Страница 1 от 1

съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 07 авг 2012, 15:34
от swet
Здравейте, от скоро имам този автомобил (производство 2002) и започна да ми прави проблем (според мен) със съединителя. Ако подам рязко гориво започва да се увеличават оборотите без да се увеличава скоростта. От различни фирми ми предлагат съединители на цени от 300 лв до 450 лв и лагер помпа от 200 лв до 300 лв. Трябва ли да сменям тази лагер помпа ако си работи и какъв точно трябва да е съединителя?
VIN WF0HXXGAJH2U75971

Re: Скоростна кутия Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 07 авг 2012, 17:43
от HACKO
Проблема не е в скоростната кутия а в Съединителя, това е отделен агрегат. На въпроса трябва ли да сменяш лагера, отговора е в зависимост от това дали ще сменяш съединителя сам или някой ще ти го сменя (по-вероятно щом питаш). Хидравличния лагер-помпа има живот, най-често малко повече от феродовия диск на съединителя (който е износен при тебе), но не колкото два. Така че ако спестиш парите за смяна на лагера сега, рискуваш след няколко месеца да дадеш още веднъж пари за труд по смяна на лагера (процедурата е една и съща). Тъй като се поврежда хидравличната част на лагера, а това става почти отведнъж, никой не може да определи колко ще издържи лагера. Механичните лагери са вечни и евтини, но лагер-помпите са консуматив и са скъпи. Има и още едно ужасно нещо маховика, който на старите коли нямаше как да се повреди, а след 2000г производителите го направиха демпферен и стана консуматив, при това много скъп. Той също се сменя на определени километри, на много места се препоръчва да се сменя със съединителя.

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 07 авг 2012, 22:05
от swet
Грешка на езика поправил съм го на съединител :oops: . Дали ще може да прецени "майстора" дали маховика трябва да се смени или да го сменям и него. За лагер-помпата ми казаха да го сменям независимо дали се е преебал. Мерси за коментара

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 07 авг 2012, 22:37
от HACKO
Не знам, това недоразумение съм го виждал само на картинка. Цената му обаче е много голяма и си заслужава риска да не се смени, докато не се разтропа.

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 08 авг 2012, 08:40
от synthez 3D
Тя тая Фиеста май е с обикновен маховик.Може и да се размине смяната му,ако не е двумасов,но това ще се разбере след като се отвори.

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 08 авг 2012, 11:45
от bateto_toshko
За съжаление май е със двумасов маховик.Да се надяваме , че версията ми на микрокат е много стара и греши , но ето това излиза:
Изображение

цената му варира от 1000-3000 лв , все пак фиестата е бюджетна кола дано да хванеш долната граница и дано да не е за смяна разбира се.И аз бих рискувал едни 150 лв труд , и не бих го сменил ако е в добро състояние.

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 08 авг 2012, 19:46
от swet
Хора оставете тоя маховик че се отчайвам вече. bateto_toshko можеш ли да видиш какъв трябва да е феродовия и притискателни диск, че много магазини обиколих и никои не може да каже какъв точно трябва да бъде (има ги с 2 размера) всички казват като го разглобиш тогава ела и ако не е мн. нахално лагер-помпата каква трябва да бъде, че и при нея има дилема.
FIESTA 5T 1.4TD TREND
Type/Variant/Version - JH1 FIESTA/F6JA1/5BABLF

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 09 авг 2012, 00:26
от bateto_toshko
не ми го показва размера в Микрокат , само finis номерата.Ето ти таблицата:по ред на номерата 1-лагер , 2 комплект феродов и притискател(нов за стар)3-комплект рециклиран и 4 май е за автоматична кутия(не за тебе)
Изображение
Алтернативи на Luk , Valeo i ...странната и нечувана за мен марка Aisin :roll: :
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10154
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10151
отделно изскача и някакъв инструмент за монтаж на нещата който е 14 лв
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_73060

Ако цените са актуални (трябва да провериш във Мото Пфое) чарковете излизат всичко 600 лв с лагер помпата(с рециклиран феродов диск)
Алтернативни части(така им викат на Luk i Valeo) пак излизат около 600 лв. :) Този комплект на фирмата Aisin не знам що за стока ще е , със него ти излиза 490 лв комплекта с помпата(аз не бих рискувал , освен ако поне няколко човека не се изкажат в негова полза)
При това положение аз бих купил всичко от Мото Пфое , там ти търсят частите по VIN и вероятността да объркат е по-малка.
според drive.bg , комплекта е с диаметър 210 мм ;Маховика го зарязахме за сега :) ,

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 09 авг 2012, 11:59
от swet
От Мото Пфое ми дадоха цена за к-т рециклиран съединител 460лв и лагер-помпа (не се рециклира) 179лв, аз на Valeo съм наперил частите съответно 330лв и 180лв. Майсторът ми твърди, че е сменял такива и е слагал на Valeo и вече са надхвърлили 100000 километри. Вече я разглобяват и най-вероятно ще сложим Valeo.
Благодаря за информацията която ми дадохте, след няколко дни ще пиша какво е станало и кое колко ми е струвало.

Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW

Публикувано: 17 авг 2012, 13:22
от swet
Ремонта приключи успешно преди няколко дни и резултата е 600 лв за части и труд, демпфера не е сменян (майстора твърди че му няма нищо :lol: ).