Страница 1 от 1

Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Публикувано: 13 юни 2012, 20:17
от justman
Привет отново на всички! Ето и един бърз въпрос към всички които могат да помогнат...забелязах,че след известно шофиране отгоре върху мотора има съвсем леко омасляване като на мен ми прилича на заминала гарнитура,ако има там изобщо такава...не разбирам много от ford и diesel моторите им. 1.8 Endura DI 90ps.Та мисълта ми е колко време още може да се кара така или да е карам за смяна? Благодаря ви!

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Публикувано: 13 юни 2012, 20:29
от men1977
Много може да изкара колега,е стига само да не олива мотора разбира се :D .Ако е минимално омасляване,но пък те дразни смени гарнитурата на капака на клапаните и готово за известно време ще е сух,а прегледа ли маркучите и капачката за маслото,защото и от тях може да идва омасляването

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Публикувано: 13 юни 2012, 20:34
от justman
men1977 написа:Много може да изкара колега,е стига само да не олива мотора разбира се :D .Ако е минимално омасляване,но пък те дразни смени гарнитурата на капака на клапаните и готово за известно време ще е сух,а прегледа ли маркучите и капачката за маслото,защото и от тях може да идва омасляването
Благодаря за бързия иотговор! Не маркучи не само по капака на мотора минимално омасляване за сега а някой знае ли дали е скъпа процедурата? В смисъл гарнитурата и смяната й?

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Публикувано: 14 юни 2012, 16:27
от HACKO
Абе, тези капаци (предните), защо ги вдигате, нямате ли си друга по-хубава работа, та се занимавате с глупости?

Re: Въпрос за гарнитура на клапаните или незнам на ford focus di

Публикувано: 21 дек 2013, 23:24
от petergeorgiev
Здравейте ,искам да споделя своя опит относно смяна на гарнитура на капака на клапаните.През януари 2013 купих моя фокус 1.8 бензин.Имаше сериозен теч точно от тази гарнитура и заедно с обслужването ми я смениха с нова.Бях с минерално масло 4000 км и след като видях ,че маслото не мърда го смених със пълна синтетика 5W40 Castrol N клас-последния като стандарт за бензиновите мотори.Преди да го сменя съвсем леко протаяваше масло от предната част ,където са изпускателните колектори и от дясната страна където гарнитурата има две дъги.Ядосах се и този път реших да си сменя сам гарнитурата.Поръчах оригинална гарнитура на Elring каквато слагат в Мото пфое два пъти по -евтино от една сериозна фирма в Пловдив от която купувам всичко за фокуса.Когато свалих старата гарнитура останах разочарован от сервиза който я е слагал.Не бяха си направили труда да изчистят силикон от по-предишна смяна.Съвета ми към всички е ,ако имат възможност да си ги сменят сами и да не разчитат на недоказани сервизи коита претупват работата и ще ги набутат впоследствие с преразход на масло.Днес сложих гарнитурата със силикон Виктор рейнц-черен.Ще споделя за крайния резултат другата седмица.Оставил съм колата поне 15 часа заради студеното време без да я паля в гаража ,за да дръпне хубаво силикона.Оставил съм отворена и капачката на маслоналивната гърловина, за да дърпа по- бързо.