Ford Sierra 1.6i

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
faijer
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 май 2012, 14:22
Модел на автомобила: Ford Sierra 1.6i, 80hp, 90г.
Status: Извън линия

Ford Sierra 1.6i

Мнение от faijer » 14 май 2012, 14:56

Здравейте,

Нов съм във форума, за това нека се представя. Казвам се Марио, живея в София и от около месец съм собственик на Ford Sierra 1.6i 80hp 90г., моноинжекция.

Идвам с молба за помощ или съвет, относно проблем, който ме изнервя. И той е:

Сутрин на судено когато запаля колата, оборотите се повишават и работи ок, но след малко време(като загрее леко) оборотите започват да плуват.., падат до ръба на загасването и се вдигат. Също така гасне на няколко пъти(нямам проблем с паленето, пали веднага). Тръгвам с колата и няма никаква сила, натискам педала на газта, а тя не поема и не мога да вдигна повече от 30-40км.
След известно време почвам да вдигам повече километри но преминавам през сецане на колата между 1500-2700rpm(проблемът е на всяка скорост в тези обороти). Все едно и спираш бензина. След известно време вече влиза в нормален работен режим. Пипна ли педала на газта излита. Върви прекрасно на всяка скорост, но докато стигна до този момент изминава време...

Не съм сигурен дали ще помогне, но последните няколко дни наблюдавам, че като чакам на задръстване и това задръстване е на място с наклон(аз съм изкачващ се), колата там влиза работен режим и заковава 900rpm. След това си карам прекрасно, докато не й позволя да изтине много. Тогава се повтаря всичко.

Моля, ако някой се е сблъскал с подобно нещо или има свежи идеи, ще се радвам да обсъдим.

На колата са сменени: свещи, термостат(течеше), водна помпа(течеше), ремък, ролка и бензинова помпа.

Поздрави,

М

Потребителски аватар
bmitev
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 1.6i

Мнение от bmitev » 18 май 2012, 10:32

Колега, прилича на контактна история. Провери кабелите дали някой не дава лош контакт. Също е възможно дроселовата клапа да ти е клеясала и на студено трудно да отваря. Отвори и нея, почисти я и я смажи.

faijer
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 14 май 2012, 14:22
Модел на автомобила: Ford Sierra 1.6i, 80hp, 90г.
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 1.6i

Мнение от faijer » 18 май 2012, 18:54

Ще погледна, благодаря!

Очаквам и други предложения. :)

Също така смених и бензиновата помпа. Дадоха ми афтърмаркет която е с налягане 0.8 бар-а, а в АутоДата виждам, че пише 3 бар-а. :idea: Познати казват, че ако е 3 бар-а щяла да изхвърля бензина. Случайно някой да знае референтните стойности на бензиновата помпа за този модел с моноинжекция, че аз не мога да намеря оригиналната помпа. :(

Поздрави

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 1.6i

Мнение от fordmaniac » 18 май 2012, 20:25

Помпата ти е на 1 бар. Това е CVH моно инжекцион и няма как да работи с 3 бара.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Sierra 1.6i

Мнение от fordmaniac » 19 май 2012, 07:00

При тези оплаквания оставям колата да преспи в сервиза и сутринта я паля, въоръжен с всички уреди и почва дебнене кой параметър и бяга, а и кодочетеца може да подскаже. Обикновенно се случва при полустуден-полузагряла кола около 40 градуса да прави мизерии, но виновниците са различни.
Поздрави

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта