Гасне на ниски обороти?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Гасне на ниски обороти?

Мнение от Overclock » 25 сеп 2006, 21:28

Колата е Ескорт 1,8 16V 96г.Някой има ли идея от какво може да е?Независимо дали е загряла или не, изключа ли от скорост оборотите падат и двигатела гасне.При студен двигател се случва по-често отколкото при загрял, но дори когато е достатчно загрял, примерно карам по магистралата със 120-130, изключвам от скорост и колата гасне.Има и още нещо.По принцип оборотите и плават.Много често при изключване от скорост оборотите си остават около 3000 за няколко секунди.В Мотопфое "Бургас" я гледаха все едно е "Бентли" 2006год. и след 2ч. чесане по ушите решиха че е от клапана за празен ход, които струва само някакви 300лв., но не е сигурно дали ще се оправи като го сменят X(: Някой има ли идея какъв може да е проблема и ако можете да ми препоръчате по-сериозен сервиз или майстор около Бургас *00139*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 сеп 2006, 23:12

Закарай я на диагностика и недей да сменяш нищо преди това .. Там ти казват какво е ! Ако стреляш на посоки може цял живот да си сменяш!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 25 сеп 2006, 23:26

Ами аз на диагностика я карах в МП, но нищо конкретно.Ако ги слушам тях трябва да започна да сменявам едно по едно докато в един момент не уцеля дефектната част.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 26 сеп 2006, 09:27

Има доста писано в форума за клапана на празния ход. И моята гаснеше понякога на свободна. Свалихме го този клапан и го почистихме и сега е добре.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 26 сеп 2006, 10:14

проблема е 99% в клапана. преди да го сменяш пробвай с почистване и ресет на еку-то

Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от kontrol » 27 сеп 2006, 07:27

мноооооооогоооо тъппп въъппроссс.... :oops: тоз клапан къде се намира да го.... почистя де! че съм на същия хал.
The Escort Power !!!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 27 сеп 2006, 09:16

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED

Имаше и други теми...тая излезе първа с търсачката

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта