Страница 1 от 1

Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 27 ное 2012, 10:22
от светослав стоянов
Здравейте отново :D Снощи се е случило следното ,бащата пали да се прибира от работа ,спира пред магазина,пазарува и след това като пали да си тръгва не иска да запали. Обади се ,отидох и се чува едно различно въртене. Днес го изтеглих до сервиз и казаха ,че е скъсала ангренажен ремък. Колко може да ми струва евентуално ремонта и има ли смисъл да я правя, че ме засилиха ,че нямало да е евтино? Имат ли някаква защита тези Фордове? Модела е Ескорт 1.8 Д - 1995 година. Следващия момент е д я пускам за части или с куката и за скраб.

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 27 ное 2012, 10:42
от urgan
Нямат защити, особено пък дизелите. Ще е сгънала клапаните това е едното. Като се отвори се почват гумички на клапаните, гарнитури, простотии и цената може да стигне 4-500 лв с труда и частите. Така че си преценявай струва ли си да се прави.

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 27 ное 2012, 12:47
от светослав стоянов
Сега я взех от сервиза. Цената е 400 лева с труда. За мен е безмислено. Ще я пусна за части ,ако не се намери кандидат я засилвам на вторични. :D:

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 27 ное 2012, 14:03
от GAZ66
Това е правилното решение.
Мисля даже че сервиза са ти казали малка сума,през 2009 г. за същия проблем платих 650 лв.(пари дадени на вятъра,след 2 години колата я дадох на вторични)

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 27 ное 2012, 20:15
от Lancer
светослав стоянов написа:Сега я взех от сервиза. Цената е 400 лева с труда. За мен е безмислено. Ще я пусна за части ,ако не се намери кандидат я засилвам на вторични. :D:
Ако си струва колата е добре, ако се спре на 400 лв. Аз като ударих клапани направо разкарах главата и купих друга, но то са ти ремък, ролки, гарнитури, труд и не е лесна работа да се спре на 400 лв.
Само като отидох при тия, които се занимават с глави и като погледнах ценоразписа... И си викам от мен имате един среден пръст, купувам друга и забравете да ви дам 250-300 лева за:
-миене
-проверка за вътрешни спуквания
-подмяна клапани
-подмяна гумички
-напасване клапани
-шлайф глава
-и не знам какви си още изгъзици, все добре остойностени...
Нда, челата на буталата също не винаги оцеляват при тази близка среща с клапаните.
А и да не забравя, огледайте си ремъците и ако случайно някой е с flenor най-добре да тича да го сменя, че моя замина за около 30 000 км, изобщо не съм безхаберника, който се мъчи да изкара 100000 км с тия ментета, чак като ударих видях, че повечето майстори просто не ги слагат на кола, която удря клапани.

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 27 ное 2012, 23:47
от ЯЛТА
Запалих я, заработи и угасна. Това преди 2 год., дефектен ремък на 1000 км.,- 4 криви клапана, 200 лева, и от тогава си се движа без проблем. Половината от офертираната цена са шменти капели. Когато се отвори си показва какво- що, но това е за който разбира, останалите ги пързалят по тънката лайсна. Проблем има ако се скъса при висока скорост,- тогава "удрят" повече клапани- Ако купето ти е здраво- без ръжда, може да си позволиш да я ремонтираш, все пак 1.8- Д, си е добър и вечен мотор. Като се свали капака ще се види има ли заседнали клапани,- което ще значи изкривени. Щом не е запалила, значи се е скъсал не по време на работа, а при въртенето. Има вероятност да се мине само с ангренажен ремък, но това е само вероятност. А тук можеш да попиташ за глава:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 29#p443134

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 28 ное 2012, 00:32
от S_C
той двигателят не е лош....ама като е сложен в Ескорт, нещата стоят мааалко различно.В твоя случай си се чудил как по-бързо да го оправиш.С Ескорта...повечето хора се чудят кога най-после нещо ще си е_е ма_та толкова генерално по тая кола,та да се отърват от нея.И е факт,че минава много време преди това да се случи,защото са корави добичета.:)))

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 28 ное 2012, 19:30
от DEZNAM
Сложете и ремък и пробвай да видиш дали ще врътне да запали... моя бивш чист дизел ескорт набор 93 така на място като запалих и се изгаси сам.. и виках край ще я хвърлям да ама не сложих ремък 2-ра употреба да видя дали може да има чудо .. ем явно има запали от воле и си движеше доста добре 140 хвърчеше .. така ,че пробвай с някой стар ангренажен ремък да го сложиш и да видиш дали ще запали _friends_ та пробвай не боли най много да ме черпиш после

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 30 ное 2012, 20:13
от tushan
Колега,ще ти излезе около 100лв.Ако е читав ескорта го прави,че с тия новите коли....Гарантирано имаш поне 3 клапана криви.Хубавото е,че копуваш само клапаните- те са по около 10 лв.Форда няма водачи защото главата е чогунена.Имай предвид,че се продават и ремонтни клапани които са по широки.И накрая един съвет от мен за всички съфорумци-глава на дизелов форд не се шлайфа!!!

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 30 ное 2012, 22:55
от diesel1.6
Че аз ги шлайфам... щом има кривина. Като не шлайфам, има проблеми с гарнитурите :)
Колата от темата трябва да се поразглоби и ще се разбере какво да се прави.

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 15 сеп 2014, 22:50
от Dany_iv
Здравейте,

Нов собсвеник съмна Фиеста 97г. 1.8д

За да се смени агренажа ( фиеста 97 г ), какво трябва да се разглоби.
Гледам горния тампон на двигателя пречи. Само той ли или има и още?

Поздрави.

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 15 сеп 2014, 23:02
от ЯЛТА
Dany_iv написа:Здравейте,Нов собсвеник съмна Фиеста 97г. 1.8дЗа да се смени агренажа ( фиеста 97 г ),какво трябва да се разглоби.
Гледам горния тампон на двигателя пречи. Само той ли или има и още?Поздрави.
Сменява се през предна дясна гума, свалят се карантиите, и от там се работи. И работата не е простичка.........

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 22 сеп 2014, 12:53
от Dany_iv
ЯЛТА написа:
Dany_iv написа:Здравейте,Нов собсвеник съмна Фиеста 97г. 1.8дЗа да се смени агренажа ( фиеста 97 г ),какво трябва да се разглоби.
Гледам горния тампон на двигателя пречи. Само той ли или има и още?Поздрави.
Сменява се през предна дясна гума, свалят се карантиите, и от там се работи. И работата не е простичка.........
Извинявам се, че пиша тук...

Благодаря за инфото... Попаднах на следния сайт. Беше ми полезен.

http://proford-spb.ru/zamena-remnia-grm ... -1996.html

Свалих главата. Има един крив клапан. Ремъка е леко с износени зъби..
И един въпрос.

Ремъчната шайба на водната помпа е хлабава към оста.
Така ли трябва да бъде? Набива ли се ( има конус ) или трябва да си е " неразглобяемо съединение " Иначе самата помпа няма луфт.

Поздрави

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 22 сеп 2014, 20:01
от ЯЛТА
Преди всичко е добре да бъде сменена и водната помпа, особено ако не и знаеш годините, и ако е опъваща ролка на ангренажния ремък, както при Мондео дизел.

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 26 окт 2014, 20:28
от Dany_iv
Здравейте,
Вече колата се движи. Гарнитура, 2 клапана, гумички, напасване, водна помпа, паразитни колела и ремък.. Някъде към 200 лв.
Пали от первото превъртане, а бях чел че фордовете са зле на студено. Трябва да се постегне и ходовата част, но.. да се позатопли времето.

Малка, уж евтина кола пък консумативите и са хем не евтини, хем задължително се сменят често, иначе може да докарат големи проблеми.

Re: Скъсан ремък ,има ли смисъл от ремонт?

Публикувано: 27 окт 2014, 10:14
от ЯЛТА
Dany_iv написа:Здравейте,Вече колата се движи.
Ето, важното е че ти сам си намерил смисъл да си я отремонтираш, и пак да се возиш.
Браво, и още дълго да те вози безаварийно колицата.