Ford Sierra 1.6i
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 май 2012, 14:22
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1.6i, 80hp, 90г.
- Status: Извън линия
Ford Sierra 1.6i
Здравейте,
Нов съм във форума, за това нека се представя. Казвам се Марио, живея в София и от около месец съм собственик на Ford Sierra 1.6i 80hp 90г., моноинжекция.
Идвам с молба за помощ или съвет, относно проблем, който ме изнервя. И той е:
Сутрин на судено когато запаля колата, оборотите се повишават и работи ок, но след малко време(като загрее леко) оборотите започват да плуват.., падат до ръба на загасването и се вдигат. Също така гасне на няколко пъти(нямам проблем с паленето, пали веднага). Тръгвам с колата и няма никаква сила, натискам педала на газта, а тя не поема и не мога да вдигна повече от 30-40км.
След известно време почвам да вдигам повече километри но преминавам през сецане на колата между 1500-2700rpm(проблемът е на всяка скорост в тези обороти). Все едно и спираш бензина. След известно време вече влиза в нормален работен режим. Пипна ли педала на газта излита. Върви прекрасно на всяка скорост, но докато стигна до този момент изминава време...
Не съм сигурен дали ще помогне, но последните няколко дни наблюдавам, че като чакам на задръстване и това задръстване е на място с наклон(аз съм изкачващ се), колата там влиза работен режим и заковава 900rpm. След това си карам прекрасно, докато не й позволя да изтине много. Тогава се повтаря всичко.
Моля, ако някой се е сблъскал с подобно нещо или има свежи идеи, ще се радвам да обсъдим.
На колата са сменени: свещи, термостат(течеше), водна помпа(течеше), ремък, ролка и бензинова помпа.
Поздрави,
М
Нов съм във форума, за това нека се представя. Казвам се Марио, живея в София и от около месец съм собственик на Ford Sierra 1.6i 80hp 90г., моноинжекция.
Идвам с молба за помощ или съвет, относно проблем, който ме изнервя. И той е:
Сутрин на судено когато запаля колата, оборотите се повишават и работи ок, но след малко време(като загрее леко) оборотите започват да плуват.., падат до ръба на загасването и се вдигат. Също така гасне на няколко пъти(нямам проблем с паленето, пали веднага). Тръгвам с колата и няма никаква сила, натискам педала на газта, а тя не поема и не мога да вдигна повече от 30-40км.
След известно време почвам да вдигам повече километри но преминавам през сецане на колата между 1500-2700rpm(проблемът е на всяка скорост в тези обороти). Все едно и спираш бензина. След известно време вече влиза в нормален работен режим. Пипна ли педала на газта излита. Върви прекрасно на всяка скорост, но докато стигна до този момент изминава време...
Не съм сигурен дали ще помогне, но последните няколко дни наблюдавам, че като чакам на задръстване и това задръстване е на място с наклон(аз съм изкачващ се), колата там влиза работен режим и заковава 900rpm. След това си карам прекрасно, докато не й позволя да изтине много. Тогава се повтаря всичко.
Моля, ако някой се е сблъскал с подобно нещо или има свежи идеи, ще се радвам да обсъдим.
На колата са сменени: свещи, термостат(течеше), водна помпа(течеше), ремък, ролка и бензинова помпа.
Поздрави,
М
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Ford Sierra 1.6i
Колега, прилича на контактна история. Провери кабелите дали някой не дава лош контакт. Също е възможно дроселовата клапа да ти е клеясала и на студено трудно да отваря. Отвори и нея, почисти я и я смажи.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 май 2012, 14:22
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1.6i, 80hp, 90г.
- Status: Извън линия
Re: Ford Sierra 1.6i
Ще погледна, благодаря!
Очаквам и други предложения.
Също така смених и бензиновата помпа. Дадоха ми афтърмаркет която е с налягане 0.8 бар-а, а в АутоДата виждам, че пише 3 бар-а. Познати казват, че ако е 3 бар-а щяла да изхвърля бензина. Случайно някой да знае референтните стойности на бензиновата помпа за този модел с моноинжекция, че аз не мога да намеря оригиналната помпа.
Поздрави
Очаквам и други предложения.
Също така смених и бензиновата помпа. Дадоха ми афтърмаркет която е с налягане 0.8 бар-а, а в АутоДата виждам, че пише 3 бар-а. Познати казват, че ако е 3 бар-а щяла да изхвърля бензина. Случайно някой да знае референтните стойности на бензиновата помпа за този модел с моноинжекция, че аз не мога да намеря оригиналната помпа.
Поздрави
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Sierra 1.6i
Помпата ти е на 1 бар. Това е CVH моно инжекцион и няма как да работи с 3 бара.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Sierra 1.6i
При тези оплаквания оставям колата да преспи в сервиза и сутринта я паля, въоръжен с всички уреди и почва дебнене кой параметър и бяга, а и кодочетеца може да подскаже. Обикновенно се случва при полустуден-полузагряла кола около 40 градуса да прави мизерии, но виновниците са различни.
Поздрави
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта