Страница 1 от 1

Работна темп. на фисет 1.3 89-95

Публикувано: 24 май 2012, 12:06
от pkaramitev
Привет!
От скоро си взех фиестичката 1.3 моно.
Имам следното наблюдение за около седмица вече-малко загрява,според мен.
Вие ще кажете дали е така.
Като я запаля стрелката тръгва ,и спира съвсем в началото на надписа "НОРМ".
Все си мисля че трябва да стига до средата му,и там да си остава.
Стилът ми на каране е икономичен,и маршрута ми от 7-8 км става по булевард без задръствания светофари.
Вчера в града по задръстванията на моменти стрелката стига до средата,но като тръгнах ,и излязох от задръстванията температурата спадна отново в началото на надписа "НОРМ".
Също така перката така и не я чух да се включва.
Термостат не не съм сменял,и не знам дали е сменяван!?

Очаквам вашите компетентни мнения и препоръки.

Re: Работна темп. на фисет 1.3 89-95

Публикувано: 24 май 2012, 13:51
от dreadx
Термостатът държи температурата в средата на надписа NO'RM. При мен перката се включва една буква по-нагоре.
За 1-2 km макс. трябва да е достигнало работната температура. Виж да не ти е постоянно отворен термостатът.

Някой знае ли на колко градуса отговаря NORM и червеното по скалата на индикатора за температурата?

Re: Работна темп. на фисет 1.3 89-95

Публикувано: 24 май 2012, 13:59
от pkaramitev
Предположих че е термостат,но все пак да попитам!
Защото коли със странно поведение колкото искаш!
Преди години карах едно пежо 405 1.8 нормално си работеше на 98градуса,стрелката винаги седеше след половината,и аз се притеснявах!Но се оказа че този модел били така! :lol:

Re: Работна темп. на фисет 1.3 89-95

Публикувано: 24 май 2012, 14:51
от z42
На моето Галакси точно така му се държи термометъра на таблото. За няколко км едва влиза в N и отива към O. На дълъг път си стои на О, защото се охлажда по-добре от насрещния въздух. В града в трафика, особено при задръствания отива на R и не излиза от него, защото перката не позволява.
Въпреки това, субективно ми се струва, че е малко по-жежко при двигателя, от колкото трябва. Може и само да ми се струва, защото все-пак 2.3 си е голям двигател, не знам. Термостата го виждам, че си отваря и затваря, но имам едно на ум че не е зле да я измеря температурата.