Колата загуби мощност след ремонт!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
- Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Колата загуби мощност след ремонт!
Здравейте,
При първо впечатление, след смяна на ангренажен ремък и ролки, колата нямаше същото ускорение, както преди.
Не му обърнахме особено внимание, след което на втория ден ангренажния ремък се скъса.
Пет клапъна бяха подменени поради настъпилите повреди. Ремъци, както и водна помпа (явно по съвпадение).
В момента колата няма мощ. Все едно е без турбо. Никакво ускорение...
Тествахме я на компютър при местен майстор, както и днес в Мото Пфое.
Проблеми при тестовете не бяха намерени.
Предположенията на майсторите от Мото Пфое са:
1. Дюзи;
2. Нафтова помпа.
Мое лично предположение е възможност от прекъснат кабел/вакумен маркуч или нещо подобно, което не се отчита от компютъра като повреда.
Понеже няма категорично мнение, ми е необходимо от вас предположение или опит от подобна случка.
Благодаря предварително на всички отзовали се!
При първо впечатление, след смяна на ангренажен ремък и ролки, колата нямаше същото ускорение, както преди.
Не му обърнахме особено внимание, след което на втория ден ангренажния ремък се скъса.
Пет клапъна бяха подменени поради настъпилите повреди. Ремъци, както и водна помпа (явно по съвпадение).
В момента колата няма мощ. Все едно е без турбо. Никакво ускорение...
Тествахме я на компютър при местен майстор, както и днес в Мото Пфое.
Проблеми при тестовете не бяха намерени.
Предположенията на майсторите от Мото Пфое са:
1. Дюзи;
2. Нафтова помпа.
Мое лично предположение е възможност от прекъснат кабел/вакумен маркуч или нещо подобно, което не се отчита от компютъра като повреда.
Понеже няма категорично мнение, ми е необходимо от вас предположение или опит от подобна случка.
Благодаря предварително на всички отзовали се!

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
- Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Подобен проблем имах с Опел Вектра 1.9 TDI, в следствие на напукани маркучи на вакумен клапан (до радиоатора).
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Центровка на зацепването на помпата и разпределителния вал? Закачено ли е маркучето на турбото и самото турбо в кривката?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
- Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Ще го проверя... Благодаря за съвета!diesel1.6 написа:Центровка на зацепването на помпата и разпределителния вал? Закачено ли е маркучето на турбото и самото турбо в кривката?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Само да отбележа че с водната помпа лъжат, за да се оправдаят че ТЯ е причината за скъсан ангренажен ремък. Преживял съм го, а на въпроса къде са надписите на ремъка-"гейтс",- какъвто ми обявиха че са монтирали, шефа им получи безмълвна нервна криза. Резултата ремонт за тяхна сметка, а за моя нова водна помпа без да има нужда, но висях цял ден при тях докато я демонтират,- за да видя има ли и нещо на помпата,- здрава си беше ! А ремъка беше на 1000 км.mtelman написа: Ремъци, както и водна помпа (явно по съвпадение).
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Чупенето на водна помпа веднага след регулирана на натягането на ангренажния рмък има две предпоставки:
-силно пренатегнат ремък
-повредени вече лагери
Условно е дали монтьор може да прецени състоянието на водната помпа, но ако ще се чупи след няколко хиляди километра определено вече си личи. За следващите 30 - 40000 и повече няма начин да се познае.
Обтягането на ремъка в повече ускорява проблема много.
Така че счупена помпа след ремонт много често е отговорност и на монтьора, не само на собственика и неговото решение да спести малко.
-силно пренатегнат ремък
-повредени вече лагери
Условно е дали монтьор може да прецени състоянието на водната помпа, но ако ще се чупи след няколко хиляди километра определено вече си личи. За следващите 30 - 40000 и повече няма начин да се познае.
Обтягането на ремъка в повече ускорява проблема много.
Така че счупена помпа след ремонт много често е отговорност и на монтьора, не само на собственика и неговото решение да спести малко.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 28 ное 2012, 19:11
- Модел на автомобила: Фокус, 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
diesel1.6 написа:Чупенето на водна помпа веднага след регулирана на натягането на ангренажния рмък има две предпоставки:
-силно пренатегнат ремък
-повредени вече лагери
Условно е дали монтьор може да прецени състоянието на водната помпа, но ако ще се чупи след няколко хиляди километра определено вече си личи. За следващите 30 - 40000 и повече няма начин да се познае.
Обтягането на ремъка в повече ускорява проблема много.
Така че счупена помпа след ремонт много често е отговорност и на монтьора, не само на собственика и неговото решение да спести малко.
Аз не се изразих правилно по-горе.
Ремъкът беше излязъл от ролката. Беше си цял като го демонтираха!
Явно е бил твърде хлабав?
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
На фокуса водната помпа не е на агренажния ремък!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта