Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ptashkov
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 15 авг 2006, 14:20
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Бензин 2009 г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Мнение от ptashkov » 22 ное 2012, 09:44

Здравейте, колеги. Имам следният проблем с моя фокус, МК1, бензинов-1.6, 1999 г. -на колата има поставен ГИ, като вече съм минал около 45 000 км на газ. Ако изгася колата студена, на около 30 градуса достигнати работна температура, още преди да е обърнала на газ(обръща на газ автоматично след 35 градуса), при следващото запалване се чува като опит да припали, някакво разтрисане и угасва. Някой път същото се получава и при вторият ми опит за запалване и запалва чак от третият път, като не я мъча на стартер. Ако съм я изгасил, вече като е загряла (след около 35 градуса) пали веднага при завъртане на ключа. Не мога да установя от какво идва проблемът и приемам всякакви идеи за проблема!

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Мнение от urgan » 22 ное 2012, 09:51

Пробвай да спреш газта от кранчето на бутилката и пробвай да видиш как ще запали на сутринта, ако проблема изчезне то ще си открил причината. Както го описваш ми прилича че се дави мотора.
Изображение

Потребителски аватар
ptashkov
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 15 авг 2006, 14:20
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Бензин 2009 г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Мнение от ptashkov » 22 ное 2012, 11:26

Проблемът е там, че обърне ли на газ и ако съм я угасил след като вече е била на газ, след това пали без проблем. Когато я изгася все още студена и не е обърнала на газ, тогава пали трудно, Примерно съм я изгасил предната вечер и била ба газ, сутринта си пали без проблем. Но след като съм я запалил сутринта и изгася докато е все още на бензин, тогава го прави този проблем. Независимо дали е стояла 10 мин от гасенето или три часа. Сменил съм бобината преди 5000 км , свещите са на моторкрафт на около 15000, км, кабелите са добре. Не знам друго от какво може да е.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Мнение от urgan » 22 ное 2012, 11:33

За мене нещо по газовата ти прави проблема. Нека да чуем и други мнения все пак.
Изображение

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Мнение от ceco georev » 22 ное 2012, 11:55

Преди да палиш дай на контакт няколко пъти с 2-3сек изчакване и тогава пали.Така помпата ще качи хубаво налягане.Ако по този начин пали без проблем си за бенз филтър или ти е нагоряла бугсата на бенз помпа.

Потребителски аватар
ptashkov
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 15 авг 2006, 14:20
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Бензин 2009 г.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Мнение от ptashkov » 27 ное 2012, 14:03

Колега и това съм пробвал, няколко пъти преди да запаля давам на контакт докато спра да чувам помпата и след това паля и пак си е същото! Други идеи?

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.6 МК1 трудно палене студен!

Мнение от ceco georev » 27 ное 2012, 20:26

Ами влез в тест режима на таблото и виж дали дава някакви грешки.Ако има ще ги мислим ако не отиди на една диагностика.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта