Страница 1 от 1
Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 28 ное 2012, 19:27
от mtelman
Здравейте,
При първо впечатление, след смяна на ангренажен ремък и ролки, колата нямаше същото ускорение, както преди.
Не му обърнахме особено внимание, след което на втория ден ангренажния ремък се скъса.
Пет клапъна бяха подменени поради настъпилите повреди. Ремъци, както и водна помпа (явно по съвпадение).
В момента колата няма мощ. Все едно е без турбо. Никакво ускорение...
Тествахме я на компютър при местен майстор, както и днес в Мото Пфое.
Проблеми при тестовете не бяха намерени.
Предположенията на майсторите от Мото Пфое са:
1. Дюзи;
2. Нафтова помпа.
Мое лично предположение е възможност от прекъснат кабел/вакумен маркуч или нещо подобно, което не се отчита от компютъра като повреда.
Понеже няма категорично мнение, ми е необходимо от вас предположение или опит от подобна случка.
Благодаря предварително на всички отзовали се!

Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 28 ное 2012, 19:36
от mtelman
Подобен проблем имах с Опел Вектра 1.9 TDI, в следствие на напукани маркучи на вакумен клапан (до радиоатора).
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 28 ное 2012, 19:38
от diesel1.6
Центровка на зацепването на помпата и разпределителния вал? Закачено ли е маркучето на турбото и самото турбо в кривката?
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 28 ное 2012, 21:03
от mtelman
diesel1.6 написа:Центровка на зацепването на помпата и разпределителния вал? Закачено ли е маркучето на турбото и самото турбо в кривката?
Ще го проверя... Благодаря за съвета!
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 28 ное 2012, 22:53
от ЯЛТА
mtelman написа: Ремъци, както и водна помпа (явно по съвпадение).
Само да отбележа че с водната помпа лъжат, за да се оправдаят че ТЯ е причината за скъсан ангренажен ремък. Преживял съм го, а на въпроса къде са надписите на ремъка-"гейтс",- какъвто ми обявиха че са монтирали, шефа им получи безмълвна нервна криза. Резултата ремонт за тяхна сметка, а за моя нова водна помпа без да има нужда, но висях цял ден при тях докато я демонтират,- за да видя има ли и нещо на помпата,- здрава си беше ! А ремъка беше на 1000 км.
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 29 ное 2012, 09:32
от diesel1.6
Чупенето на водна помпа веднага след регулирана на натягането на ангренажния рмък има две предпоставки:
-силно пренатегнат ремък
-повредени вече лагери
Условно е дали монтьор може да прецени състоянието на водната помпа, но ако ще се чупи след няколко хиляди километра определено вече си личи. За следващите 30 - 40000 и повече няма начин да се познае.
Обтягането на ремъка в повече ускорява проблема много.
Така че счупена помпа след ремонт много често е отговорност и на монтьора, не само на собственика и неговото решение да спести малко.
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 29 ное 2012, 12:29
от mtelman
diesel1.6 написа:Чупенето на водна помпа веднага след регулирана на натягането на ангренажния рмък има две предпоставки:
-силно пренатегнат ремък
-повредени вече лагери
Условно е дали монтьор може да прецени състоянието на водната помпа, но ако ще се чупи след няколко хиляди километра определено вече си личи. За следващите 30 - 40000 и повече няма начин да се познае.
Обтягането на ремъка в повече ускорява проблема много.
Така че счупена помпа след ремонт много често е отговорност и на монтьора, не само на собственика и неговото решение да спести малко.
Аз не се изразих правилно по-горе.
Ремъкът беше излязъл от ролката. Беше си цял като го демонтираха!
Явно е бил твърде хлабав?
Re: Колата загуби мощност след ремонт!
Публикувано: 30 ное 2012, 19:51
от tushan
На фокуса водната помпа не е на агренажния ремък!!!