Страница 1 от 1
скъсан разпределителен вал
Публикувано: 08 авг 2012, 13:52
от лудия
Здравейте колеги,доста време ме нямаше но пак се върнах (бях извън граница). Последния път когато писах стоях пред въпроса двигател или направо кола.Заложих на двигатела но до днес.Днес както си карах с 40км.скъсах и ремъка и разпределителния вал.Та въпроса ми е след това нещо да разглобявам ли да видя как е или направо да я натъпкам с още желязо и на вторични.В прочем колата е форт ескорт 1,8д 1992г..И ако има някакво значение вала е скъсан близо до шайбата. Благодаря предварително

Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 08 авг 2012, 18:54
от ЯЛТА
В най лошия случай са ударили няколко, не по малко от 4 клапана в буталата и има от тях криви, което е довело до счупване на разпределителния вал. Преживял съм го и на Сиера, и на Мондео. Ремонта е до 300 лв.,в зависимост от цената на нов или стар разпределителен вал, и дали ще решиш да прогониш главата след като вече е свалена за смяна на криви клапани. Но 1.8 Д - без турбо е железен мотор, и ако няма ръжда колата, спокойно може да си я отремонтираш.
А тук има един Орион 1.8 Д на части:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=58230
Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 08 авг 2012, 20:00
от лудия
Колега с 1-то съм съгласен но с "железния мотор"не.Миналата година ей така от нищото ми падна гнездо на клапан и помля бутало,глава,цилиндър.Направо сложих др.мотор.Сега пък вал.Не мога да разбера дали аз или колата е карък но ТЕНКС за инфото.
Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 08 авг 2012, 20:32
от ЯЛТА
лудия написа:Колега с 1-то съм съгласен но с "железния мотор"не, но ТЕНКС за инфото.
Железен в смисъл че зимно време си пали от четвърт,- ако е изправен де, за разлика от турбо- моторите на 8-10 сек. въртене, това за до 1999 год. примерно.
Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 08 авг 2012, 21:17
от лудия
Да наистина зимата бе чудесен,при -27*/-30* ок но само толкова.
Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 09 авг 2012, 00:59
от HACKO
Добре де, защо за скъсания ремък виниш мотора?
Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 09 авг 2012, 15:22
от bateto_toshko
HACKO написа:Добре де, защо за скъсания ремък виниш мотора?
Защото явно не може да определи дали вината е у самия него(че не го е сменил навреме) или в продавача (че му е продал фалшив ремък или ролка )

Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 10 авг 2012, 12:24
от escorttd1
ЯЛТА написа:лудия написа:Колега с 1-то съм съгласен но с "железния мотор"не, но ТЕНКС за инфото.
Железен в смисъл че зимно време си пали от четвърт,- ако е изправен де, за разлика от турбо- моторите на 8-10 сек. въртене, това за до 1999 год. примерно.
Това за паленето не е вярно! Прилагам доказателствен материал:
http://www.youtube.com/watch?v=dy8DTgDfv4Q&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 10 авг 2012, 13:30
от ЯЛТА
escorttd1 написа:
Това за паленето не е вярно!
НЕ пали , защото не е изправен, кое тук е чудното.
Re: скъсан разпределителен вал
Публикувано: 10 авг 2012, 22:46
от escorttd1
Твърдиш, че турбо дизелите палят за 8-10с. Това изобщо не е вярно. На клипчето се вижда как пали замръзнал турбо дизел- със завъртането е готов!
Отклонихме се от темата, за което се извинявам на лудия и съвета, който му давам е да изпрати колицата на заслужен отдих в някоя морга. Няма смисъл да се реанимира 20 годишна кола. Знам, че за времето си е била желязна, и аз съм имал такава, но не може да се върне назад времето.
Поздрави!