проблем с оборотите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lozanov_pk
Status: Извън линия

проблем с оборотите

Мнение от lozanov_pk » 15 сеп 2006, 20:06

имам проблем с оборотите!колата е ескорт 1.8 пълна инжекция 16 винтила,сутрин когато е студена колата пали перфектно,работи около1-2минути и след това сваля рязко оборотите или гасне или започва да се тресе за секунда след това пак качва оборотите и след това пак повтаря останалото!това е докато не загрее малко около 5-8 минути работа!прави ми впечатление че изкарва малко черен пушък в този момент.моля дайте съвт!

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 15 сеп 2006, 20:45

Почти сигурен съм,че това е фабричен дефект при този вид двигатели Ако след като загрее мотора всичко е наред-няма проблем

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

А бе как така спокойно

Мнение от Goshko » 05 окт 2006, 16:46

Аз имам точно същия проблем и хич не съм спокоен. Както е писал DISC, явно сме със първото поколение Zetec-и, които имат проблем със залепващи клапани. И на мен ми се люля целия двигател, люля и купето, не работи равномерно и ако не угасне е щастие. Това при мен започва от 30-тата секунда след студен старт до 5-6-а минута. Дано някой да е имал този проблем и да го е оправил. Има бира от мен ако каже как да се справим.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 05 окт 2006, 18:48

абе хора я си проверете клапаните за празен ход и тогава мослете за залепващи клапани. първо правило при зетек - когато има проблем с празния ход първо проверете клапана за празен ход - убедил съм се в това от личен опит и ядове.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 05 окт 2006, 21:29

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
ето ти една от многото теми по въпроса както и ако търсиш по автор използвай името - disc
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 43 госта