Страница 1 от 1

Странно поведение на бензинова помпа

Публикувано: 11 апр 2012, 16:44
от shadowhand
Привет, колеги! Преди няколко дни ми се случи най-странното нещо - паля си колата, карам си я, след малко спирам за 5мин и паля отново, автомобила си минава спокойно в работен режим и докато се завъртя да закопчея колана и угасна. От там нататък отказваше да запали, малко по-късно пак си запали и потеглих. По пътя в движение си изгасна и се прибрах теглийки ме. Чудих се дали ми е изгоряла бензиновата помпа (и се ядосвах, защото я смених преди 30,000км заради газовата, която имаше по едно време колата) и почти бях тръгнал към майстор директно да му казвам да я сменя и забелязах странно явление - оставям колата за вечера, сутринта се качвам, давам на контакт, чувам си помпата как вдига гориво, пали от четвърт оборот и след 3сек. пак угасва и никакъв звук повече от бензиновата помпа. След някакви часове като пробвам пак така става. Може ли да се окаже, че от нещо друго произлиза проблема? Не ми се ще да я давам на майстори да и търсят проблема, защото докато стигнем до него може да се наложи и буталата да ме накарат да сменя. :lol: Пробвах да видя всички бушони, които са под капака до двигателя, всичките са си наред. Някакви други идеи?

ПП: Колата е Fiesta 1.25 Zetec-S 1997г.

Re: Странно поведение на бензинова помпа

Публикувано: 14 апр 2012, 08:55
от ceco georev
Сваляш резервоара.Запояваш жичките за помпата.Чистиш цедката на помпата.
Сипваш поне 1/4 гориво и караш.Първо обаче ако скоро не си сменял горивен филтър
го смени и виж как е.Така може да ти се разминат горепосочените процедури.Успех.

Re: Странно поведение на бензинова помпа

Публикувано: 14 апр 2012, 18:01
от shadowhand
Някакъв съвет на въпросния модел как се сваля резервоара? Впрочем той е на половина пълен, надявам се няма да загубя горивото?

Re: Странно поведение на бензинова помпа

Публикувано: 15 апр 2012, 09:25
от ceco georev
Провери под задната седалка дали няма отвор(капак) който се маха за бърз достъп до помпата.Ако няма на канал сваляш резервоара.Не е сложно поне на фокуса.Първо махаш акумолатора или бушона на помпата.Откачаш бързите връзки на филтъра и тръбата за връщащото гориво.Отвиваш двете метални шини който държат резервоара и скобата на маркуча за пълнене.Гориво не се губи може само каквото има по горивопровода да изтече.