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от Kamazabg » 20 апр 2012, 21:34

Какъв датчик, колега ? И аз съм с такъв мотор, само че МИ и имам същия проблем с разхода на масли.
Изображение Изображение

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта