focus 1.6 бензи 2000 гори масло
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 05 сеп 2008, 13:44
- Модел на автомобила: Focus
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
focus 1.6 бензи 2000 гори масло
Здравейте,
имам голяма сага с моя двигател, когато го купих 2008 година не забелязах да има някакъв проблем, по-късно установихме, че гори масло.
Смених гумички на клапани. Продължи да гори масло, но понеже не го карах много си карах така, доливах често каквото масло ми падне.
Наложи ми се да попътувам малко и установих, че на 100-200 км изчезва почти литър масло- щеката от макс. отива на мин. и с доливане на литър от мин. отива на макс.. Така един слънчев ден изминах повече км. и не долях масло. Започна едно тракане. Намерих масло и долях, тракането намаля и се прибрах криво ляво с много малка мощност.
Сега сме отворили двигателя. Има счупен по ръба един клапан около 3-4 мм. Гумичките на клапаните са си меки. Няма никакви видими проблеми.
Единия от цилиндрите зацапваше свещ, на точно този цилиндър се е пробил единият клапан.
Извадихме буталото и по него или по сегментите няма видими наранявания. Компресията на първият цилиндър я нямаше(явно заради клапана), а на другите цилиндри е 14-15 бара. В какви граници е нормална компресията?
Въпроса е какъв може да е проблема с горенето на толкова много масло. Разбрах, че в нормата е да гори 1литър на 1000км в най-лошият случай, а моя гори 1л. на 100-200 км. Яко пуши от ауспуха!
имам голяма сага с моя двигател, когато го купих 2008 година не забелязах да има някакъв проблем, по-късно установихме, че гори масло.
Смених гумички на клапани. Продължи да гори масло, но понеже не го карах много си карах така, доливах често каквото масло ми падне.
Наложи ми се да попътувам малко и установих, че на 100-200 км изчезва почти литър масло- щеката от макс. отива на мин. и с доливане на литър от мин. отива на макс.. Така един слънчев ден изминах повече км. и не долях масло. Започна едно тракане. Намерих масло и долях, тракането намаля и се прибрах криво ляво с много малка мощност.
Сега сме отворили двигателя. Има счупен по ръба един клапан около 3-4 мм. Гумичките на клапаните са си меки. Няма никакви видими проблеми.
Единия от цилиндрите зацапваше свещ, на точно този цилиндър се е пробил единият клапан.
Извадихме буталото и по него или по сегментите няма видими наранявания. Компресията на първият цилиндър я нямаше(явно заради клапана), а на другите цилиндри е 14-15 бара. В какви граници е нормална компресията?
Въпроса е какъв може да е проблема с горенето на толкова много масло. Разбрах, че в нормата е да гори 1литър на 1000км в най-лошият случай, а моя гори 1л. на 100-200 км. Яко пуши от ауспуха!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: focus 1.6 бензи 2000 гори масло
Ами от какво, мотора е за ремонт, оправете клапаните, сменете сегментите и може да се оправи. Добре е да се премери износването на цилиндрите, щото може да е за шлайф. Това се мери с индикатор до хилядна от мм, не се вижда с просто око. Добрата компресия дава надежда че само сегменти ще свършат работа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта