Смъкване на глава на RS2000 4х4

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 26 юли 2012, 15:08

Колеги имам 1 питане... тъй като си оставих колата при 1 човек да види за какво става на въпрос ми се обажда вчера и ми казва, че главата неможела да се махне защото колата била 4х4 и всичко било много натрупано А затова трябвало да се изкарва целия двигател от коша..

Бих искал да помоля ако може някой с такава кола или човек, който се е сблъсквал с такъв проблем ТОЧНО на ТОЗИ МОДЕЛ Ескорт РС2000 4х4 96г. да изрази своето мнение!!

Много ще съм ви благодарен!!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от opex » 26 юли 2012, 15:24

Така е, на 4х4 главата е заварена между диференциала на задния мост и купето и трябва да се свали предното стъкло и антената за да се получи :roll:
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 26 юли 2012, 15:29

opex написа:Така е, на 4х4 главата е заварена между диференциала на задния мост и купето и трябва да се свали предното стъкло и антената за да се получи :roll:
Тоест с 2 думи не се пробва майстора да ме заварти, че да ми вземе повече пари за труд, а ми казва как трябва да станат нещата.

Благодаря ти колега за супер бързия отговор.

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от KOss » 26 юли 2012, 17:04

opex написа:Така е, на 4х4 главата е заварена между диференциала на задния мост и купето и трябва да се свали предното стъкло и антената за да се получи :roll:
Ако Сатурн е изравнен с Плевен и имаш 2 пресни яйца може и да минеш без сваляне на предното стъкло.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от opex » 26 юли 2012, 17:20

Ами колега аз така и не разбрах защо си оставил колата при този майстор, какво да види за какво става въпрос, но главата се вади както се вадят глави обикновено - маха се всмукателен и изпускателен, махат се ремъци, разкачат се малко кабели и тръбички, маха се капак на глава и т.н. отвиват се болтовете и се маха. Нищо по-различно от 'нормален' двигател. Или го мързи или не знае как да го направи, и в двата случая е добре за теб, тъй като на такъв майстор не бих дал да пипа по 'спортен' двигател.

@KOss - :lol: :lol: :lol: :lol:
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 28 юли 2012, 11:58

Ами колеги този майстор ми го препоръчаха... казаха ми че се е занимавал с РС-и и то не 1......

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от opex » 28 юли 2012, 16:57

Ми брат как тогава твоя няма как да стане, защото било много нагъчкано :lol: този мотор само на едно купе се слага... Или той ги приема само готови свалени :mrgreen: Не се ядосвай (ако се), аз просто съдя по наличната информация :wink:
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от deathstorm » 29 юли 2012, 11:47

Jamari0 написа:Ами колеги този майстор ми го препоръчаха... казаха ми че се е занимавал с РС-и и то не 1......
Аз се чудя защо толкова трудно се намира читав RS, то било щото тоя майстор ги "оправя" :)

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от peigera » 31 юли 2012, 00:48

Колега това че е 4х4 няма нищо общо с главата имал съм и 4х4 сега имам само с предно и трябва да ти кажа че разликата им е от доло а не горе при главата. Колата е много натъпкана по принцип понеже мотора идва голям за този кош в който е наврян но се вади глава без да е нужно да се сваля целия мотор . Отварял съм RS2000 и на двата ми RS2000 основните ремонти сам съм си ги правил. По усложнено е ако има климатик. Тогава без да свалиш двата радиатора не става. Ако имаш въпроси питай на ТИ съм. Който и да ти го прави трябва МНОГО ВНИМАТЕЛНО да огледа после всеки маркуч, всеки кабел от къде минава защото мястото е прекалено малко и частите си имат ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ места ако реши да прекара маркуч или кабел от другаде е МНОГО вероятно след това да имаш неприятности. Следвайте заводското изпълнение не творете на своя глава колата е скъпа като поддръжка

Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 31 юли 2012, 08:05

peigera написа:Колега това че е 4х4 няма нищо общо с главата имал съм и 4х4 сега имам само с предно и трябва да ти кажа че разликата им е от доло а не горе при главата. Колата е много натъпкана по принцип понеже мотора идва голям за този кош в който е наврян но се вади глава без да е нужно да се сваля целия мотор . Отварял съм RS2000 и на двата ми RS2000 основните ремонти сам съм си ги правил. По усложнено е ако има климатик. Тогава без да свалиш двата радиатора не става. Ако имаш въпроси питай на ТИ съм. Който и да ти го прави трябва МНОГО ВНИМАТЕЛНО да огледа после всеки маркуч, всеки кабел от къде минава защото мястото е прекалено малко и частите си имат ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ места ако реши да прекара маркуч или кабел от другаде е МНОГО вероятно след това да имаш неприятности. Следвайте заводското изпълнение не творете на своя глава колата е скъпа като поддръжка
Ами колега мойта е с климатик.. ся да разбирам че човека иска да си направи някой лев от мене... аз лично искам колата ми да стане като хората, а не по бързата процедура...

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от ЯЛТА » 31 юли 2012, 10:27

Jamari0 написа: ся да разбирам че човека иска да си направи някой лев от мене
Колега не се ядосвай, винаги когато отидем в сервиз, някой печели на наш гръб и не би било по друг начин. От където хи да го погледнеш клиента е на загуба, защото дава повече от колкото има.
За това съм доволен от качествен труд, въпреки изтънелия джоб.
Къде са ни Жигулитееееее.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от peigera » 31 юли 2012, 12:13

Ами тъка е колега но виж някой който е правел такава кола и има опит с нея. Мога да помогна по този въпрос и да те насоча. Гледам си от Варна. Поради каква причина искаш да сваляш главата и да е пилиш? Ако е за това което си мисля мога и по този въпрос да ти помогна и да получиш по добър резултат от това да пилиш глава и с МНОГО ПО МАЛКО ПАРИ . Пиленето на главата те ангажира да караш с високо октанов бензин ако искаш да имаш надежден мотор за по дълго време. Това да не е един черен РС2000 96г. който съвсем на скоро се продаваше.

Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 01 авг 2012, 09:01

peigera написа:Ами тъка е колега но виж някой който е правел такава кола и има опит с нея. Мога да помогна по този въпрос и да те насоча. Гледам си от Варна. Поради каква причина искаш да сваляш главата и да е пилиш? Ако е за това което си мисля мога и по този въпрос да ти помогна и да получиш по добър резултат от това да пилиш глава и с МНОГО ПО МАЛКО ПАРИ . Пиленето на главата те ангажира да караш с високо октанов бензин ако искаш да имаш надежден мотор за по дълго време. Това да не е един черен РС2000 96г. който съвсем на скоро се продаваше.
Да същия: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 39&t=57617" onclick="window.open(this.href);return false;

Причината поради която се отваря мотора е че още на първия ден от както купих колата си замина буксата на перката на радиатора... и тръгна да загрява колата извън града и това беше... не искаше да запали повече и я оставих в сервиза.....
А и най-тъпото беше, че човека от който купих колата ми каза за проблема с буксата, но когато прехвърлихме колата беше петък слетобяд и нямаше къде да оставя колата да я оправят...

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от cvetan.cenkov » 01 авг 2012, 18:08

И какво ще ти свалят главата затова че не пали Колко я прегря до каква температура мотора затегна ли Ако не е смесила водата и маслото търси причината другаде за това дето не пали а не сваляи главата

Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 02 авг 2012, 08:53

За съжаление е смесила вода с масло... затова се отваря главата... на 3-ти и 4-ти цилиндър няма компресия..

Не я оставих да прегрее зверската, видях я в момента в който почна да качва температурата, дори не влезе в червената зона..

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от ЯЛТА » 02 авг 2012, 09:16

Jamari0 написа: Не я оставих да прегрее зверската, видях я в момента в който почна да качва температурата, дори не влезе в червената зона..
Като загрее примерно 100 гр., и се загаси двигателя,- автоматично се повишава температурата на мотора с още 10- 15 градуса.
За това АКО е възможно веднага се долива охлаждаща течност или вода, до като поохлади, а след това се гаси мотора. За съжаление не винаги е възможна тази операция.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 02 авг 2012, 14:44

ЯЛТА написа:
Jamari0 написа: Не я оставих да прегрее зверската, видях я в момента в който почна да качва температурата, дори не влезе в червената зона..
Като загрее примерно 100 гр., и се загаси двигателя,- автоматично се повишава температурата на мотора с още 10- 15 градуса.
За това АКО е възможно веднага се долива охлаждаща течност или вода, до като поохлади, а след това се гаси мотора. За съжаление не винаги е възможна тази операция.
Успех.
Доста си прав колега ... а и аз закъсах точно преди заведението "5ти километър" посока Шумен

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от peigera » 02 авг 2012, 17:49

Ами колега какво да ти кажа освен да ми го продадеш :lol: . Така . Глава не се сваля кой знае колко трудно или иначе казано аз сам си е свалям за около час, час и малко в смисъл когато правих основен ремонт на моя РС2000 шлайфах блок, нови по големи бутала и така нататък когато сглобявах мотора вече беше станало 3 посреднош и съм забравил да затегна двата болта на разпределителните валове и затворих мотора. След 400км. пробег колата удари 6 клапана и за един ден свалих глава, набавих си всички клапани включително и нов обтегач на веригата (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НОВ ) НИКАКВИ ТАКИВА АЗ МОГА ДА ГО ЗАТВОРЯ И ТАКА НАТАТЪК. Препасвах клапаните (новите другите ги бях направил като беше свалена главата) и сглобих колата. Това ми отне около 6 часа имайки в предвид, че доста се забавих с намирането на клапани понеже първоначално ми бяха дали други а не за моята и ги връщах. Така, че не е кой знае каква философия да се свали главата. Ако имаш интерес ще ти опиша стъпка по стъпка как се прави.

Потребителски аватар
Jamari0
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 29 мар 2010, 14:34
Модел на автомобила: Escort RS2000 4x4 96г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от Jamari0 » 06 авг 2012, 08:43

peigera написа:Ами колега какво да ти кажа освен да ми го продадеш :lol: . Така . Глава не се сваля кой знае колко трудно или иначе казано аз сам си е свалям за около час, час и малко в смисъл когато правих основен ремонт на моя РС2000 шлайфах блок, нови по големи бутала и така нататък когато сглобявах мотора вече беше станало 3 посреднош и съм забравил да затегна двата болта на разпределителните валове и затворих мотора. След 400км. пробег колата удари 6 клапана и за един ден свалих глава, набавих си всички клапани включително и нов обтегач на веригата (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НОВ ) НИКАКВИ ТАКИВА АЗ МОГА ДА ГО ЗАТВОРЯ И ТАКА НАТАТЪК. Препасвах клапаните (новите другите ги бях направил като беше свалена главата) и сглобих колата. Това ми отне около 6 часа имайки в предвид, че доста се забавих с намирането на клапани понеже първоначално ми бяха дали други а не за моята и ги връщах. Така, че не е кой знае каква философия да се свали главата. Ако имаш интерес ще ти опиша стъпка по стъпка как се прави.
Колега много ще съм ти благодарен ако ми опишеш стъпките, защото много искам да му обясня малко на "майстора", а и все пак искам да знам как стоят нещата с двигателя за собствен интерес :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Смъкване на глава на RS2000 4х4

Мнение от HACKO » 06 авг 2012, 11:03

Какво да му обясняваш, глава се сваля по един и същ начин на всички мотори, ако не знае как и трябва клиентите да му обясняват........

Ето на това чудо (3.0 V6), няма как да му се свалят главите без да се свали мотора (не знам даже как се сменят дори свещите без да се свали мотора), ама на малък редови напречно разположен мотор.
Изображение
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта