Картерни газове

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
djovani91
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
Status: Извън линия

Картерни газове

Мнение от djovani91 » 09 май 2012, 12:46

От капака на клапаните на самата капачка излизат два маркуча (eдиня който сам означил със червената стрелка) се разклонява на още два и влиза дириктно в всмукателните колектори.....другият (с удебелената жълта линия) влиза във кутията за въздушния филтър (него съм го прекарал през съдче за картерните газове и сам го вкарал отново във отделението при филтъра).
Въпросът и този малкия маркуч каква роля играе......може ли да се премахне.....чисто еколегична ли му е ралята......око се премахне негативно или положително ще е това за двигателя....да не би да играе ролята да смазва допълнително (но това е все пак четиритактов двегател, не е двутактов за да се смесва горивото с масло).
Повечето коли на който съм виждал маркуча е само един от капачката и отива във филтъра ...а тук са два!!!!!
(снимката не е на моя двигател примерна е....но при мини е същото)
Изображение
с голямия маркуч проблема съм го решил....но какво да правя с малкия???(или да не го закачам)
Двигателя е 1.3 EFI
колата е Ford Ka!
Който е компетентен нека пише!!!
Благодаря предварително!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта