как да разбера дали двигателя ми е за ремонт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mITE
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от mITE » 29 сеп 2006, 15:28

mrdds написа:при твоите симптоми не мисля че си за ремонт.И моята изпушва при палене на студено и си знам че гумичките на клапаните са за смяна и чакам още да му дойде времето.Доливам около 700мл.масло,и моята няма ряз на газ-но като имаше ряз гореше 15/100.В събота щях да махам катализатора,ходих в един сервиз за ауспуси,в който момчето сложи някакъв уред на мястото на ламбдата и измери налягането,след което каза че всичко по изпускателната система е в ред и няма причина да се маха.
Така че по добре виж настойката на газовата.
А за бензин и моята вече не върви така както вървеше преди слагането на АГУ.
За тва по добре да си ми гори 8 градско ама като да натисна да знам че натискам :wink: :twisted:
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 29 сеп 2006, 21:45

сега колицата ми е добре,и на газ я оправих. Писал съм във темата за АГУ.Само че,ми дойде на акъла защо няма толкова ряз .И вече съм на 80%сигурен че е от хидравличните повдигачи,защото"тропат" яко:) и двигателя не ползва целия ресурс,който има. Като не се отварят клапаните колкото трябва няма,как да влиза достатъчно гориво и да излизат изгорелите емисии.Кажете вие, дали сте на мое мнение или дайте друга идея:)

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 29 сеп 2006, 23:53

Така е има резон - ако не се отварят напълно клапаните и динамиката ще куца дори в един момент двг ще започне да не може да се развърта във високи обороти по време на движение; при непълно отваряне на клапаните има рязък спад на мощността вследствие на не пълното пълнене и не пълното продухване на цилиндрите, което при натоварено движение се компенсира с по - силно натискане на газта, от което разхода отива в небесата!

Захари
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Захари » 16 окт 2006, 10:11

Здравейте. Тъкмо щях и аз да питам има ли смисъл да ремонтирам двигателя, но в предишните мнения горе-долу добих представа. Моят Ескорт и преди си гореше масло, но по малко. Напоследък започна на 1000 километра да иска по половин литър. Че гумичките са отишли е ясно. Чудех се дали проблемът не е по-сериозен, нещо със сегментите, но при мощността почти няма разлика. Върви си както преди. Има ли смисъл да отварям двигателя или да си доливам масло?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 окт 2006, 15:34

Ако и след смяната на гумичките разхода на масло остане в същите рамки имаш проблем. Завишен разход може да се получи освен от сегменти и от износени водачи на клапаните, тогава няма значение че гумичките са нови.

Потребителски аватар
kotzetoo
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 11 ное 2006, 13:58
Модел на автомобила: сиера 1.6
Местоположение: смолян
Status: Извън линия

Мнение от kotzetoo » 11 ное 2006, 14:34

и на мен ми гореше масло и 15 на 100 газ смених гумички- ништо оказа се изгорял клапан._10лв. бр.сега заспа.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта