Страница 1 от 1

Съединител за фокус МК1 ТДЦИ

Публикувано: 25 сеп 2012, 19:33
от Conan_1
_friends_

Питам разбиращите и с опит хоpа из форума за мнение! Наближава смяна на съединителче и ако се окаже ,че и маховика е тръгнал въпросът ми е двумасов ли да вземам или солиден и каква е разликата между двата?! ще имали промяна в поведението на колата и някаква вреда за двигателя. Все пак страх лозе пази а и двумасовия си е стандарт на производителя ,но за жалост много скъп .Другото което ме притеснява е ,че на другите две коли съм ги сменил вече като в последствие се появи неприятен шум при отпуснат съединител който изчезва когато натиснеш педала, комплектите са нови ЛЮК и сменяни в различни автосервизи докато преди смяната нямаше разлика и шум БЛАГОДАРЯ ! _friends_

p.p.- Мнения за Валео и Luk комплекти, един от двата ще да е
:idea: :?:

Re: Съединител за фокус МК1 ТДЦИ

Публикувано: 25 сеп 2012, 20:32
от HACKO
Шума е функция на скоростната кутия, има го в почти всички стари Фордове.
Нищо не може да се повреди от конвенционален маховик, естествено трябва да се сложи и конвенционален феродов диск (със демпфер). Аз съм за конвенционалния.

Re: Съединител за фокус МК1 ТДЦИ

Публикувано: 26 сеп 2012, 06:25
от DTM
Колега, тук може да намериш информация относно смяната на демпферен с едномасов маховик.
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 0%B8%D0%BA

Re: Съединител за фокус МК1 ТДЦИ

Публикувано: 28 сеп 2012, 13:17
от Miri4
Има доста писано по темата и сътветните графики на вибрациите , но като извод не го прави ако не искаш скоро да хвърляш скоростна кутия.