Страница 1 от 1

Мондео - проблем с оборотите на празен ход

Публикувано: 06 авг 2012, 15:10
от minky
Здравейте колеги,
съжалявам, че повдигам отново тази тема, търсих в архива, но не успях да намеря решение за проблема. А той е следния: когато колата е студена, пали и работи нормално. Щом я покарам 1/2 час и я загася и после се опитам да я запаля докато е още топла, в момента, в който си махна крака от газта, колата директно си загасва. След като я запаля, се държи нормално, просто няма обороти на празен ход. Това, което не знам дали има връзка е, че гаечния ключ на таблото свети непрекъснато, откакто купих колата миналата година. Пробвах на два-три пъти да изключа акумулатора, изгасва за ден-два и после пак се появява. Незнам дали има общо, но последно сменях термостат и като че ли всичко започна от тогава. Говорих с един познат и той каза, че всичко е просто съвпадение. Колата е Форд Мондео, 1.8i, 16V, 1995г. Моля помагайте.

Re: Мондео - проблем с оборотите на празен ход

Публикувано: 06 авг 2012, 16:04
от _bioHAZArd_
Гаечният ключ е за смяната на маслото, гаси с едно копче в жабката - потърси има 10тина теми за него :)

Re: Мондео - проблем с оборотите на празен ход

Публикувано: 06 авг 2012, 17:35
от minky
_bioHAZArd_ написа:Гаечният ключ е за смяната на маслото, гаси с едно копче в жабката - потърси има 10тина теми за него :)
т.е. не показва, че има натрупани грешки ли?

Re: Мондео - проблем с оборотите на празен ход

Публикувано: 06 авг 2012, 19:08
от men1977
Да колега няма грешки има теми как се изключва лампата,но на кратко сваляш жапката и като погледнеш отдоло под таблото към калника ще видиш един бутон с гаячен ключ даваш на контакт и натискаш бутона за 5-10 секунди и лампата трябва да угасне :wink:.Относно проблема ти с празния ход си почисти клапана/моторчето/за празния ход и маф сензора и колицата ще се пооправи. " Незнам дали има общо, но последно сменях термостат и като че ли всичко започна от тогава. " Ха сега го видях това за термостата и може да не е съвпадение,а просто при смяната да е засегнат по някакъв начин датчика за температурата,който е точно на термостатното тяли и ако е прекъснат или укасен някой от 2-та кабела точно от там ще ти идват и ядовете.Провери си датчика и ако е от него причината оправяй го и си ок а за по-горните неща и профилактично да ги почиштиш е още по-добре има теми ако не ти е ясно как стават нещата