Регулиране на клапани на Фиеста куриер

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Фиеста
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Регулиране на клапани на Фиеста куриер

Мнение от Фиеста » 29 май 2020, 08:29

Благодаря на всички помогнали с мнения и съвет,благодаря .Относно Фордманиака съм съгласен, че стават грешки и не казвам нищо лошо, но каква обратна връзка - видях, че тече и просто ги стегнах. По същия начин болтовете на капака на клапаните бяха хлабиви при предишния реглаж при Фордманиака, въпреки че беше свършил страхотна работа. Ако бях се обадил или дошъл от майната си само време щях да загубя. Просто стегнах болтовете, но това се случва почти винаги при мен (не знам, може би съм изключение). Всеки път след майстор нещо трябва да притягам.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Регулиране на клапани на Фиеста куриер

Мнение от fordmaniac » 30 май 2020, 15:31

Тука ще поправя едно пропуснато разяснение, че то ще излезе, че хич не затягам болтове!!!
На твоята Фиеста като регулирам клапани и сменя гарнитурата, гледам да не забравям да разясня на пациента, че колата е с капак на клапаните конструкция около 1960 г. и е с КОРКОВА гарнитура!!! Тази гарнитурка има доста сериозно слягане и ги предупреждавам, че се налага едно притягане на четирите болта М6 след примерно две седмици до месец в зависимост от карането като километри!
Е затова казвам, че се звънка, че иначе ........
Ако не вярваш, ела при мен, регулирай си клапаните и ще сложим заедно нова гарнитура. Стяга се, проверяваме я заедно и след някое време ще я видим пак дали се е "олабила". Ще се убедиш сам.
А не " Всички са гадове".

Потребителски аватар
Фиеста
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Регулиране на клапани на Фиеста куриер

Мнение от Фиеста » 30 май 2020, 17:44

Сигурен съм че е така. Моя грешка. Извинявам се. Но след случая с незатегнатите клеми на акумолатора и изгасването на колата на ляв завой в тъмница, дето карат, като състезатели ми дойде в повече. До като се окопита и разбера, от къде е, изтръпнах. Отбелязвам, че това не беше ремонт при Фордманиака, а в един сервиз в Орландовци. И тогава всички майстори ми се видяха като оня педерас съдията Жоел Киньо

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Регулиране на клапани на Фиеста куриер

Мнение от HACKO » 30 май 2020, 20:28

Момчета, изяснихте се, моля ви по-нататък на лични да не заключвам!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 50 госта